Kontakt do moderatorówzwiń

Prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

muzyka na czekanie

  •  

    muzyka na czekanie (18.02.2013, 21:21)

    Jak wyłączyc muzykę w telefonie?


    Dziekuje 

  •  

    Odp: muzyka na czekanie (18.02.2013, 21:26)

    to jest odpowiedź na post:

    Jak wyłączyc muzykę w telefonie?


    Dziekuje 



    Usługę Halo Granie możesz wyłączyć TUTAJ lub wysyłając SMS o treści WYLACZ pod nr 3333

  •  

    Odp: muzyka na czekanie (18.02.2013, 21:37)

    A dlaczego to "granie" włączane jest z automatu ???
    Przedłużałem umowę i "się samo włączyło" !!!

    Oczywiście wyłączyłem to to smsem jednak ciekawi mnie po co ta muzyka na czekanie sama wskakuje w abonament.

  •  

    Odp: muzyka na czekanie (18.02.2013, 21:41)

    to jest odpowiedź na post:

    A dlaczego to "granie" włączane jest z automatu ???
    Przedłużałem umowę i "się samo włączyło" !!!

    Oczywiście wyłączyłem to to smsem jednak ciekawi mnie po co ta muzyka na czekanie sama wskakuje w abonament.



    Zapewne włączyła Ci się opcja 30 dniowa - bezpłatna. Jeżeli jednak na fakturze będziesz miał naliczoną opłatę, zgłoś reklamację do BOK. Na pewno zostanie uznana, a opłata zwrócona na kolejnej fakturze.

    odpowiedź została zgłoszona do moderacji
  •  

    Odp: muzyka na czekanie (18.02.2013, 21:48)

    to jest odpowiedź na post:


    Zapewne włączyła Ci się opcja 30 dniowa - bezpłatna.



    Bezpłatna do czasu :)
    Chodziło mi o odpowiedź dlaczego w ogóle się włącza ta opcja z automatu pomimo, że nie zamawiałem.

    Z ewentualną reklamacją poradzę sobie :)

  •  

    Odp: muzyka na czekanie (18.02.2013, 21:52)

    to jest odpowiedź na post:



    Bezpłatna do czasu :)
    Chodziło mi o odpowiedź dlaczego w ogóle się włącza ta opcja z automatu pomimo, że nie zamawiałem.



    Na Forum było sporo przypadków, gdzie ta usługa aktywowała się samoistnie w ramach promocji. Niestety nie znam odpowiedzi, dlaczego się włącza, bez zlecenia.

    Jeżeli chcesz uzyskać satysfakcjonującą odpowiedź, skontaktuj się z BOK.

  •  

    Odp: muzyka na czekanie (18.02.2013, 22:00)

    Dzięki mariusz za zainteresowanie.
    Sama usługa nie stanowi dla mnie problemu, poradzę sobie.
    Jeśli to błąd w systemie (włączanie samoistne) to chyba czas kogoś powiadomić (u Was).
    Taka "automatyczna"usługa naraża klientów na wydatki a tak chyba być nie powinno.
    Naprawcie to.
    Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam,

aktualnie na forum znajduje się 501 gości i 5 zalogowanych użytkowników