Menu główne

Wirtualna Centralka Orange

DrukujEXPORTUJ PDF

Aby aktywować usługę wybierz numer komórkowy lub stacjonarny, który będzie numerem głównym Twojej firmy. Po podpisaniu umowy otrzymasz login oraz hasło do aplikacji www, za pomocą której będziesz mógł dowolnie konfigurować usługę. Aby idealnie dopasować centralkę do swoich potrzeb i dodatkowo korzystać z aplikacji recepcjonisty, niezbędny jest stały dostęp do Internetu.



Wybrany numer telefonu może być numerem:

  • przydzielonym z puli należącej do Orange
  • przeniesionym od innych operatorów

W ramach oferty masz do wyboru 4 plany taryfowe różniące się liczbą użytkowników włączonych do usługi (od 3 do 20) oraz wariantem podpisanej umowy. Miesięczny abonament składa się z opłaty za numer główny - 50 zł (61,50 zł z VAT) oraz opłaty za każdego użytkownika - 7 zł (8,61 zł z VAT).

Wirtualna Centralka 3Wirtualna Centralka 5Wirtualna Centralka 10Wirtualna Centralka 20
liczba numerów użytkowników3 numery5 numerów10 numerów20 numerów
umowa na czas nieokreślony
opłata aktywacyjna100 zł + VAT100 zł + VAT100 zł + VAT100 zł + VAT
abonament miesięczny71 zł + VAT85 zł + VAT120 zł + VAT190 zł + VAT
umowa na 12 miesięcy
opłata aktywacyjna50 zł + VAT50 zł + VAT50 zł + VAT50 zł + VAT
abonament miesięczny65 zł + VAT75 zł + VAT105 zł + VAT155 zł + VAT
umowa na 24 miesiące
opłata aktywacyjna1 zł + VAT1 zł + VAT1 zł + VAT1 zł + VAT
abonament miesięczny49 zł + VAT59 zł + VAT89 zł + VAT139 zł + VAT

Opłaty za przekierowanie połączenia

Wirtualna Centralka 3Wirtualna Centralka 5Wirtualna Centralka 10Wirtualna Centralka 20
na numer komórkowy Orangebezpłatnie
na numer komórkowy do pozostałych operatorów0,6 zł (0,74 zł z VAT)
do sieci stacjonarnej, w tym na numer aktywowany w ramach usługi Ekstra Strefa Firmowa lub Orange Strefa0,05 zł (0,06 zł z VAT)
na numer zagraniczny (połączenie międzynarodowe)zgodnie z cennikiem usług w ofercie Optymalnej w Orange dla Firm
na numer specjalnyzgodnie z cennikiem usług w ofercie Optymalnej w Orange dla Firm

Po aktywacji usługi Wirtualna Centralka Orange i zalogowaniu się do aplikacji możesz samodzielnie ustawić następujące funkcjonalności:

  • menu (drzewo IVR)
  • numer wewnętrzny
  • prezentacja numeru głównego
  • recepcja
  • grupa
  • komunikaty głosowe w języku polskim lub angielskim (automatyczny lektor)
  • przekierowanie połączeń
  • przekierowanie warunkowe połączeń
  • transfer połączeń
  • odbiór faksu
  • komunikaty okazjonalne
  • wywołaj serwer

Wirtualną Centralkę Orange możesz zamówić:

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?