Porozmawiaj z Maxem
głosem sztucznej inteligencji Orange

Zadzwoń na jedną z naszych infolinii obsługowych i pozwól,
aby asystent głosowy rozwiązał Twoją sprawę.

W czym pomoże Ci Max?

  • Poda Ci m.in. stan konta, kwotę zaległości, datę końca umowy, ustali termin spłaty zadłużenia (jeśli zechcesz, wyśle Ci te dane SMS-em).
  • Wstępnie zdiagnozuje awarię, a w bardziej skomplikowanych przypadkach przyjmie zgłoszenie awarii.
  • Wyśle SMS-a z przypomnieniem hasła do internetu stacjonarnego i dane konfiguracyjne do routera.
  • Włączy i wyłączy roaming i pocztę głosową.
  • Wytłumaczy, jak wymienić kartę SIM na nową.
  • Porozmawia z Tobą jeśli zadzwonisz pod numer: *100 lub 510 100 100, *600 lub 510 600 600.

Jak rozmawiać
z Maxem?

Przed rozmową przygotuj numer telefonu lub ID internetu stacjonarnego, o którym chcesz rozmawiać oraz dane potrzebne do weryfikacji (PIN, kod abonencki, PESEL)
– to znacznie usprawni rozmowę.

Rozmawiaj z Maxem jak z człowiekiem, ale staraj się, aby zdania były krótkie, a informacje konkretne.

Jeśli nie wiesz, co powiedzieć, poczekaj na pytania Maxa – on pokieruje Waszą rozmową, aby otrzymać potrzebne informacje.

Max nie jest w stanie równocześnie mówić i słuchać odpowiedzi, dlatego pozwól mu skończyć zanim odpowiesz na pytanie. Potrafi też poczekać na Twoją odpowiedź i powtórzyć informację, której Ci udzielił.

Max potrafi przyjąć dane numeryczne wypowiadane głosem jak i wpisywane na klawiaturze telefonu.

Zobacz jak działa Max

Kim jest i w czym pomaga Max?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Max jest asystentem głosowym, którego zadaniem jest rozwiązywanie drobnych spraw obsługowych Klientów. Max, podobnie jak doradca, ma dostęp do informacji o Twoich usługach, dzięki czemu jest w stanie udzielić Ci niektórych informacji bez konieczności czekania na dostępnego doradcę.
Jeśli dzwonisz z nieskomplikowaną sprawą, możesz łatwo i szybko uzyskać odpowiedź na pytanie bądź rozwiązać swój problem podczas rozmowy z Maxem bez konieczności czekania na dostępnego doradcę. Max poprosi Cię o dane weryfikacyjne i identyfikacyjne, które w razie przełączenia do doradcy zostaną mu przekazane.

Co to jest PIN /kod abonencki/ kod Klienta Orange?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Każdemu Klientowi podczas zawierania umowy nadawany jest PIN, kod abonencki lub kod Klienta Orange (w zależności od usługi).
PIN to poufny ciąg od 4 do 6 cyfr, który umożliwia realizację spraw dotyczących usług stacjonarnych.
Kod abonencki jest poufnym ciągiem od 4 do 8 cyfr, który umożliwia realizację spraw dotyczących usług mobilnych. Jeśli nie ustalisz własnego kodu, będzie nim 6 ostatnich cyfr numeru PUK.
Kod Klienta Orange to poufny kod, który umożliwia realizację spraw dotyczących wszystkich usług w Orange. Może nim być dotychczasowy PIN lub kod abonencki.

Po co Max prosi mnie o PIN/kod abonencki/kod Klienta Orange?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Kod abonencki/PIN/kod Klienta Orange są poufnymi kodami służącymi do weryfikacji. Weryfikacja pomaga ustalić, czy rozmowa jest prowadzona z właścicielem numeru. Jest to konieczne, aby Twoje konto pozostało bezpieczne i aby nikt niepowołany nie miał możliwości ingerowania w Twoje usługi. Prawidłowo podane dane mogą pozwolić Ci na szybkie rozwiązanie prostej sprawy obsługowej u Maxa lub zidentyfikowanie Twoich usług i na tej podstawie połączenie z odpowiednim doradcą.

Co zrobić, gdy nie znam danych, o które prosi Max?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
1. Poproś Maxa, aby zaczekał. W tym czasie możesz samodzielnie poszukać danych.
2. Jeśli nie wiesz, gdzie znaleźć dane, zapytaj o to Maxa. Na pewno podpowie Ci, w których dokumentach się znajdują.
3. Jeśli mimo wszystko nie uda Ci się odszukać danych do weryfikacji, podaj inne informacje, takie jak NIP lub PESEL.

Bez obaw – Max będzie Cię na bieżąco informował, jakich danych potrzebuje.

Gdzie znajdę PIN/kod abonencki/ kod Klienta Orange?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Kod Klienta Orange, PIN lub kod abonencki znajdują się w Twojej umowie (chyba że zmieniłeś je na własną kombinację cyfr). Możesz o nie również zapytać podczas rozmowy z doradcą.

Dlaczego Max nie połączył mnie z doradcą?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Max łączy z doradcą każdego Klienta, z którym prowadzi rozmowę. Nie zrobi tego, gdy uda mu się rozwiązać Twoją sprawę samodzielnie i uznasz, że nie potrzebujesz rozmowy z doradcą, ponieważ zostały Ci przekazane wszystkie informacje.
Max nie połączy Cię z doradca także wtedy, gdy nie będziesz prowadzić rozmowy z Maxem. Uzna on wtedy, że po drugiej stronie nie ma jego rozmówcy, więc naturalną czynnością w tej sytuacji będzie zakończenie połączenia.

Co zrobić, gdy nie usłyszałem pytania Maxa?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Poproś Maxa, aby powtórzył. Max posiada taką umiejętność, więc jeszcze raz zada Ci pytanie i będziesz mógł na nie odpowiedzieć.

Po co Max dopytuje mnie, w czym może mi pomóc, skoro i tak nie jest w stanie rozwiązać mojego problemu?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Max, pomimo że nie potrafi rozwiązywać skomplikowanych problemów, jest w stanie połączyć Cię z odpowiednim doradcą (po wstępnej weryfikacji sprawy, z którą się zgłaszasz). Skróci to Twoją rozmowę na infolinii i unikniesz przełączania pomiędzy doradcami.

Czy Max potrafi rozmawiać po angielsku?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Max rozpoznaje prośbę o rozmowę w języku angielskim. Pomimo że sam jeszcze nie rozwiązuje problemów w tym języku, przekazuje informacje do odpowiedniego doradcy, który w przeciągu 2 godz. oddzwania do Klienta.
Max Cię nie zrozumie, gdy:
- mówisz zbyt cicho lub niewyraźnie,
- w tle słychać szumy, hałasy,
- rozmawiając z Maxem, prowadzisz rozmowę z innymi osobami. Max analizuje wszystkie słowa, które zostaną wypowiedziane, więc Twoja wypowiedź może wówczas stracić sens,
- odpowiadasz na pytanie Maxa podczas trwania jego wypowiedzi. Max nie rejestruje słów wypowiedzianych w trakcie, gdy mówi.

Co zrobić, gdy nie chcę podawać swoich danych na głos?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Wszystkie dane numeryczne możesz w każdym momencie rozmowy wprowadzić na klawiaturze swojego telefonu.