Działamy w trosce o Twoją firmę

Wychodząc naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom, dostosowujemy nasze działania do Waszych potrzeb.

Naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższej jakości i ciągłości działania usług, z których korzystasz, tak aby Twój biznes mógł nadal funkcjonować.

Sprzedaż i obsługa Klientów w Orange

Wszystkie salony Orange również te w centrach handlowych są cały czas czynne i w pełni przygotowane do bezpiecznej obsługi klientów. Zaopatrzyliśmy je w niezbędne środki ochrony: maseczki, przyłbice, płyny dezynfekujące oraz rękawiczki. Przy stanowiskach zamontowaliśmy osłony pleksiglasowe oddzielające sprzedawcę od klienta.

We wszystkich salonach Orange obowiązują nadal szczególne zasady pracy w związku z panującą epidemią. Wprowadziliśmy ograniczenie maksymalnej liczby klientów przebywających w jednym czasie w sklepie – maksymalnie 1 osoba na 15 m2 powierzchni, jednak nie więcej, niż 1 klient na 1 sprzedawcę.

Zapraszamy do Salonów Orange

Zdalne kanały komunikacji i zakupów

Jeśli potrzebujesz złożyć zamówienie, wejdź na www.orange.pl lub skontaktuj się  telefonicznie, dzwoniąc na Infolinię Orange pod numer 801 234 567.

Korzystaj z bezpłatnego odbioru przesyłki w paczkomacie z e-umową lub bezpłatnej dostawy kurierem.

Zapewniamy Cię, że robimy wszystko, abyś mógł zawsze korzystać z naszych usług, a kontakt z nami był dla Ciebie jak najbardziej wygodny i bezpieczny.

Mój Orange

Prosimy Cię, abyś korzystał z rozwiązań online, jakie daje Mój Orange. Możesz wybrać aplikację mobilną https://www.orange.pl/view/mojorange lub zalogować się na stronie www.orange.pl.

Samodzielnie i szybko:
- sprawdzisz swoje usługi
- zweryfikujesz płatności
- dokonasz potrzebnych zmian w ofercie
- sprawdzisz poprawność działania internetu i telewizji – tylko w opcji, po zalogowaniu na stronie www.orange.pl.

Służby techniczne Orange

Nasze służby techniczne dostarczają usługi i rozwiązują sprawy techniczne.

W trakcie realizowanych prac, w trosce o Twoje zdrowie, jak zdrowie naszych serwisantów, stosujemy się do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego. Obsługa przez technika nie będzie możliwa w miejscach objętych kwarantanną.

Tam gdzie będzie to możliwe, Twoje zgłoszenie będzie obsłużone bez technika.

Służby techniczne Orange

Zobacz, co przygotowaliśmy, by ten czas się nie dłużył orange.pl/razem-dla-firm