Utrudnienia w działaniu Forumzwiń

W związku z przebudową struktury Forum mogą pojawić się przejściowe problemy z jego działaniem. Za utrudnienia przepraszamy. Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

wątek został zamknięty

Szczęśliwe godziny - usługa widmo?

  •  

    Szczęśliwe godziny - usługa widmo? (26.02.2012, 14:11)

    Witam

    Mam problem z usługą Szczęśliwe Godziny aktywowaną w ramach Orange Freedom Pro. Otóż kilka dni temu aktywowałem sobie ową usługę poprzez Orange online. Wszystko niby w porządku, sms potwierdzający przyszedł, w panelu również widnieje jako aktywna, więc sądziłem, że już mogę śmiało korzystać z nielimitowanego dostępu do internetu w godzinach nocnych (23:00-6:00) jak to jest zapowiedziane w regulaminie.

    Przed pierwszą nocną sesją kwalifikującą się do SG miałem na koncie głównym ok. 5GB do wykorzystania. Nadeszła upragniona 23:00, dla pewności zresetowałem połączenie (wyłączyłem i ponownie włączyłem modem) i dopiero po tym przystąpiłem do surfowania w ramach SG. Jakież więc było moje zdziwienie gdy rano dnia następnego po zalogowaniu na orange-online w panelu "dostępne środki" na koncie głównym pozostało mi raptem 1,8 GB (!) Myślałem, że to jakiś błąd i po jakimś czasie system się "zorientuje", że dane które wykorzystałem były w ramach Szczęśliwych Godzin i nie powinny być potrącane z limitu głównego (o czym również mówi regulamin usługi) Tymczasem minęły już 3 dni a mi na koncie głównym  pozostało 600 MB i dostałem w międzyczasie sms informujący o kończącym się limicie.

    Pytam w takim razie co jest grane? Jakim prawem dane pobierane w ramach Szczęśliwych Godzin ściągnęło mi z głównego limitu? Czy to ma być jakiś żart? Czy ta usługa w ogóle działa czy to ma być nowy sposób na dojenie klientów? Czekam jeszcze do jutra, jeśli limit się nie odnowi - składam reklamacje. Jestem zbulwersowany takimi zagrywkami. Aktywowałem usługę, za którą oczywiście przyjdzie mi zapłacić należne 19 zł mimo, że ta usługa nie działa. Zamiast surfować bez limitu - zżera dane z głównego limitu, więc pytam, co to ma znaczyć?! 

    Wszystkich, którzy mieli/mają podobne problemy z tą usługą proszę o wpisywanie się w tym wątku. Zobaczymy czy jest to problem jednostkowy, czy na większą skalę. Niedługo kończy mi  się umowa. Do tej pory byłem zadowolony z Orange Freedom Pro (jedno przedłużenie mam już za sobą). Jeśli jednak sytuacja ze Szczęśliwymi Godzinami nie zostanie wyprostowana będę zmuszony pożegnać się z OFP bo taka sytuacja jest niedopuszczalna. Operator oferuje usługę widmo, która nie działa narażając tym samym nieświadomych klientów na podwójne straty (19 zł za aktywację i utratę danych z głównego limitu)

  •  

    Odp: Szczęśliwe godziny - usługa widmo? (26.02.2012, 14:52)

    Myśle że powinieneś to zgłosić do BOK *100 albo skorzystaj z formularza Pomoc Orange. Szybko pomogą Ci wyjaśnić tą sprawe i rozwiążą problem. Jeżeli jest jakiś błąd w wyniku którego Twój limit jest wykorzystywany w godzinach nocnych to tylko tam będą w stanie Ci pomóc.Pozdrawiam

  •  

    Odp: Szczęśliwe godziny - usługa widmo? (26.02.2012, 20:38)

    Tylko jeszcze jedna kwestia. Sprawdzałeś stan pakietu przed restartem routera czy po? Bo to ważne. Jeśli w czasie trwania sesji to te dane na stronie nie do końca były prawdziwe i w rzeczywistości myło ich mniej. Właściwa wielkość pojawiła się dopiero po zakończonej sesji. I dlatego pytanie czy spr to przed czy po. A żeby coś więcej sprawdzić to tak jak powyżej.

  •  

    Odp: Szczęśliwe godziny - usługa widmo? (26.02.2012, 22:07)

    to jest odpowiedź na post:

    Tylko jeszcze jedna kwestia. Sprawdzałeś stan pakietu przed restartem routera czy po? Bo to ważne. Jeśli w czasie trwania sesji to te dane na stronie nie do końca były prawdziwe i w rzeczywistości myło ich mniej.

     Oczywiście sprawdziłem po zakończonej sesji (po restarcie). Zresztą jestem w 100% pewien, że nie wykorzystałem takiej ilości danych przed aktywacją Szczęśliwych Godzin bo po prostu miałem świadomość, że chce sobie aktywować tą usługę i do tego czasu celowo oszczędzałem transfer. Dopiero gdy już miałem pewność, że usługa działa (wszystko na to wskazywało) zacząłem żwawiej korzystać z sieci. No i co tu dużo mówić - gołym okiem widać, że zużyty transfer pobrało z konta głównego, mimo, że nie powinno. Sprawę zgłoszę do BOK, zobaczymy jak się do tego ustosunkują.

  •  

    Odp: Szczęśliwe godziny - usługa widmo? (21.03.2012, 14:50)

    To samo u mnie dzisiaj się stało.
    Co prawda nie resetowałem routera po 23 ale w poprzednim miesiacu używałem Szczęśliwych Godzin i działało wszystko poprawnie.
    Teraz jestem tym zażenowany, wszystkim, obsługą klienta ( do której za połączenia zapłaciłem więcej niż za same Szczęśliwe Godziny), podejściem do problemu, wszystkim! Najgorsze że reklamacja może potrwać ileś tam dni a ja w tym czasie mam się zadowolić internetem o prędkości 64kb/s. Skandal i tyle.

  •  

    Odp: Szczęśliwe godziny - usługa widmo? (21.03.2012, 19:36)

    to jest odpowiedź na post:

    To samo u mnie dzisiaj się stało.
    Co prawda nie resetowałem routera po 23 ale w poprzednim miesiacu używałem Szczęśliwych Godzin i działało wszystko poprawnie.
    Teraz jestem tym zażenowany, wszystkim, obsługą klienta ( do której za połączenia zapłaciłem więcej niż za same Szczęśliwe Godziny), podejściem do problemu, wszystkim! Najgorsze że reklamacja może potrwać ileś tam dni a ja w tym czasie mam się zadowolić internetem o prędkości 64kb/s. Skandal i tyle.

    @mikolaj2154wyślij nam krótki opis sprawy wraz z danymi dotyczącymi Twojej usługi ( numer, dane właściciela, adres) postaramy się pomóc.
    Pozdrawiam
    Marta
     
    ps. w treści wiadomosci umieść link do tego wątku, adres @ do moderatorów: forum.orange@orange.pl 

  •  

    Odp: Szczęśliwe godziny - usługa widmo? (22.03.2012, 17:12)

    I jaka jest odpowiedź BOK jeśli można spytać? Zamierzam aktywować tą usługę, lecz teraz nie wiem co o niej myśleć. Pozdrawiam

  •  

    Odp: Szczęśliwe godziny - usługa widmo? (22.03.2012, 20:07)

    Dzięki pomocy Marty jestem dobrej myśli. Sprawa jest już w toku załatwiania. Usługa póki działała i nie robiła problemów i była bardzo dobrym rozwiązaniem. 

  •  

    Odp: Szczęśliwe godziny - usługa widmo? (22.03.2012, 21:09)

    BOK to nie moderatorzy oni jak widzę po wątkach i postach mają coś do "powiedzenia" więc Mikołaj możesz być spokojny rozwiązania problemu:)

  •  

    Odp: Szczęśliwe godziny - usługa widmo? (22.03.2012, 22:07)

    Wiem, dlatego taki [ spokojny] zaczynam być.

aktualnie na forum znajduje się 470 gości i 0 zalogowanych użytkowników