Kontakt do moderatorówzwiń

Prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

wniosek o rozwiązanie umowy, jak napisać???

  •  

    wniosek o rozwiązanie umowy, jak napisać??? (28.11.2012, 16:38)

    Witam chcę rozwiązać umowę z orange gdyż jestem przez tą sieć  oszukiwana a moje rachunki są bardzo naciągnięte na które mnie stać.Czy możecie mi pomóc w napisaniu takiego wniosku?? konkretnie chodzi mi o to co on ma zawierać i jaki jest adres e mail żeby go przesłać. Z góry dziękuje

  •  

    Odp: wnosek o rozwiązanie umowy (28.11.2012, 16:43)

    to jest odpowiedź na post:

    Witam chcę rozwiązać umowę z orange gdyż jestem przez tą sieć  oszukiwana a moje rachunki są bardzo naciągnięte na które mnie stać.Czy możecie mi pomóc w napisaniu takiego wniosku?? konkretnie chodzi mi o to co on ma zawierać i jaki jest adres e mail żeby go przesłać. Z góry dziękuje



    Miejscowość, data

    Dane Abonenta: imię i nazwisko, adres zameldowania, numer telefonu, numer klienta

    Pismo adresujesz na: PTK Centertel sp. z o.o. ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice

    W treści możesz napisać: Oświadczam, iż rozwiązuję umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych...

    Popis abonenta.

    Pamiętaj, że jeśli rozwiązujesz umowę w okresie zastrzeżonym, poniesiesz karę za zerwanie umowy oraz umowa zostanie rozwiązana z końcem kolejnego cyklu rozliczeniowego.

    Pismo możesz pozostawić również w dowolnym Salonie Orange.

  •  

    Odp: wniosek o rozwiązanie umowy, jak napisać??? (28.11.2012, 20:42)

    Ja mam inny problem, bo chcę przedłużyć po raz kolejny umowę (ważną do dnia 27.11.2012r, czyli do wczoraj) i TP SA coś kombinuje i nie wiem co.
    Mam net 6 Mb/s i TV (stary pakiet) i zamówiłem 10 Mb/s wraz z nowym rozszerzonym pakietem TV. 


    Poprzez internet dnia 30.10.2012r złożyłem wniosek na przedłużenie umowy na kolejne 24 miesiące.
    Dnia 07.11.212r niby wystawiono zlecenie (mam jego  nr. potwierdzony kilkakrotnie przez konsultantów) na aneks i który podobno dawno wyszedł do mnie. Minęły trzy tygodnie i jakoś go nie widać (może wysłany żółwiem?).
    Kilkakrotnie dopytywałem co ze sprawą, otrzymuję odpowiedź, że już dawno wysłane i w sprawie ma się skontaktować telefonicznie osoba prowadząca sprawę (p. Anna Stąporek). Konsultanci wysyłali w trakcie rozmowy ze mną monity do tej Pani i jej przełożonych i ... cisza jak ,,siakiem miał''. Ani kontaktu ,ani aneksu do umowy.
    Jednocześnie po cichu spodziewałem się zagrania TP SA analizując Umowę, gdzie pisze: ,, ... zawarta na czas nieokreślony, o ile Abonent nie wyrazi innego oświadczenia woli co najmniej 30 dni przed upływem okresu, na jaki Umowa została zawarta. W takim przypadku świadczenie Usługi odbywać się będzie na warunkach określonych dal Umowy zawartej na czas nieokreślony''


    I tak się stało. Od dziś mam internet i pakiet TV na starych zasadach (6 Mb/s i mniej programów), kiedy za te same pieniądze mogłem mieć 10 Mb/s i rozszerzony pakiet TV.
    Czyli: aneks na nową umowę (inne parametry usługi) niby wyszedł 3 tygodnie temu i do dnia dzisiejszego go nie widzę, pomimo ciągłych monitów i zapewnień osoby odpowiedzialne za sprawę w TP SA najzwyczajniej mnie ,,olewają'' (brak aneksu i kontaktu telefonicznego), najzwyczajniej potraktowano sprawę jakbym nie złożył wniosku o przedłużenie umowy i zastosowano par. 2 pkt. 7 Umowy, czyli przedłużono na czas nieokreślony co potwierdziła konsultantka przed chwilą podczas rozmowy telefonicznej (rozumiem, że jako osoba nie znająca dokładnie tematu nie potrafiła mi nic więcej odpowiedzieć).


    Czyżby pracownicy TP SA uwielbiali czarny humor? Orwella mają za mesjasza?     
       


     

  •  

    Odp: wniosek o rozwiązanie umowy, jak napisać??? (28.11.2012, 21:00)

    @mir22
    Proszę prześlij swoje dane na adres kontaktowy moderatorów: forum.orange@orange.com
    Postaramy się wystąpić z interwencja z Twoim imieniu.

    Pozdrawiam
    Marta

    PS. w treści @ obowiązkowo umieść link do tego wątku

  •  

    Odp: wniosek o rozwiązanie umowy, jak napisać??? (28.11.2012, 21:35)

    to jest odpowiedź na post:

    @mir22
    Proszę prześlij swoje dane na adres kontaktowy moderatorów: forum.orange@orange.com
    Postaramy się wystąpić z interwencja z Twoim imieniu.

    Pozdrawiam
    Marta

    PS. w treści @ obowiązkowo umieść link do tego wątku






    Ostatnio miałem spięcie z TP SA, ponieważ wystąpiła awaria techniczna (od 21.07.2012r brak TV co zgłoszono bezskutecznie pisemnie na adres TP SA W-wa ul.Twarda 18), a potem na ciągłe ,,wariowanie'' internetu na której zgłoszenia   (wystawiono  zlecenia chyba ze trzy)  nie reagowano (m.in. awaria Liveboxa co było powodem powyższego) i dopiero po interwencji w odpowiedniej instytucji zewnętrznej po 2 tygodnich usunieto problem przez serwis.


    Wygląda na to, że to zemsta. Klient ma byś pokorny i cichutko tulić uszy po sobie (jak jedna z konsultantek mi odpowiedziała: ,,jak się coś nie podoba, to mam przejść do innego operatora'')


    PS - link wysłałem na podany adres, ale wątpię czy to coś pomoże - najwyraźniej TP SA ma klientów w głębokim poważaniu. 

  •  

    Odp: wniosek o rozwiązanie umowy, jak napisać??? (28.11.2012, 21:40)

    to jest odpowiedź na post:






    Ostatnio miałem spięcie z TP SA, ponieważ wystąpiła awaria techniczna (od 21.07.2012r brak TV co zgłoszono bezskutecznie pisemnie na adres TP SA W-wa ul.Twarda 18), a potem na ciągłe ,,wariowanie'' internetu na której zgłoszenia   (wystawiono  zlecenia chyba ze trzy)  nie reagowano (m.in. awaria Liveboxa co było powodem powyższego) i dopiero po interwencji w odpowiedniej instytucji zewnętrznej po 2 tygodnich usunieto problem przez serwis . Jak w grudniu 2011r miałem awarię dekodera TV i ze względów formalnych (najbliższy salon odległy o ponad 30 km był nieczynny do konca stycznia 2012r, a potem mi nie pasowało) odpowiedziano mi, że powinienem dokonać wymiany ,,niezwłocznie'' (tak pisze w Regulaminie), ale zlecenie na sprawdzenie i wymianę mademu Livebox to w pojęciu TP SA okreslenie ,,niezwłocznie'' oznacza ponad dwa tygodnie.   


    Wygląda na to, że to zemsta. Klient ma byś pokorny i cichutko tulić uszy po sobie (jak jedna z konsultantek mi odpowiedziała: ,,jak się coś nie podoba, to mam przejść do innego operatora'')


    PS - link wysłałem na podany adres, ale wątpię czy to coś pomoże - najwyraźniej TP SA ma klientów w głębokim poważaniu. 

  •  

    Odp: wniosek o rozwiązanie umowy, jak napisać??? (30.11.2012, 21:07)

    to jest odpowiedź na post:

    @mir22
    Proszę prześlij swoje dane na adres kontaktowy moderatorów: forum.orange@orange.com
    Postaramy się wystąpić z interwencja z Twoim imieniu.

    Pozdrawiam
    Marta

    PS. w treści @ obowiązkowo umieść link do tego wątku




    Zamówienie poprzez internet na przedłużenie umowy złożyłem dokładnie 30 dni temu, czyli  30.10.2012r
    Zero reakcji kogokolwiek z TP SA pomimo kilkunastu monitów z mojej strony z zapytaniem co się dzieje i obietnic konsultantów, że zrobią interwencję.
    Przestałem dzwonić, bo jak widać to dla mnie dodatkowy wydatek (na płatne rozmowy telefoniczne), bo najwyraźniej pracownicy TP SA ,,olewają'' swoich klientów.


    PS - starania ze strony moderatorów też nie wywołują żadnej reakcji. Znam jedynie nr otwartego zlecenia (z dnia 07.11.2012r), mam zapewnienia konsultantów że dawno wyszło i ... cisza. Ani listonosz nic nie przynosi, ani kurier przywozi, ani żadnej, ale to żadnej informacji np. telefonicznej bądź e-mailowej  od osoby pilotującej sprawę (p.Anna Stąporek) lub portiera TP SA. Zwyczajny ,,tumiwisizm''.     

  •  

    Odp: wniosek o rozwiązanie umowy, jak napisać??? (30.11.2012, 21:26)

    Zapewniam Cię, że staramy się "wyprostować" sprawę najszybciej jak to możliwe.
    Pozostaniemy w kontakcie @

    Pozdrawiam
    Marta

  •  

    Odp: wniosek o rozwiązanie umowy, jak napisać??? (07.12.2012, 03:18)

    hAktualnie sytuacja wygląda następująco.


    Pierwszy wniosek o przedłużenie umowy złożyłem poprzez internet 20.10.2012r (na 12-miesięcy i pendriva) i już 25.10.2012r był u mnie kurier (po niecałym tygodniu), ale ponieważ zdecydowałem się na umowę na 24 miesiące nie przyjąłem przesyłki (wg. oceny osób z TP SA postąpiłem prawidłowo).   


    Od złożenia mego drugiego wniosku co uczyniłem dnia 30,10.2012r mija dziś  38 dni kalendarzowych i 26 dni roboczych (TP SA podobno tylko te bierze pod uwagę przy rozpatrywaniu spraw, a pozostałe dla nich nie istnieją i w tym czasie nikt nie pracuje w tej firmie - szkoda że nie przerywają w  dniach nieroboczych udzielania usług klientom, a jak! jak wolne to wolne całą gębą i na maksa)


    Od wystawienia zlecenia czyli dnia 07.11.2012r (dlaczego dopiero po 7  dniach? wykonują czynności ,,na piechotkę'' czyli ręcznie?) minęło 30 dni kalendarzowych i 21 dni roboczych.


    Pomimo kilkunastu zapytań i monitów u konsultantów (ciągłe różne tłumaczenia i przepraszania), a także przesłania ponagleń do osoby prowadzącej sprawę (p. Anna Stąporek) jak i jej przełożonych zero jakiejkolwiek informacji.


    Podczas dzisiejszych 2 rozmów z konsultantami wymusiłem wystawienie reklamacji (mam numer) w powyższej sprawie i zapewniono mnie, że w przciągu 14 dni (takie procedury obowiązują w TP SA) otrzymam jakąś informację na ten temat, a Pani prowadząca sprawę przebywa do 09.12.2012r i w czasie jej nieobecności nikt w zastępstwie tych spraw nie załatwia (pewno urzęduje tylko portier).


    27.11.2012r minął termin starej umowy która zgodnie z jej treścią została automatycznie przedłużona na czas nieokreślony wg. starych parametrów (6Mb/s i zubożony pakiet TV), a mogłem mieć za te same pieniądze net 10 Mb/s i poszerzony pakiet TV.


    Pracownicy najzwyczajniej mnie oszukali na parametrach usługi, a nie wspomnę o zamówionym i należnym prezencie nawigacja (ma być zgodnie z zamówieniem 43.3 a obecnie oferowane badziewie 35.8) .
    Zasłaniają się najwidoczniej ustalonymi przez siebie (oczywiście dyskryminujące klientów) regulaminami i paragrafami.
    Jestem dość twardym zawodnikiem i tak łatwo sprawy nie popuszczę.
    Noszę się z zamiarem szerokiego opisania sposobu traktowania petentów przez TP SA do instytucji mających ,,bat'' na tego typu operatorów i zażądam nie tylko przeprosin pisemnych (konsultanci przepraszają mnie ustnie za powstałą sytuację, ale dzisiaj przelicza się wszystko na pieniądze), ale i gratyfikacji finansowych choćby w postaci kilku gratisowych miesięcznych abonamentów.      

  •  

    Odp: wniosek o rozwiązanie umowy, jak napisać??? (07.12.2012, 16:12)

    Jak widać codziennie pokazują się ,,kwiatki'' potwierdzające kpienie sobie przez pracowników TP SA z klientów.


    Otrzymuję informację, że ,,Aneks do umowy może zostać wysłany do Ciebie jedynie z zamówionym gadżetem, ponieważ oczekujemy na dostawę''. Co mnie to obchodzi? Mnie kiedyś uczono (w czasach kiedy totalnie wszystkiego brakowało, czyli za Komuny) że ma być! A skąd? mam wyprodukować, ukraść lub przynieść z domu, ale ma być i wszystko w temacie, bo nie pracuję z nakazu wyroku sądowego i biorę za to co miesiąc pieniądze w postaci wypłaty.
    Ewentualnie mogę ,,przełknąć'' wytłumaczenie gdyby ktoś w tej sprawie ze mną się skontaktował, wyjaśnił i przeprosił. A tu cisza jak ,,siakiem miał''. 
    Do tego dziś nowy ,,kwiatek''. Otrzymałem  fakturę za miesiąc grudzień 2012r ze zwiększona kwotą o 25 zł, ponieważ ..... mam w tej chwili umowę na czas nieokreślony. To, że ponad miesiąc temu wystąpiłem o jej przedłużenie, to że dawno wystawiono nowy aneks do niej jest mało istotne. Czyli otrzymuję usługę w starych parametrach (6Mb/s i uboższy pakiet TV), a mam zapłacić o 25 zł więcej (przy nowej umowie czyli 10 Mb/s i zwiększonym, pakiecie TV opłaty by pozostały na dotychczasowym poziomie). Konsultantka do której przed chwilą dzwoniłem w tej sprawie chwycił się za głowę. Totalny burdel w TP SA przy tak rozbudowanej infrastrukturze informatycznej (XXI wiek!!!).




     
         


     

aktualnie na forum znajduje się 400 gości i 0 zalogowanych użytkowników