Pęknięty wyświetlacz z obudową, przyciskami, zalanie wodą? Uszkodzone i niesprawne urządzenie utrudnia codzienną pracę i prowadzenie firmy. W ramach Orange Smart Care odbierzemy od Ciebie uszkodzone urządzenie, i dostarczymy sprzęt po naprawie.
Usługę możesz uruchomić także poprzez Mój Orange do 14 dni od daty podpisania lub przedłużenia umowy
Kiedy mogę włączyć usługę?
Czy mogę włączyć usługę przy zakupie smartwatcha, laptopa lub tabletu?
Czy po rezygnacji z usługi, mogę ją ponownie aktywować?
Czy mogę aktywować usługę do wszystkich urządzeń zakupionych w zesatwie?
Na której fakturze pojawi się opłata za usługę?
Jak będzie rozliczana usługa po jej wyłączeniu?
Czy mogę aktywować usługę Orange Smart Care SIMO, jeśli mam aktywną usługę Orange Smart Care i przedłużam umowę w ofercie bez urządzenia?
Jak wyłączyć usługę Orange Smart Care?
Czy mogę zamienić usługę Orange Smart Care na usługę Orange Smart Care Premium?
Czy w ramach usługi Orange Smart Care z limitem na naprawy mogę naprawić samą obudowę lub aparat, jeżeli wyświetlacz nie uległ uszkodzeniu?
Jak aktywować usługę Orange Smart Care w ofercie bez urządzenia?
Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą zamieszczane na Twoim urządzeniu.