Jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy z Orange?
Jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy z Orange?
Umowę z Orange może podpisać wyłącznie osoba pełnoletnia.
Jeśli złożyłeś zamówienie w sklepie internetowym www.orange.pl sprawdź, jakie dokumenty są potrzebne, by odebrać przesyłkę.
ostatnia zapłacona faktura,
nie starsza niż 3 miesiące, wystawiona za telefon
stacjonarny, energię elektryczną, gaz, telewizję kablową lub internet, użytkowany
pod adresem wskazanym przez Ciebie w umowie jako adres stałego pobytu
legitymacja studencka, szkoły pomaturalnej, policealnej lub
szkoły chorążych + zaświadczenie o pobieraniu nauki z dziekanatu/sekretariatu
legitymacja emeryta lub
rencisty + decyzja o nadaniu prawa do emerytury, renty
decyzja o przyznaniu zasiłku przedemerytalnego/urlopu górniczego
ważna legitymacja służb
mundurowych lub inna legitymacja służbowa
ważna legitymacja służbowa, potwierdzająca pracę w wolnym zawodzie
zgoda na obciążenie karty
kredytowej - nie ma zastosowania w przypadku oferty Zetafon
kontrakt menedżerski, lekarski, pielęgniarski (termin kontraktu
musi pokrywać się z terminem, na jaki ma być zwarta umowa o świadczenie usług
telekomunikacyjnych)
książeczka żeglarska + ostatni kontrakt marynarski (w języku
polskim lub przetłumaczony przez tłumacza przysięgłego)
potwierdzenie wpłaty KRUS, nie starsze niż 4 miesiące, lub
zaświadczenie z KRUS, potwierdzające brak zaległości w płatnościach
wyciąg z Twojego konta bankowego, wyłącznie polskiego banku, z trzech ostatnich miesięcy (na papierze firmowym lub potwierdzony
pieczątką oddziału
danego banku) albo wydruk z konta internetowego z logo banku opatrzony
adnotacją:
"Wygenerowany elektronicznie wyciąg z rachunku bankowego. Dokument sporządzony na podstawie art.7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz.U. Nr 140 z 1997 roku, poz. 939 z późniejszymi zmianami). Nie wymaga podpisu ani stempla."
Jeśli złożyłeś zamówienie w sklepie internetowym www.orange.pl sprawdź, jakie dokumenty są potrzebne, by odebrać przesyłkę.
-->
Obywatel Polski
Aby podpisać umowę z Orange należy:
- przedstawić dowód osobisty (w przypadku Pełnomocnika wymagane jest pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie + dowód tożsamości Pełnomocnika)
- podpisać oświadczenie dotyczące zgody na weryfikację wiarygodności płatniczej osób fizycznych
Jeśli posiadasz aktywny numer w Orange nie musisz przedstawiać dodatkowych dokumentów.
Jeśli nie posiadasz żadnego numeru w Orange i chcesz podpisać umowę w ofercie promocyjnej, zostaniesz poproszony o dodatkowy dokument, np.:
- zaświadczenie o zatrudnieniu (nie starsze niż jeden miesiąc) na czas nieokreślony bądź na czas określony, pokrywający się z terminem, na jaki ma być zawarta umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych
- ostatnia zapłacona faktura, nie starsza niż 3 miesiące, wystawiona za telefon stacjonarny, energię elektryczną, gaz, telewizję kablową lub internet, użytkowany pod adresem wskazanym przez Ciebie w umowie jako adres stałego pobytu
- legitymacja studencka, szkoły pomaturalnej, policealnej lub szkoły chorążych + zaświadczenie o pobieraniu nauki z dziekanatu/sekretariatu
- legitymacja emeryta lub rencisty + decyzja o nadaniu prawa do emerytury, renty
- decyzja o przyznaniu zasiłku przedemerytalnego/urlopu górniczego
- ważna legitymacja służb mundurowych lub inna legitymacja służbowa
- ważna legitymacja służbowa, potwierdzająca pracę w wolnym zawodzie
- zgoda na obciążenie karty kredytowej - nie ma zastosowania w przypadku oferty Zetafon
- kontrakt menedżerski, lekarski, pielęgniarski (termin kontraktu musi pokrywać się z terminem, na jaki ma być zwarta umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych)
- książeczka żeglarska + ostatni kontrakt marynarski (w języku polskim lub przetłumaczony przez tłumacza przysięgłego)
- potwierdzenie wpłaty KRUS, nie starsze niż 4 miesiące, lub zaświadczenie z KRUS, potwierdzające brak zaległości w płatnościach
- wyciąg z Twojego konta bankowego, wyłącznie polskiego banku, z trzech ostatnich miesięcy (na papierze firmowym lub potwierdzony
pieczątką oddziału
danego banku) albo wydruk z konta internetowego z logo banku opatrzony
adnotacją:
"Wygenerowany elektronicznie wyciąg z rachunku bankowego. Dokument sporządzony na podstawie art.7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz.U. Nr 140 z 1997 roku, poz. 939 z późniejszymi zmianami). Nie wymaga podpisu ani stempla."
Jeśli złożyłeś zamówienie w sklepie internetowym www.orange.pl sprawdź, jakie dokumenty są potrzebne, by odebrać przesyłkę.
"Wygenerowany elektronicznie wyciąg z rachunku bankowego. Dokument sporządzony na podstawie art.7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz.U. Nr 140 z 1997 roku, poz. 939 z późniejszymi zmianami). Nie wymaga podpisu ani stempla."
Jeśli złożyłeś zamówienie w sklepie internetowym www.orange.pl sprawdź, jakie dokumenty są potrzebne, by odebrać przesyłkę.
-->
Obywatel innego kraju
Jeśli jesteś obywatelem
- Unii Europejskiej (UE) lub
- państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub
- innego państwa, które nie należy do UE, ale na podstawie umów zawartych z UE korzysta ze swobody przepływu osób
- dokument podróży, uprawniający do przekroczenia granicy, np. paszport, albo inny dokument potwierdzający tożsamość i obywatelstwo oraz
- jeden z następujących dokumentów: kartę pobytu obywatela UE, dokument pobytu lub kartę pobytu (termin ważności każdego z trzech podanych dokumentów nie może być krótszy niż jeden miesiąc od daty zakończenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych)
Jeśli jesteś obywatelem kraju innego, niż wymienione powyżej, powinieneś przedstawić następujące dokumenty:
- dokument podróży uprawniający do przekroczenia granicy, np. paszport oraz
- dodatkowy dokument potwierdzający tożsamość i obywatelstwo oraz
- kartę pobytu (termin ważności nie może być krótszy niż miesiąc od daty zakończenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych)
- Unii Europejskiej (UE) lub
- państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub
- innego państwa, które nie należy do UE, ale na podstawie umów zawartych z UE korzysta ze swobody przepływu osób
- dokument podróży, uprawniający do przekroczenia granicy, np. paszport, albo inny dokument potwierdzający tożsamość i obywatelstwo oraz
- jeden z następujących dokumentów: kartę pobytu obywatela UE, dokument pobytu lub kartę pobytu (termin ważności każdego z trzech podanych dokumentów nie może być krótszy niż jeden miesiąc od daty zakończenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych)
Jeśli jesteś obywatelem kraju innego, niż wymienione powyżej, powinieneś przedstawić następujące dokumenty:
- dokument podróży uprawniający do przekroczenia granicy, np. paszport oraz
- dodatkowy dokument potwierdzający tożsamość i obywatelstwo oraz
- kartę pobytu (termin ważności nie może być krótszy niż miesiąc od daty zakończenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych)