Porozmawiaj z Maxem
głosem sztucznej inteligencji Orange

Zadzwoń pod jedną z naszych infolinii obsługowych i pozwól,
aby asystent głosowy rozwiązał Twoją sprawę.

W czym pomoże Ci Max?

Faktury i płatności

  • Poda kwotę faktury
    Jaka jest kwota mojej faktury?
    Do zapłaty masz 59 złotych i 98 groszy. Termin tej płatności upływa 28.09.2019 . Czy wysłać Ci te informacje również SMS-em?
  • Wyjaśni zawyżoną fakturę
    Dlaczego moja faktura jest tak wysoka?
    Z tego co widzę, to na fakturze lipcowej masz naliczone opłaty ponad abonament za połączenia w łącznej wysokości 12 złotych i 43 groszy. Są to opłaty za połączenia krajowe.
  • Poda termin płatności faktury
    Do kiedy muszę opłacić fakturę?
    Termin płatności upływa 28.09.2019. Chcesz, abym wysłał Ci kwotę bieżącej faktury SMS-em?
  • Wyśle numer rachunku bankowego
    Potrzebuję numeru rachunku bankowego do wpłaty.
    Wysłałem SMS-a pod numer, z którego dzwonisz.
  • Przyjmie potwierdzenie wpłaty
    Chcę potwierdzić, że opłaciłem fakturę.
    Do zapłaty masz 59 złotych i 98 groszy. Termin tej płatności upływa 28.09.2019. Powiedz mi proszę, czy podana kwota została już zapłacona?
    Tak.
    W porządku, w takim razie czekamy na zaksięgowanie Twojej wpłaty.
  • Wydłuży termin płatności
    Chcę wydłużyć termin mojej płatności.
    Do zapłaty masz 59 złotych i 98 groszy. Termin tej płatności upływa 28.09.2019. W takim razie powiedz, do kiedy zapłacisz całą kwotę?
    Do jutra.
    Dobrze w takim razie przedłużam termin płatności do 29.09.2019.

Pomoc techniczna

  • Zdiagnozuje przyczynę awarii i przyjmie zgłoszenie uszkodzenia
    Mam problem z internetem.
    System sygnalizuje mi problemy z Twoją usługą, więc zarejestruję uszkodzenie. Potrzebuję chwili na rejestrację zgłoszenia. Podaj proszę numer telefonu, pod który wyślę SMS-a z numerem zarejestrowanego zgłoszenia i terminem realizacji.
  • Poda kod PUK
    Podaj mi mój kod PUK.
    Twój kod PUK to 12312312.
  • Pomoże w odzyskiwaniu parametrów logowania do Neostrady
    Nie pamiętam hasła do Neostrady.
    System sygnalizuje mi błąd logowania do Twojej usługi. Aby rozwiązać Twój problem, zlecę odzyskanie nowych parametrów logowania do Neostrady.
  • Pomoże w konfiguracji routera
    Muszę skonfigurować router.
    Rozumiem, w tej sytuacji wyślę Ci adres strony internetowej. Znajdziesz tam informacje, które pomogą Ci w rozwiązaniu problemu. Za chwilę wyślę SMS-a pod numer, z którego dzwonisz.

Sprzedaż i utrzymanie

  • Poda datę końca umowy
    Kiedy kończy się moja umowa?
    Obecne warunki umowy dla tego numeru obowiązują do 28.09.2019. Przed jej zakończeniem przygotujemy dla Ciebie specjalną ofertę.

Zlecenia i usługi

  • Włączy/wyłączy roaming
    Chcę włączyć roaming.
    Gotowe! Włączyłem roaming i możesz z niego już korzystać. Dodam, że zarówno włączenie, jak i wyłączenie usługi jest całkowicie bezpłatne. Jednak, aby usługa działała prawidłowo, po przekroczeniu granicy należy wyłączyć i włączyć telefon. Warto znać koszty opłat w roamingu kraju, do którego się wybierasz, wyślę Ci więc link do strony, gdzie to sprawdzisz.
  • Włączy/wyłączy pocztę głosową
    Chcę włączyć pocztę głosową.
    Gotowe! Włączyłem pocztę głosową i możesz z niej już korzystać. Dodam, że zarówno włączenie, jak i wyłączenie usługi jest całkowicie bezpłatne.
  • Pomoże w wymianie karty SIM
    Chcę wymienić aktywną kartę SIM.
    Dobrze, w takiej sytuacji w prosty i szybki sposób wymienisz kartę SIM samodzielnie. Za chwilę wyślę Ci SMS-em adres strony ze szczegółową instrukcją.
  • Proszę o odblokowanie usług
    Opłaciłem fakturę i proszę o odblokowanie usług.
    Do zapłaty masz 59 złotych i 98 groszy . Termin płatności już minął. Prosimy o jak najszybszą spłatę zadłużenia. Powiedz mi proszę, czy podana kwota została już zapłacona?
    Tak.
    W porządku! W takim razie zlecam odblokowanie usług dla wszystkich numerów na koncie. Maksymalnie w ciągu 30 minut telefony będą odblokowane, o czym dowiesz się z SMS-a. Po zdjęciu blokady zalecam wyłączenie i włączenie urządzenia. To gwarantuje poprawne działanie usług. Przypominam, że możemy ponownie zablokować usługi, jeżeli Twoja wpłata nie zostanie zaksięgowana w naszym systemie do dwunastego sierpnia.
  • Aktywuje i dezaktywuje pakiety dodatkowego internetu krajowego
    Chcę wyłączyć dodatkowy pakiet internetu.
    Z informacji w systemie wynika, że masz aktywny dodatkowy pakiet krajowy 10 GB. Czy tę usługę chcesz wyłączyć?
    Tak
    Dobrze, zlecam wyłączenie pakietu. Z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego, pakiet nie będzie już dostępny.

Jak rozmawiać
z Maxem?

Przed rozmową przygotuj numer telefonu lub ID internetu stacjonarnego, o którym chcesz rozmawiać oraz dane potrzebne do weryfikacji (PIN, kod abonencki, PESEL)
– to znacznie usprawni rozmowę.

Rozmawiaj z Maxem jak z człowiekiem, ale staraj się, aby zdania były krótkie, a informacje konkretne.

Jeśli nie wiesz, co powiedzieć, poczekaj na pytania Maxa – on pokieruje Waszą rozmową, aby otrzymać potrzebne informacje.

Max nie jest w stanie równocześnie mówić i słuchać odpowiedzi, dlatego pozwól mu skończyć zanim odpowiesz na pytanie. Potrafi też poczekać na Twoją odpowiedź i powtórzyć informację, której Ci udzielił.

Max potrafi przyjąć dane numeryczne wypowiadane głosem jak i wpisywane na klawiaturze telefonu.

Zobacz jak działa Max

Kim jest i w czym pomaga Max?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Max jest asystentem głosowym, którego zadaniem jest rozwiązywanie drobnych spraw obsługowych Klientów. Max, podobnie jak doradca, ma dostęp do informacji o Twoich usługach, dzięki czemu jest w stanie udzielić Ci niektórych informacji bez konieczności czekania na dostępnego doradcę.
Jeśli dzwonisz z nieskomplikowaną sprawą, możesz łatwo i szybko uzyskać odpowiedź na pytanie bądź rozwiązać swój problem podczas rozmowy z Maxem bez konieczności czekania na dostępnego doradcę. Max poprosi Cię o dane weryfikacyjne i identyfikacyjne, które w razie przełączenia do doradcy zostaną mu przekazane.

Co to jest PIN /kod abonencki/ kod Klienta Orange?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Każdemu Klientowi podczas zawierania umowy nadawany jest PIN, kod abonencki lub kod Klienta Orange (w zależności od usługi).
PIN to poufny ciąg od 4 do 6 cyfr, który umożliwia realizację spraw dotyczących usług stacjonarnych.
Kod abonencki jest poufnym ciągiem od 4 do 8 cyfr, który umożliwia realizację spraw dotyczących usług mobilnych. Jeśli nie ustalisz własnego kodu, będzie nim 6 ostatnich cyfr numeru PUK.
Kod Klienta Orange to poufny kod, który umożliwia realizację spraw dotyczących wszystkich usług w Orange. Może nim być dotychczasowy PIN lub kod abonencki.

Po co Max prosi mnie o PIN/kod abonencki/kod Klienta Orange?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Kod abonencki/PIN/kod Klienta Orange są poufnymi kodami służącymi do weryfikacji. Weryfikacja pomaga ustalić, czy rozmowa jest prowadzona z właścicielem numeru. Jest to konieczne, aby Twoje konto pozostało bezpieczne i aby nikt niepowołany nie miał możliwości ingerowania w Twoje usługi. Prawidłowo podane dane mogą pozwolić Ci na szybkie rozwiązanie prostej sprawy obsługowej u Maxa lub zidentyfikowanie Twoich usług i na tej podstawie połączenie z odpowiednim doradcą.

Co zrobić, gdy nie znam danych, o które prosi Max?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
1. Poproś Maxa, aby zaczekał. W tym czasie możesz samodzielnie poszukać danych.
2. Jeśli nie wiesz, gdzie znaleźć dane, zapytaj o to Maxa. Na pewno podpowie Ci, w których dokumentach się znajdują.
3. Jeśli mimo wszystko nie uda Ci się odszukać danych do weryfikacji, podaj inne informacje, takie jak NIP lub PESEL.

Bez obaw – Max będzie Cię na bieżąco informował, jakich danych potrzebuje.

Gdzie znajdę PIN/kod abonencki/ kod Klienta Orange?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Kod Klienta Orange, PIN lub kod abonencki znajdują się w Twojej umowie (chyba że zmieniłeś je na własną kombinację cyfr). Możesz o nie również zapytać podczas rozmowy z doradcą.

Dlaczego Max nie połączył mnie z doradcą?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Max łączy z doradcą każdego Klienta, z którym prowadzi rozmowę. Nie zrobi tego, gdy uda mu się rozwiązać Twoją sprawę samodzielnie i uznasz, że nie potrzebujesz rozmowy z doradcą, ponieważ zostały Ci przekazane wszystkie informacje.
Max nie połączy Cię z doradca także wtedy, gdy nie będziesz prowadzić rozmowy z Maxem. Uzna on wtedy, że po drugiej stronie nie ma jego rozmówcy, więc naturalną czynnością w tej sytuacji będzie zakończenie połączenia.

Co zrobić, gdy nie usłyszałem pytania Maxa?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Poproś Maxa, aby powtórzył. Max posiada taką umiejętność, więc jeszcze raz zada Ci pytanie i będziesz mógł na nie odpowiedzieć.

Po co Max dopytuje mnie, w czym może mi pomóc, skoro i tak nie jest w stanie rozwiązać mojego problemu?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Max, pomimo że nie potrafi rozwiązywać skomplikowanych problemów, jest w stanie połączyć Cię z odpowiednim doradcą (po wstępnej weryfikacji sprawy, z którą się zgłaszasz). Skróci to Twoją rozmowę na infolinii i unikniesz przełączania pomiędzy doradcami.

Czy Max potrafi rozmawiać po angielsku?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Max rozpoznaje prośbę o rozmowę w języku angielskim. Pomimo że sam jeszcze nie rozwiązuje problemów w tym języku, przekazuje informacje do odpowiedniego doradcy, który w przeciągu 2 godz. oddzwania do Klienta.
Max Cię nie zrozumie, gdy:
- mówisz zbyt cicho lub niewyraźnie,
- w tle słychać szumy, hałasy,
- rozmawiając z Maxem, prowadzisz rozmowę z innymi osobami. Max analizuje wszystkie słowa, które zostaną wypowiedziane, więc Twoja wypowiedź może wówczas stracić sens,
- odpowiadasz na pytanie Maxa podczas trwania jego wypowiedzi. Max nie rejestruje słów wypowiedzianych w trakcie, gdy mówi.

Co zrobić, gdy nie chcę podawać swoich danych na głos?

rozwiń sekcję Umowy zwiń sekcję Umowy
Wszystkie dane numeryczne możesz w każdym momencie rozmowy wprowadzić na klawiaturze swojego telefonu.