UWAGA!zwiń

Uwaga na fałszywe wiadomości e-mail ? hakerzy podszywają się pod Orange Polska

Odnotowaliśmy przypadki dostarczania wiadomości e-mail dotyczących faktury od nadawcy podszywającego się pod Orange Polska. Informacje o tym, jak rozpoznać fałszywą wiadomość i jak chronić się przed działaniem oszustów, znajdziesz na www.cert.orange.pl. Sprawa nie wymaga zgłoszenia do Orange.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Problem z Orange Open

  •  

    Problem z Orange Open (08.07.2013, 18:09)

    Witam. Ostatnio zamówiłem za pośrednictwem konsultanta orange smatfona. Jest on w abonamencie 69.90 zł/mies.
    Z racji że mam również internet Orange free chciałem skorzystać z usługi orange open co daje 15zł rabatu miesięcznie.Konsultant obiecywał że ta oferta będzie...niestety wczoraj otrzymałem sms że nie spełniam warunków orange open...Jedyny problem jaki widze to taki, że internet w papierach jest na mojego dziadka a komórka na mojego tate. Czy to może być powód? Jesli tak to czy mozna to jakoś naprawić? 

  •  

    Odp: Problem z Orange Open (08.07.2013, 18:42)

    to jest odpowiedź na post:

    Witam. Ostatnio zamówiłem za pośrednictwem konsultanta orange smatfona. Jest on w abonamencie 69.90 zł/mies.
    Z racji że mam również internet Orange free chciałem skorzystać z usługi orange open co daje 15zł rabatu miesięcznie.Konsultant obiecywał że ta oferta będzie...niestety wczoraj otrzymałem sms że nie spełniam warunków orange open...Jedyny problem jaki widze to taki, że internet w papierach jest na mojego dziadka a komórka na mojego tate. Czy to może być powód? Jesli tak to czy mozna to jakoś naprawić? 



    Warunkiem otrzymania rabatu jest to, aby usługi były zarejestrowane na tego samego Abonenta.

    W przypadku rabatu na same usługi mobilne przysługuje rabat w ramach promocji Orange COMBO.

  •  

    Odp: Problem z Orange Open (08.07.2013, 18:45)

    W takim razie dlaczego konsultant mi nic o tym nie wspomniał...Od razu wziął bym na dziadka...dla mnie to bez różnicy. Nie da się teraz tego naprawić ?

  •  

    Odp: Problem z Orange Open (08.07.2013, 18:48)

    to jest odpowiedź na post:

    W takim razie dlaczego konsultant mi nic o tym nie wspomniał...Od razu wziął bym na dziadka...dla mnie to bez różnicy. Nie da się teraz tego naprawić ?



    Skorzystaj z Video Call na Orange On-Line i dopytaj Konsultanta, czy po cesji (zmianie Abonenta) będziesz mógł skorzystać z promocji.

  •  

    Odp: Problem z Orange Open (12.07.2013, 13:48)

    Witam zamówiłem Orange OPEN i chciałem się zapytać ile czasu czeka się na włączenie rabatu?

  •  

    Odp: Problem z Orange Open (12.07.2013, 13:54)

    to jest odpowiedź na post:

    Witam zamówiłem Orange OPEN i chciałem się zapytać ile czasu czeka się na włączenie rabatu?



    Rabat zostanie aktywowany w ciągu 30 dni.

  •  

    Odp: Problem z Orange Open (24.07.2013, 19:54)

    Ostatnio przedłużyłem sobie umowę w Orange na plan taryfowy Smart Plan Halo za 39,90 i chciałem skorzystać z promocji Orange Open.Posiadam również na siebie telefon stacjonarny z planem taryfowym plan TP 60 za 50 zł.Jednak posiadam na ten telefon zniżkę inwalidzką i płacę połowę tej kwoty,ale pani konsultant przy przedłużaniu umowy na tel komórkowy pisała że to nie przeszkadza bo to jest liczone od podstawowej kwoty abonamentu czyli 50 zł.Więc zaznaczyłem odpowiednia opcję w sklepie Orange Online przy przedłużeniu umowy.Po pewnym czasie gdy już nowa umowa na tel komórkowy zaczęła obowiązywać dostałem sms że nie spełniam warunków promocji Orange Open bo nie jestem klientem TP u nich w systemie.Jak to możliwe?Spróbowałem wysłać wtedy sms o treści Open ale bez odpowiedzi.

  •  

    Odp: Problem z Orange Open (25.07.2013, 10:22)

    Witam,
    w sobotę przez konsultanta podpisałam umowę na internet mobilny, wyraziłam zgodę na Orange Open i chciałam się spytać, kiedy będę wiedziała czy ta usługa jest już włączona? I czy na profilu Orange jak się zaloguję gdzie muszę kliknąć aby to sprawdzić?

  •  

    Odp: Problem z Orange Open (25.07.2013, 12:34)

    to jest odpowiedź na post:

    Witam,
    w sobotę przez konsultanta podpisałam umowę na internet mobilny, wyraziłam zgodę na Orange Open i chciałam się spytać, kiedy będę wiedziała czy ta usługa jest już włączona? I czy na profilu Orange jak się zaloguję gdzie muszę kliknąć aby to sprawdzić?



    Możesz to sprawdzić w zakładce usługi na Orange On-Line.

  •  

    Odp: Problem z Orange Open (10.08.2013, 15:47)

    Witam. Mam zamiar przedłużyć umowę przez internet. Mogę skorzystać z usługi Orange Open, ponieważ posiadam dodatkowo telefon stacjonarny i neostradę. Chciałabym wybrać abonament 39.90zł, który przy tej usłudze miałby być obniżony do 24.90zł. Jednak nie ma tego napisanego w umowie. Czy mogę mieć pewność, że po podpisaniu tej umowy będzie obowiązywać mnie zniżka? Może ktoś podpisywał podobną umowę i może mi pomóc w rozwianiu wątpliwości. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

aktualnie na forum znajduje się 738 gości i 16 zalogowanych użytkowników