Usługa Wsparcie IT dla firm działa jak firma informatyczna, zapewniając swobodę i elastyczność pracy.
Polega na świadczeniu dedykowanych usług informatycznych, wspierając serwisowanie urządzeń oraz oprogramowania.
Inżynierowie Orange pełniąc funkcję helpdesk jak i service desk, postarają się zadbać o to, aby objęty kontraktem serwisowym sprzęt pozostawał zawsze sprawny, a problemy użytkowników z oprogramowaniem rozwiązywane były jak najszybciej.
W ramach Usługi otrzymują Państwo odnawialny co rok Limit:
- 1200 zł netto w przypadku zgłoszenia urządzenia zakupionego od Orange przy zawarciu Umowy.
- 600 zł netto w przypadku zgłoszenia urządzenia, które nie zostało zakupione od Orange przy zawarciu Umowy.
Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą zamieszczane na Twoim urządzeniu.