Utrzymanie numeru w sieci

Utrzymanie numeru w sieci to usługa, którą świadczymy wszystkim klientom Orange na kartę od momentu aktywacji i rejestracji numeru telefonu w naszej sieci aż do jego dezaktywacji.

Ile to kosztuje?

Usługa jest bezpłatna, gdy korzystasz ze swojego telefonu przynajmniej jeden raz w ciągu 31 dni, tzn. wykonasz przynajmniej jedno połączenie, wyślesz SMS, MMS, skorzystasz z internetu lub kupisz pakiet lub usługę. Możesz wykorzystywać bezpłatne środki pochodzące z bonusów lub promocji.

Jeżeli nie będziesz korzystał z telefonu, pobierzemy opłatę 5 zł za każde 31 dni braku aktywności.

Co oznacza brak aktywności?

Brak aktywności oznacza, że nie wykonałeś żadnego połączenia wychodzącego, nie wysłałeś SMS, MMS, nie łączyłeś się z internetem, nie włączyłeś pakietu lub usługi – ani razu w ciągu 31 dni.

Co jeżeli nie mam środków na koncie?

Jeżeli w momencie próby pobrania opłaty okaże się, że nie masz środków na koncie, to nic się nie stanie: nie pobierzemy opłaty, a Twój numer będzie dalej działał zgodnie ważnością, jaka jest do niego przypisana.

Czy dostanę informację o pobraniu opłaty?

Tak. Na jeden dzień przed próbą pobrania opłaty wyślemy do Ciebie SMS z informacją, że w następnym dniu opłata zostanie pobrana. Aby uniknąć opłaty wystarczy, że skorzystasz ze swojego telefonu.