Asysta techniczna

Jeżeli nie udało Ci się samemu rozwiązać problemu technicznego i potrzebujesz pomocy przy uruchomieniu Neostrady lub pakietów usług stacjonarnych (FunPack HD, Neostrada z TV, Neostrada z Nielimitowanymi Rozmowami), możesz zamówić asystę serwisanta w swoim domu.
Podstawowa asysta instalacyjna dla Internetu, TV i telefonu jest teraz bez dodatkowych opłat i obejmuje:

  • instalację modemu i dekodera
  • konfigurację dostępu do Internetu na maksymalnie 3 urządzeniach Klienta (komputer, tablet, telefon), pod warunkiem posiadania licencjonowanego oprogramowania oraz po wyrażeniu przez Klienta pisemnej zgody
  • rejestrację i uruchomienie usług dostępu do Internetu i TV
  • konfigurację telefonu zakupionego w pakiecie z Neostradą (Telefon HD, Neofon lub Telefonia Internetowa).

Klienci, którzy zakupili w Orange zestaw do odbioru telewizji satelitarnej, mogą zamówić instalację tego zestawu lub zestrojenie i ustawienie anteny satelitarnej do odbioru sygnału TV w cenie 149 zł z VAT.
Asystę instalacyjną można zamówić dzwoniąc na infolinię 510 100 100 lub w salonie Orange.

Dodatkowo wprowadziliśmy dla usług szerokopasmowych (Neostrada i pakiety usług stacjonarnych) płatne wsparcie w usuwaniu problemów technicznych, leżących po stronie Klienta. Po zgłoszeniu problemu technicznego na infolinii 801 505 505, konsultant przeprowadzi weryfikację techniczną i jeśli nie stwierdzi usterki po stronie Orange, będziesz mógł skorzystać z pomocy serwisanta w miejscu instalacji usługi. Jeżeli serwisant również nie stwierdzi problemu technicznego po stronie Orange, zapłacisz za Jego wizytę 39 zł z VAT lub będziesz miał możliwość skorzystania z oferty płatnego usunięcia uszkodzenia (99 zł z VAT).

Ponadto jeżeli serwisant stwierdzi w trakcie wizyty nieprawidłowe działanie usługi Neostrada – spowodowane wadą lub awarią modemu/routera który jest własnością Klienta - zaproponuje dzierżawę modemu Funbox lub sprzedaż modemu na własność (opcja sprzedaży modemu dostępna tylko dla klientów Neostrady w technologii ADSL). Jeśli wyrazisz chęć skorzystania z takiej oferty, serwisant zainstaluje i skonfiguruje modem. Opłata za dzierżawę modemu jest zgodna z cennikami usług i/lub cennikami promocyjnymi, które znajdziesz na stronie ofertowej.

Cena modemu w ramach sprzedaży wynosi 49,90 zł (typ modemu według aktualnej oferty).
Serwisant nie pobiera opłaty w trakcie wizyty.

Opłaty za:

  • "Wezwanie serwisanta - przyczyna uszkodzenia po stronie klienta” - kwota 39 zł brutto jednorazowo
  • oraz za dzierżawę modemu (opłata miesięczna)
zostaną ujęte w rachunku Klienta za usługi.

Z tytułu zakupu modemu Klient otrzyma oddzielną fakturę

Pełny zakres oferowanych asyst znajduje się w Cenniku usług instalatorskich.
Aby zamówić Neostradę przejdź do strony ofertowej