Internet stacjonarny

Biznes pakiety

Wybierz pakiet dla siebie
Na zdjęciu Joanna właścicielka gabinetu stomatologicznego
Stały adres IP

Stały adres IP, dzięki któremu połączysz w jedną sieć kilka komputerów, drukarki, skanery, kamery do monitoringu i zapewnisz dostęp do firmowej sieci pracownikom w terenie.

Bezpieczeństwo i stabilność łącza

Bezprzewodowe połączenie WiFi w standardzie AC. Firewall na wszelkie urządzenia korzystające z usługi.

Rozmowy w nowoczesnej
technologii VoIP

Numer stacjonarny z nielimotowanymi rozmowami w kraju z numerami stacjonarnymi w UE, USA, Kanadzie i Australii. Istnieje możliwość zakupu 2 numerów stacjonarnych.

Certyfikaty SLA 8 h

W razie zdarzenia losowego zajmiemy się Twoim firmowym łączem w pierwszej kolejności. Naprawa potrwa maksymalnie 8 godzin, a jeśli się przedłuży, obniżymy Twój abonament.

Fax2Mail

Fax2Mail, czyli możliwość wysyłania i odbierania faksu w formie elektronicznej.

Jakie prędkości będą dostępne w ramach Biznes Pakiet Fiber?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Biznes Pakiet Fiber 300MB: prędkość pobierania do 300 Mbps, prędkość wysyłania do 50 Mbps
Biznes Pakiet Fiber 900MB: prędkość pobierania do 900 Mbps, prędkość wysyłania do 100 Mbps
Biznes Pakiet Fiber 900MB: prędkośc pobierania do 900 Mbps, prędkość wysyłania do 300 Mbps

Jaki modem zapewniamy i czy zapewnia WiFi?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Zyxel. Tak, zapewnia sieć WiFi dla pracowników i dla gości.

Czy urządzenia udostępniane Klientowi stanowią własność Orange czy Klienta?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Wszelkie urządzenia udostępniane Klientowi są własnością Orange.

Czy zapewniamy stały adres IP?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Tak, w cenie usługi jest 1 adres lub podsieć 4 adresów (1 użytkowy), za dodatkowa opłatą (19 zł + VAT) można dokupić 8 adresową podsieć (5 użytkowych). Liczba adresów użytkowych oznacza ile faktycznie stałych adresów może wykorzystać Klient na potrzeby np. serwera lub monitoringu. Związane jest to z faktem, że 3 adresy są zarezerwowane na potrzeby sieciowe i nie ma możliwości aby były wykorzystywane np. podłączenia monitoringu.

Ile maksymalnie kanałów głosowych może zamówić Klient?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Maksymalnie można zamówić 2 kanały głosowe co umożliwia prowadzenie dwóch rozmów jednocześnie.
Wybierając 1 kanał głosowy istnieje możliwość prowadzenia jednocześnie 1 rozmowy, podłączenia 2 aparatów analogowych i przyznania 2 numerów telefonicznych.
Wybierając 2 kanały głosowe istnieje możliwość prowadzenia jednocześnie 2 rozmów, podłączenia 2 aparatów analogowych i przyznania 2 numerów telefonicznych.
Możliwe jest skorzystanie z promocji Światłowód dla biznesu PABX i możliwość uruchomienia do 30 kanałów głosowych.

Czy można wybrać Biznes Pakiet Fiber bez VoIP?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Nie, nie jest dostępna promocja bez usługi VoIP.

Czy Klient może zadzwonić po wsparcie?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Tak, może zadzwonić na całodobową infolinie 801 303 303.

Co zapewnia Orange Office? Dlaczego warto?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Orange Office to najlepsze wirtualne biuro dla firmy. To przestrzeń dyskowa, domena internetowa i dostęp do wielu aplikacji np. e-dysk, e-rezerwacje, komunikator, poczta firmowa. Więcej na: link

Jakie opcje bezpieczeństwa i gwarancje ciągłości działania usługi zapewniamy Klientom?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Biznes Pakiet Fiber posiada SLA 8h które zapewnia usunięcie awarii w ciągu 8 godzin od jej zgłoszenia.

Czy zostanie zachowana obecna numeracja telefoniczna przy migracji do Biznes Pakiet Fiber ?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Tak, numeracja telefoniczna będzie zachowana, można migrować zarówno z POTS jak i z BP po miedzi do BP Fiber. Nie dotyczy to przypadku gdy następuje zmiana lokalizacji na inną strefę numeracyjną, w takiej sytuacji nastąpi zmiana numerów.