UWAGA!zwiń

Uwaga na fałszywe wiadomości e-mail ? hakerzy podszywają się pod Orange Polska

Odnotowaliśmy przypadki dostarczania wiadomości e-mail dotyczących faktury od nadawcy podszywającego się pod Orange Polska. Informacje o tym, jak rozpoznać fałszywą wiadomość i jak chronić się przed działaniem oszustów, znajdziesz na www.cert.orange.pl. Sprawa nie wymaga zgłoszenia do Orange.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Kontakt z konsultantem

  •  

    Odp: Kontakt z konsultantem (02.10.2013, 17:48)

    a też tak miałem po zmianie planu z Pelikan II na SPM 49,90  i mi jeden m-c naliczyli 10 za Orange World, ale póżniej ją właśnie na Orange On-line wyłączyłem i jest git i nawet zwrócili mi trochę t tej kwoty 10zeta (chyba 8zł).


    Poprawka wiecej zwrócili; na rachunku jest wpis:

    Smart Plan zwrot 28 dni za okres 2013.05.01 - 2013.05.28
    Orange World -9,33

  •  

    Odp: Kontakt z konsultantem (02.10.2013, 17:52)

    to jest odpowiedź na post:

    No wchodzę w zakładkę usługi i gdzie tam jest możliwość wyłączenia tego pakietu? Bo mam tylko info że jak chce dokonać autoryzacji to mam wcisnąć przycisk "SMS" i przyjdzie na mój numer kod służący do zatwierdzenia autoryzacji


    Wejdż w pozakładkę "Internet i poczta" i zaznacz na górze opcję aktywne usługi i poszukaj Orange World.
    Bezpośredni link do podzakładki: https://www.orange.pl/portal/ecare/services?tagId=5645549

  •  

    Odp: Kontakt z konsultantem (02.10.2013, 17:55)

    [cytat]
    Wejdż w pozakładkę "Internet i poczta" i zaznacz na górze opcję aktywne usługi i poszukaj Orange World.
    Bezpośredni link do podzakładki: https://www.orange.pl/portal/ecare/services?tagId=5645549[/cytat]
    tak robię i nie mam opcji aby ten pakiet wyłączyć - dlatego też chciałam zadzwonić bezpośrednio do konsultanta. Chyba ze info zrezygnuj, wyłącz bądź coś w tym stylu jest gdzieś ukryte

  •  

    Odp: Kontakt z konsultantem (02.10.2013, 18:03)

    to jest odpowiedź na post:

    No wchodzę w zakładkę usługi i gdzie tam jest możliwość wyłączenia tego pakietu? Bo mam tylko info że jak chce dokonać autoryzacji to mam wcisnąć przycisk "SMS" i przyjdzie na mój numer kod służący do zatwierdzenia autoryzacji


    No to zadzwoń jednak na *100 - naciśnij po połączeniu 0 (opłata zgodna z Twoim planem)

  •  

    Odp: Kontakt z konsultantem (02.10.2013, 18:24)

aktualnie na forum znajduje się 945 gości i 23 zalogowanych użytkowników