Zapoznaj się z zaletami usługi Zabezpiecz PESEL.
Zabezpiecz PESEL mogą zamówić Klienci, którzy korzystają z abonamentu komórkowego Orange lub oferty Orange Love dla Firm
Usługę można kupić zawierając lub przedłużając umowę.
Opłata za usługę to 8,12 zł/mies. + VAT. (0 zł za pierwszy miesiąc)
Już zamówiłeś? Zaloguj się
Aktywacja usługi nastąpi analogicznie jak
w przypadku usług telekomunikacyjnych
Po aktywacji usługi otrzymasz unikalnego linka do portalu, na którym po zarejestrowaniu się możesz włączyć benefity związane z usługą lub przekazać linka dowolnej osobie. Właściciel kontraktu mobilnego jest płatnikiem za usługę, beneficjentem usługi może być dowolna osoba, której właściciel przekaże linka i która zarejestruje się w portalu.
* Źródło: Związek Banków Polskich, infoDOK Raport o dokumentach, II kwartał 2020 r.
Regulaminy
Jak powinno być skonstruowane hasło do konta?
Dlaczego w niektórych usługach zlecenie przekazywane jest do Krajowego Rejestru Długów BIG S.A.?
Co znajdę w raporcie z usługi „Sprawdź, czy jesteś wpisany do Krajowego Rejestru Długów”?
Co znajdę w raporcie z usługi „Sprawdź, kto w ciągu 12 miesięcy wykorzystał Twój PESEL”?
Co znajdę w raporcie z usługi „Sprawdź wiarygodność firmy w KRD”?
Gdzie mogę znaleźć wygenerowany raport?
Dlaczego w zakładce „Raporty” nie widzę wygenerowanego wcześniej raportu?
Kiedy dostanę powiadomienie z usługi „Powiadomienie o dopisaniu”?
Kiedy dostanę powiadomienie z usługi „Powiadomienie o użyciu Twojego PESEL-u”?
Dlaczego usługa „Powiadomienie o zmianie wiarygodności firmy” jest nieaktywna?
Jakie firmy mogę monitorować dzięki usłudze „Powiadomienie o zmianie wiarygodności firmy”?
Kiedy dostanę powiadomienie z usługi „Powiadomienie o zmianie wiarygodności firmy”?
Kiedy dostanę powiadomienie z usługi „Powiadomienie o założeniu firmy na Twoje dane”?
W jaki sposób dostanę powiadomienie z danej usługi?
Jak mogę skorzystać z usługi „Dopisanie dłużnika”?
Dlaczego muszę podpisywać dodatkową umowę z Krajowym Rejestrem Długów BIG S.A.?
Jak mogę skorzystać z usługi „Przydatne dokumenty”?
Dlaczego w usługach pojawia mi się komunikat: „Skorzystanie z usługi w tym momencie nie jest możliwe. Wynika to ze specyfiki Twojego pakietu. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z infolinią.”?
Dlaczego, mimo że dostałem zaproszenie do założenia konta w Zabezpiecz PESEL, nie mogę tego zrobić?
Jak mogę potwierdzić swoją tożsamość?
Dlaczego dostałem/am wiadomość, że potwierdzenie tożsamości się nie powiodło?
Dlaczego moje konto zostało wyłączone?