Jak kupić telefon z aktywacją w sklepie orange.pl?
Teraz możesz kupić nowy telefon w sklepie orange.pl bez wychodzenia z domu.
Krok 1
Rozpocznij od wyboru planu taryfowego lub modelu telefonu
Krok 2
Zdecyduj się na kwotę Twojego miesięcznego zobowiązania wybierając przygotowany pakiet lub ułóż go samodzielnie, ustawiając suwak na odpowiedniej wysokości kwoty, a następnie wybierz usługi, z których chcesz korzystać.
Po wybraniu interesującej Ciebie opcji pokażemy, ile zyskujesz kupując w sklepie internetowym orange.pl
Krok 3
Wybierz swój nowy numer telefonu.
Możesz wybrać numer spośród wyświetlonych na stronie lub poszukać preferowanej kombinacji cyfr. Wybór spośród numerów standardowych jest bezpłatny.
Istnieje możliwość pozostawienia starego numeru na kartę poprzez wybór opcji "Zachowaj swój numer"
Krok 4
Wypełnij formularz.
W pierwszej kolejności wpisz PESEL, a potem pozostałe dane potrzebne do wypełnienia umowy. Jeśli zalogowałeś się na numer zarejestrowany w programie Profit, będziesz mógł zapłacić punktami za wybrany towar. W prawej części strony będziesz widział podsumowanie swojego zamówienia.
Krok 5
Wybierz dokument, jaki przekażesz kurierowi, następnie zapoznaj się i zaakceptuj regulamin zakupów w internetowym sklepie orange.pl i regulamin oferty, a nastepnie wyślij zamówienie.
Możesz to zrobić dopiero po udzieleniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Krok 6
Po wysłaniu zamówienia pojawi się informacja z numerem zamówienia i kodem aktywacyjnym
-
numer zamówienia pozwoli Ci na sprawdzanie swojego statusu zamówienia w zakładce Twoje zamówienia
-
kod aktywacyjny będzie Ci potrzebny do uruchomienia Twojej karty SIM
Po złożeniu zamówienia otrzymasz informacje dotyczące dokumentów, które należy przedstawić przy odbiorze przesyłki.
Dokumenty, które będą Ci potrzebne, aby odebrać przesyłkę:
-
dowód osobisty
jeśli dokonałeś zakupu w ofercie abonamentowej, kurier pobierze oryginał lub kserokopię (oryginał do wglądu) jednego z niżej wymienionych dokumentów, nie starszych niż trzy m-ce:
-
odcinek (z książeczki czynszowej) potwierdzający stałe opłaty za czynsz
-
rachunek/faktura lub odcinek (z książeczki opłat) potwierdzający stałe opłaty za energię elektryczną
-
rachunek lub odcinek (z książeczki opłat) potwierdzający stałe opłaty za gaz
-
rachunek/faktura za telefon stacjonarny lub komórkowy
-
rachunek/faktura za TV kablową/cyfrową
-
rachunek/faktura za Internet
-
wyciąg bankowy (koniecznie z logo banku lub pieczęcią banku i podpisem pracownika banku).
Bez dowodu i jednego z w/w dokumentów nie będziesz mógł odebrać przesyłki od kuriera.
Dowiedz się więcej
-
Zadzwoń pod numer 510 700 700 (opłata zgodna z cennikiem operatora sieci, z której wykonywane jest połączenie)
dokumenty do pobrania
Regulamin zakupów w sklepie internetowym orange.pl PDF [149 KB]