Utrudnienia w działaniu Forumzwiń

W związku z przebudową struktury Forum mogą pojawić się przejściowe problemy z jego działaniem. Za utrudnienia przepraszamy. Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Jak Orange traktuje zgłoszenia reklamacje

  •  

    Jak Orange traktuje zgłoszenia reklamacje (19.08.2013, 17:02)

    Przed chwilą wszedłem na Orange Online - i oczom nie uwierzyłem. Wycięto moje dwa zgłoszenia (na szczęście zrobiłem zrzuty numerów)jak gdyby nigdy nic. Ktoś sobie statystyki poprawia?
    Nikt do mnie nie zadzwonił, maila nie wysłał. Zresztą gdyby zgłoszenia zostały rozwiązanie, to powinny dalej widnieć na liście ze statusem zakończone - ale nie, po prostu wycięto i już (!!!!!). Zgłoszenia nie miały nawet tygodnia.
    Inne zgłoszenie wisi "w trakcie" od 25 lipca, BOK twierdzi "że musi".

  •  

    Odp: Jak Orange traktuje zgłoszenia reklamacje (19.08.2013, 17:03)

    Co to były za zgłoszenia? Jakieś reklamacje? Napisz coś więcej :)

  •  

    Odp: Jak Orange traktuje zgłoszenia reklamacje (19.08.2013, 17:08)

    1. Konsultantka zaoferowała umowę z tabletem o określonych parametrach (nagrane!), a potem przyszedł inny sprzęt (ale wiadomo, paczki rozpakować bez podpisania umowy kurier nie pozwoli), więc poszła reklamacja (umowy nie da się anulować z tego powodu, bo na firmę) - jedna reklamacja z żądaniem dostarczenia obiecanego sprzętu (BOK wpisuje na OOnline jako "skarga", hahaahahaha), To wisi od 25 lipca.
    2. W tej samej rozmowie i następnych potwierdzających padła kwota abonamentu brutto na dość dobrym poziomie, po czym Orange po miesiącu jak wystawiło fakturę, to kwota była o 10zł wyższa i to netto - druga reklamacja z żądaniem kwoty obiecanej albo rozwiązanie umowy z winy Orange.

  •  

    Odp: Jak Orange traktuje zgłoszenia reklamacje (19.08.2013, 17:48)

    To jak "wisi" to nie utonie :) a poważnie to mają na to max 30 dni, więc im niewiele zostało. Czekaj na rozpatrzenie reklamacji tudzież skargi, rożnie to można określać :)
    Co do umowy i kwoty, to chyba liczy się to co się podpisuje, zawsze można czegoś niedosłyszeć czy tez doradca jakoś przedstawi to w innym świetle, czy to jest podstawa do uznania reklamacji, nie wiem - oby :)

  •  

    Odp: Jak Orange traktuje zgłoszenia reklamacje (19.08.2013, 18:58)

    Chyba nie do końca. Od jakiegoś czasu umowy przysyłane kurierem przez Orange nie zawierają opłaty, jaka ma być co miesiąc, za tą umowę, płacona regularnie (czyli abonament). Tak więc godziłem się na to, co było uzgodnione z Konsultantką i teraz jeśli faktura jest na inne kwoty (mówimy o regularnych, abonamentowych), to chyba coś nie gra.

  •  

    Odp: Jak Orange traktuje zgłoszenia reklamacje (19.08.2013, 19:39)

    Rozmowy maja nagrywane, więc jeżeli sprzedawca obiecał Ci " gruszki na wierzbie", a nie ma tego w umowie więc masz jak najbardziej podstawy do pozytywnej decyzji ze strony Orange :)

  •  

    Odp: Jak Orange traktuje zgłoszenia reklamacje (19.08.2013, 19:58)

    No właśnie - tyle tylko, że tak jak napisałem na początku, Orange wycięło sobie dwa zgłoszenia z listy, takie bardziej szczegółowe.
    może je połączyli z tym z 25 lipca, kto ich tam wie.

  •  

    Odp: Jak Orange traktuje zgłoszenia reklamacje (19.08.2013, 19:59)

    Na on-line czasami te zgłoszonka " znikają" może rzeczywiście je połaczyli, bo dotyczą tej samej sprawy więc proponuje poczekac jeszcze te kilka dni, w sumie już niedużo zostało :)

  •  

    Odp: Jak Orange traktuje zgłoszenia reklamacje (28.08.2013, 23:44)

    Teoretycznie zaproponowali anulowanie umowy. Sprzęt nieużywany od ponad tygodnia jest już w CEVA i Orange czeka na ich opinię, czy aby jednak może coś tam ze sprzętem się nie stało - jak będzie wg nich ok, to umowę anulują. Na wszelki wypadek zrobiłem wszystkiemu zdjęcia i wysłałem do orange (dopięli do zgłoszenia). CEVA się nie śpieszy, a mi mijają terminy płatności.
    Dodatkowo wkurza fakt, że zwrot musiałem zrobić na własny koszt.

  •  

    Odp: Jak Orange traktuje zgłoszenia reklamacje (29.08.2013, 11:26)

    Wkurza, ale tak jest wszędzie, w każdym sklepie internetowym

aktualnie na forum znajduje się 366 gości i 0 zalogowanych użytkowników