Jak przepisać telefon na inną osobę?
Przykładowe możliwości zmiany abonenta:
-
z osoby fizycznej na inną osobę fizyczną
-
osoba fizyczna przepisuje umowę na własną działalność gospodarczą
-
przepisanie z własnej działalności gospodarczej na osobę fizyczną
-
przepisanie z działalności gospodarczej na inną działalność gospodarczą/firmę
-
przepisanie z osoby fizycznej na inną działalność gospodarczą/firmę
-
przepisanie z działalności gospodarczej/firmy na inną osobę fizyczną
Jak dokonać zmiany abonenta?
Dotychczasowy Abonencie:
-
udaj się do dowolnego salonu Orange wraz z przyszłym Abonentem
-
zabierz ze sobą wymagane dokumenty:
1) Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych dla numeru, który chcesz przepisać;
2) Obowiązujące aneksy do umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
3) Potwierdzenie zapłaty ostatniej faktury VAT za usługi telekomunikacyjne w sieci Orange. -
pracownik Salonu przedstawi Ci do podpisania formularz zgłoszenia zmiany Abonenta (porozumienie zmiany Abonenta oraz oświadczenie o przejęciu zobowiązań dotychczasowego Abonenta ).
-
informację o opłacie za zmianę abonenta znajdziesz w cenniku usług
Przyszły Abonencie:
-
udaj się do salonu Orange wspólnie z dotychczasowym abonentem
-
zabierz ze sobą następujące dokumenty:
1) dwa dokumenty tożsamości ze zdjęciem (lub jeden jeżeli jest to nowy dowód osobisty),
2) dokument uprawniający do przepisania numeru na siebie
Dlaczego tak ważne jest okazanie dokumentów sprzedawcy/konsultantowi?
- Sprzedawca sprawdzi przedłożone dokumenty i poprosi Was o podpisanie formularza zmiany abonenta. Dla nowego abonenta sprzedawca przygotuje umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
- Umowa z dotychczasowym abonentem zostanie rozwiązana najpóźniej w dwa dni po dacie zawarcia umowy z nowym abonentem.
Warunki realizacji zmiany abonenta:
Zmiana abonenta zostanie dokonana, jeżeli:
-
Numer jest włączony do sieci
-
Dotychczasowy i nowy abonent (jeśli ma już inne telefony w sieci Orange) nie zalegają z płatnościami za rachunki telefoniczne
-
Na numerze nie ma blokady z tytułu kradzieży SIM lub braku płatności za rachunki telefoniczne
Nowy abonencie:
Po przepisaniu telefonu Na Ciebie, obowiązywać Cię będą warunki dotychczasowej umowy i okres trwania umowy.
dokumenty do pobrania
Formularz zgłosznia zmiany abonenta
dowiedz się więcej
Lista najczęściej zadawanych pytań