Orange Customer Service Sp. z o.o.
o nas
Jako Spółka Orange Customer Service istniejemy na rynku od 1 października 2010 roku. Stanowimy integralną część Grupy TP. Powstaliśmy z połączenia działalności obsługowej Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel operatora sieci Orange, by w pełni wykorzystać połączony potencjał i doświadczenia obu firm. Naszą ambicją jest stworzenie największej i najlepszej firmy obsługowej w Polsce i w Europie. Działamy na terenie całego kraju, zatrudniamy ponad 5 tys. osób. Od wielu lat zapewniamy kompleksową obsługę klientów indywidualnych i biznesowych Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel. Podstawą naszej działalności jest dbanie o klientów - tworzymy nową jakość usług i doświadczeń klienta, w oparciu o długoterminowe relacje i zaufanie. Aktywnie promujemy faktury elektroniczne i nowoczesne kanały płatności, ponieważ jest to nasza odpowiedzialność i wkład w ochronę środowiska. |
władze firmy
Zarząd Orange Customer Service:
|
nasze lokalizacje
|
nasi pracownicy
Orange Customer Service to zespół, którego siłę stanowi suma indywidualności jego pracowników.
Tworzymy w pełni profesjonalny, posiadający długoletnie doświadczenie zespół pracowników. Daliśmy niejednokrotnie wyraz ogromnej pasji i zaangażowaniu, które łączy nas w pracy, ale także pozwala poza nią robić tysiące innych wspaniałych rzeczy. |
kariera
W Orange wierzymy, że najważniejsi są ludzie, którzy tu pracują i wartości, jakie wnoszą do naszej firmy. Sukces osiągamy dzięki bezpośredniej komunikacji i przyjacielskim relacjom w pracy. Aby być w czołówce stawiamy na dynamiczne działanie. Dzięki poszukiwaniu nowych inspiracji i uczciwemu podejściu do biznesu tworzymy przyszłość. Nie potrafimy podać jednego powodu, dla którego warto pracować z nami. Jest ich wiele:
Łączy nas radość z pracy i wspólna pasja działania. |
nasze wartości
przyjazna
uczciwa
bezpośrednia
inspirująca
dynamiczna |
kontakt
Dane kontaktowe
Informacje o spółce: |