Utrudnienia w działaniu Forumzwiń

W związku z przebudową struktury Forum mogą pojawić się przejściowe problemy z jego działaniem. Za utrudnienia przepraszamy. Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

wątek został zamknięty

Zablokowanie telefonu przez ORANGE mimo doładowania telefonu

  •  

    Zablokowanie telefonu przez ORANGE mimo doładowania telefonu (14.01.2013, 14:59)

    Dnia 8.01.2013 r. mój telefon został doładowany kwotą 25 zł - dyspozycja stała (mam potwierdzenie wykonania przelewu na konto operatora ORANGE PREPAID nr 57 2490 0005 4600 3715 0303 - w ramach oferty zetafon z doładowaniem miesięcznym 25 zł). Operator ORANGE nie potwierdził wpływu pieniędzy i zablokował telefon. Wszystkie próby wyjaśnienia nie przynoszą skutku: poinformowałam bank, zgłosiłam do windykacji w orange w dniu 11.01.2013 r. Brak jakiekolwiek odzewu! Dzisiaj ponowiłam próby: ponownie zgłosiłam do banku (Alior Bank), odbyłam czat z konsultantem ORANGE (telefonować nie mogę, bo zablokowano mi telefon!). Po rozmowie znowu przesłałam potwierdzenie przelewu do windykacji (e-mail: windykacja@orange.com.pl oraz automat.PTK@orange.com). Niestety w dalszym ciągu telefon mam zablokowany! Co mam zrobić, żeby ORANGE odblokowało mi telefon? Od około 18 miesięcy przelewy działały prawidłowo i teraz popsuło się? Gdzie tkwi błąd w banku (który do tej pory zawsze wykonywał bez zarzutu doładowania telefonu) czy po stronie ORANGE? Czy jest ktoś w ORANGE, kto pomoże rozwiązać ten problem? Zwłaszcza, że nie jest z mojej winy!  

  •  

    Odp: Zablokowanie telefonu przez ORANGE mimo doładowania telefonu (14.01.2013, 16:58)

    Jak przesłałaś [potwierdzenie, to Ci zapewne zwrócą środki z tym, że to będzie robione w trybie reklamacji więc trochę to może potrwać. Doładuj sobie konto niższą kwotą żebyś mogła korzystać z numeru, a kasę Ci zwrócą 

  •  

    Odp: Zablokowanie telefonu przez ORANGE mimo doładowania telefonu (14.01.2013, 20:38)

    Na koncie w ORANGE mam ponad 137 zł na rozmowy. Jeżeli doładuję, to będę miała jeszcze więcej środków. Natomiast tamte środki wypłynęły z banku! Gdzieś w ORANGE jest błąd (do tej pory każde doładowanie było z potwierdzeniem od operatora - teraz zlecenie zostało wykonane przez bank a operator nie potwierdził i nie zaksięgował pieniędzy). Zakładając, że odblokują mi te pieniądze, to dwa razy im doładuję konto, a ja chcę jak najszybciej skończyć z tą ofertą zetafonu z miesięcznym doładowaniem. Jest to najgorsza oferta na rynku. Podam przykład: zamówiłam telefon w 7 dniu miesiąca. Przyszedł po paru dniach. Środki doładowałam dopiero 14 dnia miesiąca. Niestety nie przeczytałam umowy, że jest tam 7 dzień miesiąca, jako ostatni dzień rozliczeniowy. Podczas zamawiania usługi nikt mnie nie poinformował, że najpóźniej 8 dnia miesiąca należy doładować konto, bo inaczej będzie telefon zablokowany. I mimo ważności doładowania (30 dni, czyli do 14 następnego miesiąca) na początku nie mogłam dzwonić po 7 dniu miesiąca. Dopiero po przeanalizowaniu umowy domyśliłam się, że muszę wcześniej doładowywać telefon. A to jest całkiem nielogiczne. Czy nie można z automatu przedłużyć umowę? Dlatego też zrobiłam stałe zlecenie, żeby mieć spokój. Niestety, w 2013 roku wkradł się jakiś "wirus" w system ORANGE i znowu mi zablokowali telefon! Dlatego nie polecam oferty zetafon ze stałym, miesięcznym doładowaniem!

  •  

    Odp: Zablokowanie telefonu przez ORANGE mimo doładowania telefonu (24.01.2013, 11:35)

    Wygląda na to, że problem tkwił na styku banku (Alior) i Bluemedia (realizujacą doładowanie). Bank nie był skory do wyjaśnienia, ale po dwóch tygodniach poiformował mnie, że otrzymał informację od firmy Bluemedia o braku wpływu pieniędzy na ich konto, po czym Alior Bank zwrócił pieniądze (jak gdyby nigdy nic) na moje konto. Musiałam ponownie podjąć próbę doładowania telefonu (tym razem skuteczną). Sam operator nie wykazał się żadną inicjatywą, mimo że sam sugerował stałe doładowanie w banku. Jak widać, w sytuacji kryzysowej klient zostaje sam i od nikogo nie może uzyskać pomocy....

aktualnie na forum znajduje się 975 gości i 7 zalogowanych użytkowników