Porozmawiaj z Maxem
głosem sztucznej inteligencji Orange

Max - asystent głosowy powstał po to, aby pomóc Ci w sprawach obsługowych.
Z Maxem porozmawiasz, gdy zadzwonisz na jedną z naszych infolinii.

W czym pomoże Ci Max?

  • Poda Ci m.in. stan konta, kwotę zaległości, datę końca umowy, ustali termin spłaty zadłużenia (jeśli zechcesz, wyśle Ci te dane SMS-em).
  • Wstępnie zdiagnozuje awarię, a w bardziej skomplikowanych przypadkach przyjmie zgłoszenie awarii.
  • Wyśle SMS-a z przypomnieniem hasła do internetu stacjonarnego i dane konfiguracyjne do routera.
  • Włączy i wyłączy roaming i pocztę głosową.
  • Wytłumaczy, jak wymienić kartę SIM na nową.
  • Porozmawia z Tobą jeśli zadzwonisz pod numer: *100 lub 510 100 100, *600 lub 510 600 600.

Jak rozmawiać
z Maxem?

Przed rozmową przygotuj numer telefonu lub ID internetu stacjonarnego, o którym chcesz rozmawiać oraz dane potrzebne do weryfikacji (PIN, kod abonencki, PESEL)
– to znacznie usprawni rozmowę.

Rozmawiaj z Maxem jak z człowiekiem, ale staraj się, aby zdania były krótkie, a informacje konkretne.

Jeśli nie wiesz, co powiedzieć, poczekaj na pytania Maxa – on pokieruje Waszą rozmową, aby otrzymać potrzebne informacje.

Max nie jest w stanie równocześnie mówić i słuchać odpowiedzi, dlatego pozwól mu skończyć zanim odpowiesz na pytanie. Potrafi też poczekać na Twoją odpowiedź i powtórzyć informację, której Ci udzielił.

Max potrafi przyjąć dane numeryczne wypowiadane głosem jak i wpisywane na klawiaturze telefonu.

Zobacz jak działa Max

Dlaczego warto rozmawiać z Maxem?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Max podobnie, jak doradca ma dostęp do informacji o Twoich usługach, dzięki czemu jest w stanie udzielić Ci niektórych informacji bez konieczności czekania na dostępnego doradcę.

Co się stanie, jeśli Max nie będzie mógł pomóc?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Nawet jeżeli Twoja sprawa jest złożona, streść ją Maxowi i odpowiedz na jego pytania. Na tej podstawie Max połączy Cię z odpowiednim dla Twojej sprawy doradcą. Co więcej, Max dostarczy doradcy informacji, o jakiej usłudze chcesz rozmawiać. Przekaże też Twoje dane weryfikacyjne, jeśli mu je podasz (kod abonencki, PIN lub PESEL).

Co mam zrobić, gdy mam za mało czasu na podanie danych, o które Max mnie prosi?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Jeżeli powiesz Maxowi „poczekaj” lub „daj mi chwilę”, Max da Ci więcej czasu na odpowiedź.

Gdy rozmawiam z Maxem i nie chcę podawać swoich danych na głos, to co mam zrobić?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Dane numeryczne możesz podawać od razu wpisując je na klawiaturze telefonu.