Kontakt do moderatorówzwiń

Prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Pakiet 1GB + bardzo wysoki rachunek!

  •  

    Pakiet 1GB + bardzo wysoki rachunek! (05.02.2013, 19:36)

    Witam!
    Otóż mam bardzo poważny problem, który postaram się dokładnie opisać.
    W zeszłym roku w listopadzie została przedłuzona umowa z mixa dla firm na plan kożystny 450 z kilkoma bonusami jakie otrzymałem za przedłuzenie umowy. Najwazniejszym z nim jest pakiet internetowy 1GB, który został przyznany 31.11.2012 roku bez daty ważności!

    Z dniem 1 Grudnia został wprowadzony abonament i wszystko aż do 31 Grudnia działało bez problemowo. Pod koniec miesiąca zostałem nawet poinformowany z numersu 333 że niedługo przekrocze pakiet internetu. Z ciekawości wszedłem na stronę by sprawdzić ile mi zostało i faktycznie było tam okolo 950 mb, więc z umiarem kożystałem z internetu.

    I teraz wczoraj 04.02.2013 dostaje smsa, że została wystawiona faktura na kwotę ponad 700zl! Oszołomiony wchodzę na strone by sprawdzić na czym aż tak zostało to nabite i co się okazało?! Równo w sylwestra o godzinie 24:00 został wyłączony pakiet internetu! Sprawdzając dokładniej by nie było w dniu 31.12.2012 o godzinie 22 nie ponosiłem opłaty za internet. O godzinie 12 wysłałem kilka maili do znajomych i już wtedy została mi naliczona normalna opłata za internet a nie z pakietu o czym nie wiedziałem! Cały styczeń kożystałem z internetu nie wiedząc o tym że pakiet, który mam zagwarantowany w umowie jest nieaktywny! I teraz co mam w takiej sytuacji zrobić bo napewno tego tak nie zostawie, że bez mojej zgody zostaje mi coś wyłączone! Najgorsze jest to że nawet za luty mam już naliczone 70zl za połączenie z internetem! I teraz chciałbym spytać co w zainstniałej sytuacji zrobić. Mianowicie rozwiązać sytuacje za styczeń oraz luty.

    Pozdrawiam!

  •  

    Odp: Pakiet 1GB + bardzo wysoki rachunek! (05.02.2013, 20:56)

    Reklamuj w biurze obsługi Klienta lub wyślij pisemna reklamację. Jeżeli miałeś gwarancję pakietu, to przecież jest zasadna reklamacja i powinni Ci anulować opłaty. Przeczytaj dokładnie tylko aneks do umowy, żeby się nie ": bujać" z reklamacją

aktualnie na forum znajduje się 867 gości i 24 zalogowanych użytkowników