Kontakt do moderatorówzwiń

Prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

"Szczęsliwe godziny " cała naprzód" - błędne rozliczanie transferu

  •  

    "Szczęsliwe godziny " cała naprzód" - błędne rozliczanie transferu (08.08.2012, 08:54)

    Witam , zauważyłem ostatnio nie po kojącą rzecz . Skończył mi sie transfer na Orange Free i włączyła sie usługa "cała naprzód "  zacząłem więc uważać żeby nie przeholować z pobieraniem plików i czekałem z grubszym pobieraniem do 24:00 na usługe " szczęsliwe godziny " . Wczoraj jednak zauważyłem w zakładce "połączenia " na moim profilu w orange.pl ze mam kilka połączen które zaczynają sie o 8:00 i mają po kilkaset mb pobranych danych , chociaż nigdy takich połączen nie wykonywałem . Dzisiaj rano sprawdziłem to i wyszło mi tak że  od godziny 24:10 do godziny 8:15 pobrałem ok 430 mb a całość połączenia zaliczyło mi jak by było wykonane juz po 8:00 . Jeżeli połączam sie po 24:00 i koncze połączenie przed 8:00 całośc zalicza mi w szczęsliwe godziny , jezeli jednak zakończę połaczenie pare minut po 8:00 to za całość płacę według normalnej taryfy chociaż wszystko jest ściągane w pakiecie szczęśliwe godziny . Czy ktos ma taki sam problem ? W poprzednich miesiącach tego nie miałem a dzisiaj sprawdzam zakładkę połączenia i mam ok 400 zł ponad abonament . Gdzie to zgłosić ? składać reklamacje ?  

  •  

    Odp: "Szczęsliwe godziny " cała naprzód" (08.08.2012, 13:32)

    to jest odpowiedź na post:

    Skończył mi sie transfer na Orange Free i włączyła sie usługa "cała naprzód "  zacząłem więc uważać żeby nie przeholować z pobieraniem plików i czekałem z grubszym pobieraniem do 24:00 na usługe " szczęsliwe godziny "


    Ciekawe.. ponoć do korzystania ze "Szczęśliwych godzin" trzeba mieć jakieś choćby minimalne środki w OF. Ale jak działa, to OK


    >> Jeżeli połączam sie po 24:00 i koncze połączenie przed 8:00 całośc zalicza mi w szczęsliwe godziny ,
    >> jezeli jednak zakończę połaczenie pare minut po 8:00 to za całość płacę według normalnej taryfy
    >> chociaż wszystko jest ściągane w pakiecie szczęśliwe godziny . Czy ktos ma taki sam problem ?

    Ja miałem - odessali mi z konta grrrube gigabajty, pisałem o tym na forum.
    Po prostu orange nie nadąża z rozliczeniami - wiem, bo odkąd zrobiło się manko na kilka giga, dzień zaczynam od sprawdzenia środków na orange online, a z okienka połączeń zapisuję co jakieś pół godziny, ile poszło MB (w sumie orientacyjnie, bo ta cudowna sieć co jakiś czas zrywa połączenia i licznik idzie od zera)



    >> Gdzie to zgłosić ? składać reklamacje ?

    Zgłoś do boku. My zgłosiliśmy i ponoć jest pozytywna odpowiedź. Ponoć, bo na zgłoszenie mailem potwierdzenie przyszło SMSem, a odpowiedź nadejdzie pocztą.
    Tak, taką pocztą papierową.
    Nie, nie zwariowałem :)

    Działanie operatora orange pozostaje dla mnie nieustannym źródłem zadziwień...

    PS: forum też nie umieją stworzyć - nie działają style !!! nie ma najprostszych formatowań !

  •  

    Odp: "Szczęsliwe godziny " cała naprzód" (09.08.2012, 09:41)

    Dzisiaj znowu grubo ponad 2 GB zniknęło.. net chodził od kilku minut po północy do kilku minut po ósmej; zapomniałem wyłączyć przed ósmą i bęc.. znów do boku trzeba stukać
    Jak na II dekadę XXI wieku to wyjątkowe zacofanie technologiczne - żeby automat nie wiedział, kiedy zmienia się taryfa.

  •  

    Odp: "Szczęsliwe godziny " cała naprzód" (09.08.2012, 22:22)

    Mi zazwyczaj dobrze naliczało taryfe nocną. Ale raz albo dwa w przeszłosci sie to też zdarzało. Teraz tydzień nie sprawdzałem i patrze, a transferu ubyło grubo 3,5 GB więcej niż zużyłem. Prawdopodobnie naliczyło nocki... : /

  •  

    Odp: "Szczęsliwe godziny " cała naprzód" (10.08.2012, 10:23)

    to jest odpowiedź na post:

    patrze, a transferu ubyło grubo 3,5 GB więcej niż zużyłem. Prawdopodobnie naliczyło nocki... : /


    widać ten krasnoludek, co czterdzieści lat temu przestawiał wybieraki w Pentacontach, ma już sklerozę - cóż, stary jest skrzacina - i nie nadąża :)

  •  

    Odp: "Szczęsliwe godziny " cała naprzód" (10.08.2012, 12:25)

    Nie posiadam "całej naprzód", ale dzisiaj w nocy zabrali mi cały transfer i spowolnili Internet, chociaż posiadam "szczęśliwe godziny". Około godziny 00:15 połączenie zostało nawiązane. Komputer został wyłączony o 7.20, niestety połączenie utrzymywało się do po 8.00I naliczyli tak, jakby korzystało się z Internetu w dzień -.- Reklamacja oczywiście wysłana z poziomu orange-online, ale czy to coś da? I ile trzeba czekać na rozpatrzenie takiej sprawy? :/ A Internet jest wciąż potrzebny... Orange naprawdę bardzo zawodzi swoich użytkowników... Jestem już od 5 lat, a teraz żałuję że zachęcili mnie do przedłużenia kolejnej umowy :/

  •  

    Odp: "Szczęsliwe godziny " cała naprzód" (12.08.2012, 17:14)

    Poczekam aż przyjdzie mi e-faktura i bede dzwonil do BOK-u , jak beda mi cos kręcić i nie przyjmą reklamacji to ide do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów . To jest paranoja co oni wyprawiają . Mam Play online na karte i za 10 zł mam nocny transfer od 12 do 9 rano i jeszcze nigdy nie miałem z tym problemu  

  •  

    Odp: "Szczęsliwe godziny " cała naprzód" (12.08.2012, 17:23)

    Powodzenia. Osobiście uważam, że włączanie "całej naprzód" przy tym jak obecnie działają  "szcześliwe godziny" to jak chodzenie po bagnie bez przywiązania się do drzewa i odradzam każdemu klientowi, chyba, że ktoś ma kase walczyć o swoje, albo nie liczy się z astronomicznymi wydatkami. Masakra.

  •  

    Odp: "Szczęsliwe godziny " cała naprzód" (12.08.2012, 22:18)

    Widzę, że jest nas więcej naciętych, niż myślałem. Mnie też zaliczali "szczęśliwe godziny" jako połączenia po 8.00. Z tego powodu po wyczerpaniu limitu spowolnili mi internet. Złożyłem reklamację i czekam, co będzie dalej. W ostateczności istnieją inne możliwości dochodzenia swoich praw.

  •  

    Odp: "Szczęsliwe godziny " cała naprzód" (12.08.2012, 22:50)

    Proponuje by osoby składające reklamacje pisemną dołączały link do forum do jednego z paru tematów na ten temat. Nawet jeżeli nie poskutkuje to w indywidualnym przypadku może ktoś z Orange zwróci na to uwage i coś naprawią, bo nie wierze by to było celową polityką firmy by źle naliczało "szcześliwe godziny"...

aktualnie na forum znajduje się 685 gości i 13 zalogowanych użytkowników