• Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?

    Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?
    Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?
    Komunikacja 28 grudnia 2022

    Komunikacja

    Kilka sekund – zwykle masz tylko tyle czasu na przekonanie klienta do swojej oferty. Dowiedz się, jak wykorzystać ten czas najlepiej, posługując się […]

  • Jaka jest różnica między siecią 4G a 5G?

    Jaka jest różnica między siecią 4G a 5G?
    Jaka jest różnica między siecią 4G a 5G?
    Sieć i transmisja 20 grudnia 2022

    Sieć i transmisja

    Technologia 5G już na dobre zawitała do Polski. Hasła marketingowe zachęcają do korzystania z nowego rozwiązania. Czy warto korzystać z sieci 5G? A może lepiej pozostać […]

  • Niebezpieczne numery telefonów – jak nie paść ofiarą oszustwa?

    Niebezpieczne numery telefonów – jak nie paść ofiarą oszustwa?
    Niebezpieczne numery telefonów – jak nie paść ofiarą oszustwa?
    Cyberbezpieczeństwo 15 grudnia 2022

    Cyberbezpieczeństwo zPolecane

    Choć rozmowy telefoniczne to dla przedsiębiorcy codzienność, niektórych telefonów nie powinno się odbierać, a tym bardziej na nie oddzwaniać. Jakie numery najlepiej od razu umieścić na „czarnej […]

  • Digital twin – co cyfrowy bliźniak może wnieść do przemysłu?

    Digital twin – co cyfrowy bliźniak może wnieść do przemysłu?
    Digital twin – co cyfrowy bliźniak może wnieść do przemysłu?
    IoT 15 grudnia 2022

    IoT

    Przewiduje awarie, zanim jeszcze wystąpią. Ułatwia projektowanie produktu i przyspiesza proces wprowadzenia go na rynek. Pionierami w tej dziedzinie są NASA i Formuła 1. Co jeszcze potrafi cyfrowy […]

  • IVR, coś więcej niż automatyczna sekretarka w firmie – infografika

    IVR, coś więcej niż automatyczna sekretarka w firmie – infografika
    IVR, coś więcej niż automatyczna sekretarka w firmie – infografika
    Komunikacja 10 grudnia 2022

    Komunikacja

    Jeśli kiedykolwiek dzwoniąc na firmowy numer telefonu, otrzymałeś interaktywną odpowiedź, proszącą Cię o naciśnięcie wybranego klawisza, miałeś do czynienia z IVR. Czytaj dalej, jeśli […]

  • Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji

    Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji
    Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji
    Komunikacja 9 grudnia 2022

    Komunikacja

    Dobra obsługa klienta sprzyja budowaniu trwałych relacji opartych na zaufaniu. Choć często kupujący zgłaszają drobne problemy, których rozwiązania mógłby łatwo znaleźć samodzielnie, […]

  • Nowoczesne parkingi – w jaki sposób działają?

    Nowoczesne parkingi – w jaki sposób działają?
    Nowoczesne parkingi – w jaki sposób działają?
    IoT 7 grudnia 2022

    IoT

    Dynamiczny rozwój technologii przyczynił się do zautomatyzowania usług parkingowych, które zapewniają dziś większą wygodę niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi […]

  • Zakończ rok rekordową sprzedażą w sieci

    Zakończ rok rekordową sprzedażą w sieci
    Zakończ rok rekordową sprzedażą w sieci
    Firma online 29 listopada 2022

    Firma online

    Zbliża się koniec roku. Wszyscy wtedy chcą więcej sprzedawać w sieci, ale Ty możesz zrobić to lepiej niż inni. Wystarczy, że odpowiednio przygotujesz sklep internetowy, stworzysz […]