• przejdź do menu głownego
  • przejdź do logowania
  • przejdź do wyszukiwarki
  • przejdź do treści
  • przejdź do stopki
  • przejdź do mapy strony
  • przejdź do zgłoś błąd

Menu główne

  • Dla Ciebie
  • Małe i Średnie Firmy
  • Duże Firmy i Instytucje
  • Kontakt
  • Zasięg
  • Znajdź Salon
  • Wyloguj
  • Zaloguj
Rozpocznij chat z doradcą
Uruchom
Infolinia obsługowa
*100 lub 510 100 100
(zgodnie z cennikiem operatora)
Infolinia sprzedażowa
801 234 567
(zgodnie z cennikiem operatora)
Więcej
Strona główna Orange.pl Przejdź do strony głównej

    • Dla Ciebie
    • Małe i Średnie Firmy
    • Duże Firmy i Instytucje

Twój kontakt z Orange

Kupuję/przedłużam

Wybierz ikonkę, aby zadzwonić/czatować

Ikona telefonu - Zadzwoń do nas
Zadzwoń do nas
Ikonka czatu - czatuj z doradcą
Czatuj z doradcą

Potrzebuję pomocy

Wybierz ikonkę, aby zadzwonić/czatować

Ikona telefonu - Zadzwoń do nas
Zadzwoń do nas
Ikonka czatu - czatuj z doradcą
Czatuj z doradcą
  • Twój kontakt z Orange
  • Szukaj
  • Mobile Menu
close
  • witaj w sklepie
  • polecamy
  • telefony
  • abonament
  • mix
  • na kartę
  • internet
  • usługi
  • warunki zakupów
  • klienci biznesowi

Na polskim rynku Orange pojawił się jesienią 2005 r., zastępując popularną Ideę. Od początku nowa marka zjednała sobie rzeszę zwolenników. Dziś obecna jest na całym świecie. Orange powstał w marcu 1994 roku, na bardzo już wówczas konkurencyjnym rynku brytyjskim. Od początku ambicją Orange było stać się pierwszą, preferowaną przez klientów marką. Jej twórcy wiedzieli, że aby osiągnąć taki sukces, należy zbudować silny, nowatorski i wyraźnie odróżniający się od konkurencyjnych wizerunek marki, inny od marek skoncentrowanych na zaawansowanej technologii i skomplikowanych planach taryfowych.

Ambicją Orange było więc, nie tyle pokazywanie jej wysokiego zaawansowania technologicznego, ale to, jak zaawansowana technologia może przyczynić się do poprawy życia przez nowatorskie rozwiązania ułatwiające komunikację i zbliżające ludzi.

Orange jest marką, która przełamała ustalone wcześniej schematy, czyniąc telefonię komórkową prostszą i bardziej zrozumiałą, tworząc nowe standardy i usługi takie jak np. jednosekundowe naliczanie, które nie tylko wzmacniały jej innowacyjny charakter, ale także podnosiły jej wartość jako marki uczciwej i rozumiejącej potrzeby klientów.

Słowo Orange jako nazwa telefonii zostało wybrane dlatego, że najlepiej prezentuje idee marki kojarzone z zabawą, optymizmem, radością życia, wolnością, a także z jej przyjaznym charakterem. W celu dobitniejszego podkreślenia prostego, uczciwego i przyjaznego charakteru marki jej twórcy wybrali jako logo pomarańczowy kwadrat z napisem Orange na dole. Precyzyjnie opracowana strategia marki i jej kampania wprowadzająca odniosły ogromny sukces, który stał się wzorcowym przykładem wprowadzania nowej marki na rynek. Miarą tego sukcesu było to, że Orange po półtora roku od wprowadzenia, pod koniec 1995 roku podwoił liczbę swoich klientów i obecnie jest marką o najwyższym wskaźniku zadowolenia swoich użytkowników.

W Polsce operatorem Orange jest Polska Telefonia Komórkowa Centertel (od 19 września 2005 r.) - lider innowacyjności na polskim rynku telefonii mobilnej. Jedynym udziałowcem PTK Centertel jest obecnie Telekomunikacja Polska S.A.

Wszystko o Orange w 120 sekund

drukuj

O nasrozwińhide

  • Kontakt
  • Salony Orange
  • Dla mediów
  • Dla inwestorów
  • Dla operatorów
  • Kariera
  • Nieruchomości
  • Odpowiedzialny biznes
  • Dane firmowe

Na skrótyrozwińhide

  • Przenoszę numer
  • Przedłużam umowę
  • Chcę nowy numer
  • Doładuj konto
  • Aplikacja Mój Orange
  • Regulaminy i cenniki
  • Skonfiguruj telefon
  • Mapa zasięgu
  • Rejestracja karty

Dla firmrozwińhide

  • Telefony i urządzenia
  • Najlepsze okazje
  • Przenoszę numer
  • Przedłużam umowę
  • Usługi dodatkowe
  • Orange Energia
  • Zostań Partnerem

Więcej w Orangerozwińhide

  • Umów się do salonu
  • Umów wizytę w domu
  • Bramka SMS/MMS
  • Multi Box
  • Ubezpieczenia
  • Sklep Google Play™
  • Audioteka
  • Bezpiecznie Tu i Tam
  • Telewizja Tu i Tam
  • Orange World
  • Środy z Orange VOD
  • Nawigacja Orange
  • Orange Energia
  • Zobowiązania Orange
  • Tłumacz języka migowego

© Orange Polska 2025

  • Regulamin serwisu
  • Ochrona danych osobowych
  • Polityka prywatności
  • Warunki zakupów
  • Niebezpieczne treści
  • Sieć #1

Program lojalnościowy

Payback logo
© Orange Polska 2025

© Orange Polska, artykuł pochodzi z serwisu www.orange.pl