localhost

Ciągle pracujemy, abyście mogli być bliżej siebie

Czas pandemii wymusił wiele zmian w naszym życiu, ale niezmienna, a nawet silniejsza, jest potrzeba kontaktu z bliskimi. Najbezpieczniejszym wyborem stał się telefon lub internet, bo duża część naszej aktywności przeniosła się do świata cyfrowego.

Zapewniamy Cię, że robimy wszystko, abyś mógł zawsze korzystać z naszych usług, a kontakt z nami był dla Ciebie jak najbardziej wygodny i bezpieczny.

Sprzedaż i obsługa klientów w Orange

Wszystkie salony Orange również te w centrach handlowych są cały czas czynne i w pełni przygotowane do bezpiecznej obsługi klientów. Zaopatrzyliśmy je w niezbędne środki ochrony: maseczki, przyłbice, płyny dezynfekujące oraz rękawiczki. Przy stanowiskach zamontowaliśmy osłony pleksiglasowe oddzielające sprzedawcę od klienta.

We wszystkich salonach Orange obowiązują nadal szczególne zasady pracy w związku z panującą epidemią. Wprowadziliśmy ograniczenie maksymalnej liczby klientów przebywających w jednym czasie w sklepie – maksymalnie 1 osoba na 15 m2 powierzchni, jednak nie więcej, niż 1 klient na 1 sprzedawcę.

Zapraszamy do Salonów Orange

Infolinia Orange

Nasi doradcy zapewniają Wam wsparcie pracując w dużej mierze ze swoich domów, w bezpiecznych warunkach.

Wiele spraw załatwisz poprzez konto Mój Orange.

Mój Orange

Prosimy Cię, abyś korzystał z rozwiązań online, jakie daje Mój Orange. Możesz wybrać aplikację mobilną https://www.orange.pl/view/mojorange lub zalogować się na stronie www.orange.pl.

Samodzielnie i szybko:
- sprawdzisz swoje usługi
- zweryfikujesz płatności
- dokonasz potrzebnych zmian w ofercie
- sprawdzisz poprawność działania internetu i telewizji – tylko w opcji, po zalogowaniu na stronie www.orange.pl.

Orange Flex

Wszystkie swoje sprawy załatwisz w aplikacji mobilnej Orange Flex www.flex.orange.pl

Służby techniczne Orange

Nasze służby techniczne dostarczają usługi i rozwiązują sprawy techniczne.

W trakcie realizowanych prac, w trosce o Twoje zdrowie, jak zdrowie naszych serwisantów, stosujemy się do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego. Obsługa przez technika nie będzie możliwa w miejscach objętych kwarantanną.

Tam gdzie będzie to możliwe, Twoje zgłoszenie będzie obsłużone bez technika.

Służby techniczne Orange

e-dokumenty i e-płatności bez wychodzenia z domu

e-umowa - możesz zaakceptować umowę na abonamentowe usługi mobilne i stacjonarne bez sprzętu w formie e-umowy. Szybko, bezpiecznie i wygodnie, bez zbędnych formalności. Wszystkie niezbędne dokumenty otrzymasz e-mailem.

e-faktura – zamień fakturę papierową na bezpieczną e-fakturę. Zrobisz to w Mój Orange, po zalogowaniu się do konta na www.orange.pl/zaloguj lub za pośrednictwem SMS-a. Szczegóły tutaj.

e-płatności – możesz opłacać swoje rachunki online przez bezpieczną Płatność Elektroniczną, bez wypełniania danych do przelewu. Więcej informacji tutaj. Wystarczy, że zalogujesz się do Mój Orange.

e-umowa bez wychodzenia z domu

Odbierz sprzęt bezkontaktowo w Paczkomacie

Jeśli zawierasz e-umowę na usługi mobilne ze sprzętem, po zatwierdzeniu e-umowy możesz otrzymać go bezpiecznie w najbliższym Paczkomacie InPost.

- InPost zapewnia bezkontaktowy odbiór karty SIM lub urządzenia w Paczkomacie 7 dni w tygodniu

- pierwszą wpłatę możesz wnieść za pomocą płatności elektronicznych InPost

- aplikacja mobilna InPost pozwala nie dotykać ekranu Paczkomatu. Wystarczy na własnym telefonie wybrać przycisk "otwórz skrytkę".

Odbierz sprzęt bezkontaktowo w Paczkomacie

Odbiór u kuriera

Wybrałeś opcję dostawy kurierem? Przy odbiorze paczki rekomendujemy płatności bezgotówkowe – zbliżeniowo kartą płatniczą lub za pomocą BLIK-a.

Dodatkowo w trosce o bezpieczeństwo i komfort Klientów do paczki załączony będzie długopis. Celem jest minimalizacja kontaktu na linii Kurier - Klient na etapie podpisywania dokumentów zwrotnych.

Powyższe rozwiązania Orange stosuje we współpracy firmą kurierską DPD Polska, zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego.

Zobacz, co przygotowaliśmy, by ten czas się nie dłużył orange.pl/razem

Najczęściej zadawane pytania

Mój Orange - większość spraw możesz zrobić samodzielnie

rozwiń sekcję Jak mogę doładować konto? zwiń sekcję Jak mogę doładować konto?

Czat z doradcą dostępny jest na stronie kontakt

Po zalogowaniu się do Mój Orange i przejściu do zakładki Zlecenia, wybierz Zgłoś problem techniczny. Więcej informacji znajdziesz tutaj

- W Mój Orange na www.orange.pl/zaloguj, gdzie możesz również zmienić fakturę papierową na elektroniczną.
- Jeśli otrzymujesz maila z e-fakturą, otwórz plik pdf z e-fakturą. Na pierwszej stronie znajdziesz link do płatności.

Za wszystko zapłacisz przelewem, przez fotokod (QR), kartą płatniczą lub BLIKIEM. Możesz też włączyć Polecenie zapłaty, a Twoje faktury będą opłacane automatycznie – szczegóły znajdziesz tutaj.
Jeśli posiadasz telewizję Orange, możesz z poziomu menu dekodera zapłacić fotokodem.

W Mój Orange lub poprzez SMS-a szczegóły znajdziesz tutaj.

W aplikacji Mój Orange - szczegóły znajdziesz tutaj.

- Włącz e-fakturę w Mój Orange lub wyślij SMS - szczegóły znajdziesz tutaj
- Inne, ważne informacje możemy przekazywać Ci na adres e-mail lub numer telefonu komórkowego wystarczy, że uzupełnisz te dane w Mój Orange oraz zaznaczysz zgody niezbędne do otrzymywania korespondencji elektronicznej.

Możesz samodzielnie wymienić kartę SIM:
- Po zalogowaniu do konta Mój Orange na www.orange.pl
- przez SMS.

Do wymiany karty SIM potrzebujesz:
- aktywnej dotychczasowej karty SIM,
- kodu PUK do dotychczasowej karty SIM,
- dowolnego startera o wartości nie wyższej niż 15 zł.
Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj

Konto w Orange na kartę możesz doładować sobie lub bliskiej osobie, nie wychodząc z domu. Możesz to zrobić:
- przez stronę doladowania.orange.pl,
- w aplikacji mobilnej Mój Orange lub po zalogowaniu do konta na www.orange.pl

Możesz doładować swój numer, używając karty lub płacąc szybkim przelewem lub doładować konto bliskiej osoby, dopisując rachunek do swojego abonamentu.

Dla bezpieczeństwa Klientów i naszych pracowników w magazynie zmieniliśmy zasady przyjmowania zwrotów sprzętu.

W obecnej sytuacji najwygodniejszym sposobem zwrotu jest skorzystanie z bezpłatnej przesyłki InPost. Wystarczy:

- spakować wszystkie urządzenia i komponenty w jedną paczkę
- wejść na stronę https://szybkiezwroty.pl/orange_zwroty
- wypełnić wymagane dane oznaczone gwiazdką
- po otrzymaniu wiadomości, przepisać otrzymany kod na przygotowaną paczkę – wystarczy użyć flamastra/markera lub długopisu – nie trzeba wpisywać żadnych innych danych na paczkę
- znaleźć Paczkomat w okolicy
- podejść z paczką do wybranego Paczkomatu i na ekranie wybrać z menu opcję "Nadaj paczkę", a następnie "Mam kod zwrotu".
- wpisać 10-cyfrowy kod zwrotu i zatwierdzić go na ekranie Paczkomatu

Można również przesłać spakowane urządzenia na poniższy adres, umieszczając swoje dane na przesyłce:

Zwrot Detaliczny Orange, Ceva Logistics
ul. Południowa 2
05-850 Ołtarzew
z dopiskiem "Zwrot dzierżawionych sprzętów"

Będziemy kontaktować się za pośrednictwem SMS-a, maila z prośbą o zwrot urządzeń w stosownym czasie.

W przypadku reklamacji w ramach gwarancji lub rękojmi złożonych w jednym z zamkniętych obecnie salonów sprzedaży, urządzenia (przyjęte do salonów przed 16.03 po obsłudze serwisowej zakończonej naprawą w ramach gwarancji lub rękojmi) będą odsyłane bezpośrednio do Klientów:
- na adres korespondencyjny podany na formularzu reklamacyjnym,
- na adres podany przez Klienta w trakcie kontaktu telefonicznego z infolinią serwisu po pozytywnej weryfikacji Klienta,
- Klienci mogą uzgadniać z serwisem adres zwrotu urządzenia po naprawie, dzwoniąc na infolinię, zgodnie z tabelą

- Odbierz sprzęt bezkontaktowo w Paczkomacie, korzystając z aplikacji mobilnej InPost. Wystarczy na własnym telefonie wybrać przycisk Otwórz skrytkę.
- Skorzystaj z płatności bezgotówkowej u kuriera – zbliżeniowo kartą płatniczą lub za pomocą BLIK-a.

Znajdź swoje urządzenie w tabeli. Następnie przygotuj właściwy formularz zgłoszenia, zamów kuriera i przygotuj przesyłkę. Wyślij ją do dedykowanego serwisu. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z serwisem.

Reklamacje urządzeń przyjmowane są we wszystkich otwartych salonach Orange (gwarancja, rękojmia) lub lokalnych punktach serwisowych (gwarancja) Klient może odesłać produkt bezpośrednio do autoryzowanego serwisu kurierem (po uprzednim kontakcie), zgodnie z tabelą.

Marka urządzenia

  • ALCATEL (telefony)
  • XIAOMI (telefony, hulajnogi)

Serwis

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

tel: 22 726 38 10
od pn - pt w godz. 9:00 – 16:00
  • APPLE (tylko iPhone)
  • HTC
  • HUAWEI (modemy oraz telefony)
  • LENOVO (tablety)
  • NOKIA
  • MOTOROLA
  • SAMSUNG (telefony, smartwatch, tablety oraz laptopy)
  • SONY (telefony)
  • ORANGE AIRBOX
  • ORANGE AIRBOX 2 PLUS
  • ORANGE VEGAS
  • ORANGE SAN FRANCISCO
  • ORANGE ATLANTA
  • ORANGE DIVE 70
  • ORANGE GOVA
  • ORANGE REYO
  • ORANGE RONO
  • ORANGE NEVA Play
  • ORANGE NEVA Zen
  • ORANGE NEVA Jet
  • ORANGE NEVA 80
  • WIKO
  • ZTE
CTDI Poland Sp. z o.o.

tel: 22 703 41 00
od pn - pt w godz. 8:30 – 16:30
  • APPLE (tablety iPad, zegarki Apple Watch, AirPods)
  • OPPO (telefony)
  • LG (telefony+akcesoria)
  • myPhone (telefony)
  • Hammer (telefony)
  • TechBite (laptopy)
S.B.E. Polska Sp z o.o.

tel. 22 716 43 33
od pn - pt w godz. 8:00 – 16:00

Z uwagi na 24 h kwarantannę korespondencji pisemnej zachęcamy Cię do korzystania z Mój Orange poprzez aplikację mobilną lub stronę www.orange.pl

Ze względu na epidemię koronawirusa i ograniczony zespół obsługi, skorzystaj zz materiałów, które przygotowaliśmy dla Ciebie na stronach Pomocy Orange:
Aplikacja Mój FunBox – pomaga rozwiązywać problemy z internetem – bezpłatna aplikacja na smartfon Mój FunBox pomoże Ci w zarządzaniu siecią domową, diagnozowaniu problemów i ich naprawie
- Gdy moje Wi-Fi jest wolne
- Jak robić pomiar prędkości internetu
- Moje Wi-Fi ma słaby zasięg
- Moje Wi-Fi jest niestabilne/rozłącza się
- Moje Wi-Fi nie chce się włączyć

- Możesz zaakceptować umowę na abonamentowe usługi mobilne i stacjonarne bez sprzętu w formie e-umowy. To szybka, bezpieczna i wygodna metoda oraz brak zbędnych formalności.
- Wszystkie niezbędne dokumenty prześlemy na Twój adres e-mail.

Zadzwoń pod numer:
- *100 lub 510100100 dla Klientów indywidualnych
- 600 lub 510 600 600 dla Klientów biznesowych