Kupuj na żywo z Orange, czyli czym jest live shopping

Kupuj na żywo z Orange, czyli czym jest live shopping

Czy można zrobić udane zakupy bez wychodzenia z domu, ale i bez obaw, że kupimy coś, z czego nie będziemy potem zadowoleni? Okazuje się, że tak i jest to bardzo proste. Wystarczy „wybrać się” na zakupy na żywo. Na czym to dokładnie polega i jaki udział w live shoppingu ma Orange? Już tłumaczymy.

Zakupy na żywo, czyli jak?

Live shopping, bo tak brzmi angielska (i najczęściej chyba używana) nazwa tego zjawiska, to nic innego, jak transmisja sprzedażowa w czasie rzeczywistym. Sprzedający uruchamia streaming, podczas którego prezentuje swoje produkty, a widzowie mogą je o razu kupić.

Zastanawiasz się czy już kiedyś nie było czegoś takiego? Być może zakupy na żywo kojarzą Ci się z hitem lat 90. – z telezakupami. Jednak prawda jest taka, że teraz to coś znacznie większego. Choć idea jest podobna – livestreaming daje kupującym możliwość poznania marek, zadawania pytań i zapoznania się z produktami w sposób zbliżony do tego podczas rzeczywistych zakupów w lokalnych sklepach.

zakupy na żywo

Czy zakupy na żywo to coś nowego?

Być może Cię to zdziwi, ale początki live shoppingu sięgają 2010 roku. Wszystko zaczęło się dość niewinnie w Chinach, gdzie influencerki zaczęły używać aplikacji wideo do zabierania swoich fanów w wirtualną podróż po butikach w USA. Chińscy giganci handlu elektronicznego dojrzeli w tym swoją szansę i nie mylili się, a zakupy wideo w czasie rzeczywistym rozprzestrzeniły się po całym świecie. Pomogła oczywiście pandemia, zmiany, jakie spowodowała na światowych rynkach i w relacjach marek z klientami. Można więc śmiało powiedzieć, że live shopping to odpowiedź na bieżące potrzeby konsumentów.

Dzięki nowoczesnym technologiom live commerce zdaje się być nowym trendem w marketingu. Media społecznościowe (np. Facebook czy Instagram) umożliwiają prowadzenie oraz udostępnianie transmisji na żywo bezpośrednio na swoich platformach, a specjalne aplikacje do tego typu akcji wyrastają na rynku niczym grzyby do deszczu. Streaming staje się coraz chętniej wykorzystywanym narzędziem marketingowym, także ze względu na relatywnie niskie koszty.

Zobacz także: Bezpieczne zakupy w internecie – na co uważać?

Zalety zakupów na żywo

Nadal zastanawiasz się, dlaczego zakupy podczas transmisji na żywo to taki dobry pomysł? Po pierwsze, kupujący ogląda transmisję, może w czasie rzeczywistym kontaktować się z prowadzącymi, zadawać pytania i oczywiście robić zakupy. Po drugie, w przeciwieństwie do tradycyjnych zakupów online, w przypadku live shoppingu nie kupujesz kota w worku – prezenterzy dokładnie pokazują oferowane produkty, zgłębiają ich tajniki, pokazują nie tylko, jak wyglądają, ale także, jak działają. To szansa na poznanie ciekawostek, trików i inspiracji, na bycie na bieżąco z trendami. I wreszcie po trzecie, takie zakupy na żywo najczęściej są okazją do kupienia produktów w promocyjnych cenach.

zakupy na żywo

Kupuj na żywo z Orange!

W Orange także wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych klientów, słuchamy ich i idziemy z duchem czasu. Tak właśnie powstał nasz nowy cykl – Kupuj na żywo z Orange. W każdym trwającym ok. 30-45 min odcinku będziemy pokazywać Ci inne urządzenia, prezentować ciekawe rozwiązania i usługi, a oprócz tego oferować wyjątkowo korzystne zniżki. Nasi prowadzący oraz zaproszony ekspert, wprowadzą Cię w tajniki nowych technologii, a Ty zdobędziesz możliwość zadawania pytań i zrobienia zakupów nie wstając z fotela.

Za nami już m.in. odcinki prezentujące serie Xiaomi 12 i 13, Samsung Galaxy S23 i Galaxy A, smartfon OPPO Find N2 Flip czy smartwatche Maxcom.

kupuj na żywo z Orange

Zobacz także: Xiaomi – historia wielkiego sukcesu „małego ziarnka”

 

Jeśli nie było Cię z nami na żywo, nic straconego! W każdej chwili możesz zobaczyć powtórki minionych nagrań. A kolejny odcinek już wkrótce, więc bądź w gotowości!

 

Smartfony w Orange możesz kupić z abonamentem albo bez abonamentu, także na raty 0% – nawet jeśli nie jesteś naszym klientem!

5/5 - (2 votes)

Mogą Cię zainteresować również