Domowa awaria – kto z nas nie doświadczył jej choć raz? Takie zdarzenia najczęściej są niespodziewane i przytrafiają się w najmniej odpowiednim momencie. W tym artykule nie podpowiemy Ci, jak ich uniknąć, bo to niemożliwe, ale przedstawimy Ci ciekawe rozwiązanie, które może okazać się bardzo przydatne. Poznaj usługę Serwisant 24!
Sprzęty i instalacje mają to do siebie, że raz na jakiś czas zawodzą. I choć to nic przyjemnego, musisz zaakceptować fakt, że awarie mają prawo się pojawiać. Dotyczy to zarówno sprzętu RTV i AGD, jak i instalacji elektrycznych, hydraulicznych czy gazowych.
Pytanie, co zrobić, gdy już coś się zepsuje? Zakładając, że to usterka, z którą nie poradzisz sobie samodzielnie, najlepiej wezwać fachowca. Książki telefoniczne przeszły już do lamusa, więc w ruch idą wyszukiwarki internetowe i grupy w mediach społecznościowych. Czasem uda się kogoś znaleźć w miarę szybko, a wcześniej włożyć w to sporo wysiłku, ale zdarza się i tak, że na pomoc trzeba trochę poczekać. A potem zapłacić, nieraz całkiem sporo. A gdyby dało się inaczej?
Jeśli nie chcesz zastanawiać się, jak poradzić sobie z awarią, która może przydarzyć się w najmniej oczekiwanym momencie, zdecyduj się na usługę Serwisant 24. Wtedy wystarczy jeden telefon, by zamówić wsparcie odpowiedniego specjalisty, który usunie awarię, a Orange pokryje koszty (kwota uzależniona jest od wybranego wariantu usługi) związane z dojazdem fachowca, ekspertyzą, naprawą i częściami zamiennymi.
Przeczytaj także: Bezpieczny internet w domu. Na co trzeba zwrócić uwagę, by chronić dane?
Jest z czego wybierać, ponieważ usługa Serwisant 24 zapewnia Ci pomoc:
Z usługą Serwisant 24 oszczędzasz czas i pieniądze, a awaria w domu to już nie Twój problem. Co więcej, nie ryzykujesz, wpuszczając do domu przypadkowe osoby z ogłoszenia, bo wszyscy serwisanci są sprawdzeni, a Ty masz gwarancję, że zjawi się u Ciebie profesjonalny fachowiec.
Przeczytaj także: Kino w domu – sprawdź soundbary i telewizory w Orange
W ramach usługi Serwisant 24 masz do wyboru 2 opcje:
Niezależnie od wybranej opcji masz do dyspozycji infolinię czynną 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, więc awarię możesz zgłosić o dowolnej porze. Do tego, jeśli umówiony serwisant nie przyjedzie w ustalonym czasie, możesz zorganizować naprawę we własnym zakresie, a Orange zwróci Ci pieniądze do limitu obowiązującego w wybranym przez Ciebie wariancie usługi. Wystarczy, że przedstawisz imienny rachunek lub fakturę za naprawę.
Przeczytaj także: Inteligentne oświetlenie w Twoim domu
Gdy masz już aktywną usługę, a coś Ci się zepsuje, zadzwoń pod 22 56 600 56 (numer bezpłatny dla posiadających usługę) i umów właściwego fachowca, który przyjedzie do Ciebie w dogodnym terminie.
Uwaga: serwisanci podejmą się naprawy sprzętów nie starszych niż 10 lat, które nie są już objęte gwarancją producenta.
Więcej informacji znajdziesz na stronie https://www.orange.pl/zobacz/serwisant24.
Szukasz nowego telefonu? Podjęcie decyzji o wyborze konkretnego modelu może okazać się nie lada wyzwaniem.…
Rzucić to wszystko i wyjechać w Bieszczady? Zabrać rodzinę do prawdziwego zamku? A może pojechać…
Zegarek sportowy może być dużym wsparciem w treningu biegowym. Czy oznacza to jednak, że bez…
Okres komunijny coraz bliżej, a Ty wciąż nie masz pomysłu na prezent na komunię? Ostatnio…
Czy Samsung Galaxy A35 jest ukrytym klejnotem w morzu średniopółkowych smartfonów, czy po prostu kolejnym…
W styczniu 2024 roku Orange uruchomił 5G w paśmie C przyznanym operatorowi przez Urząd Komunikacji…