Zwrot środków za utrzymanie numeru w sieci

24 stycznia 2024 r. przestaliśmy pobierać opłatę za utrzymanie numeru w sieci w ofercie na kartę. Opłata w wysokości 5 zł była naliczana za każde 31 dni braku aktywności Abonenta w okresie od 4.04.2022 do 24.01.2024 r.

W porozumieniu z prezesem UOKiK zwracamy środki, które są równowartością pobranych opłat za utrzymanie numeru w sieci.

Kto otrzyma zwrot opłat
Zwrot przyznamy klientom, którym w okresie 4.04.2022 do 24.01.2024 r. pobraliśmy opłatę za utrzymanie numeru w sieci.

W przypadku klientów, którzy są w ofercie na kartę, zwrot zostanie przyznany na:
- numer, który został obciążony opłatą i nadal jest aktywny w ofercie na kartę,
- inny aktywny numer w ofercie na kartę tego samego klienta, jeżeli numer, z którego została pobrana opłata, jest zdezaktywowany

Jaką ważność mają przyznane środki
Przyznane środki są ważne 60 dni od daty doładowania.

Od kiedy zwracamy środki
Zwrot środków w dniach 9 – 22 lipca 2024 r. Po zasileniu konta klient otrzyma potwierdzenie SMS.

W przypadku klientów, którzy przenieśli numer, z którego została pobrana opłata, na ofertę abonamentową Orange lub NJU mobile, zwrot będzie realizowany jako korekta faktury. Odpowiednia informacja znajdzie się na fakturze (począwszy od faktur z 14.08.2024 r.).

W przypadku klientów, którzy przenieśli numer, z którego została pobrana opłata, na ofertę subskrypcyjną NJU lub FLEX, zwrot będzie realizowany jako zasilenie konta NJU/ FLEX. Po zasileniu konta klient otrzyma potwierdzenie SMS (począwszy od dnia 26.08.2024 r.).

W przypadku klientów, których numer na kartę uprawniony do zwrotu został wyłączony i klient nie ma innego numeru na kartę, ale ma na swoim koncie numer w ofercie abonamentowej Orange lub NJU Mobile lub w ofercie subskrypcyjnej NJU lub FLEX, zwrot będzie realizowany jako korekta faktury bądź zasilenie konta NJU/ FLEX