Ważne informacje dla Klientów w czasie epidemii

Każdego dnia docierają nowe wiadomości związane z koronawirusem, które wpływają na nasze codzienne życie. Działania te niosą swoje skutki zarówno dla Ciebie, jak i pracowników Orange.

Bezpieczeństwo i zdrowie są dla nas najważniejsze. Dlatego podjęliśmy decyzję o zmianie sposobu funkcjonowania firmy i wprowadzeniu pracy zdalnej od 16 marca. Obejmuje ona zdecydowaną większość pracowników, wyłączając tylko te osoby, których zadań nie można wykonywać zdalnie.

Sprzedaż i obsługa Klientów w Orange

Nasze sklepy w centrach handlowych oraz niektóre poza nimi są zamknięte. W salonach, które pozostaną czynne, pracownicy będą postępować ściśle z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego. Dbając o dobro Twoje i naszych pracowników, w sytuacji kiedy wszyscy sprzedawcy będą zajęci, zostaniesz poproszony o oczekiwanie przed salonem.

Pozostań w domu i złóż zamówienie przez internet na stronie www.orange.pl lub telefonicznie, dzwoniąc pod numer 801 234 567. Korzystaj z bezpłatnego odbioru przesyłki w paczkomacie z e-umową lub bezpłatnej dostawy kurierem.

W trosce o Twoje zdrowie nie zalecamy odwiedzania salonów. Jeśli jednak zdecydujesz się na wizytę, sprawdź czy salon jest otwarty: https://salony.orange.pl/

Infolinia Orange

Z uwagi na ograniczoną dostępność naszych pracowników, kontakt telefoniczny poprzez infolinie obsługowe będzie utrudniony.

Mój Orange

Prosimy Cię, abyś korzystał z rozwiązań online, jakie daje Mój Orange. Możesz wybrać aplikację mobilną https://www.orange.pl/view/mojorange lub zalogować się na stronie www.orange.pl.

Samodzielnie i szybko:
- sprawdzisz swoje usługi
- zweryfikujesz płatności
- dokonasz potrzebnych zmian w ofercie
- sprawdzisz poprawność działania internetu i telewizji – tylko w opcji, po zalogowaniu na stronie www.orange.pl.

Służby techniczne Orange

Nasze służby techniczne dostarczają usługi i rozwiązują sprawy techniczne.

W trakcie realizowanych prac, w trosce o Twoje zdrowie, jak zdrowie naszych serwisantów, stosujemy się do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego. Obsługa przez technika nie będzie możliwa w miejscach objętych kwarantanną.

Tam gdzie będzie to możliwe, Twoje zgłoszenie będzie obsłużone bez technika.

Służby techniczne Orange

Zobacz, co przygotowaliśmy, by ten czas się nie dłużył orange.pl/view/razem-dla-firm