Dostępność
Contact Center
Solution
Nowoczesne
rozwiązania
do
obsługi Twoich
klientów
Opis usługi
Contact Center Solution - Nawiązuj i utrzymuj dobre relacje ze swoimi klientami poprzez komfortową obsługę w różnorodnych kanałach komunikacji.
W ramach oferty dostarczamy do Twojej firmy zintegrowane rozwiązanie (całość elementów sprzętowych jak i programowych) służących do obsługi kontaktów z Twoimi klientami poprzez różne kanały kontaktu, np: telefon, pocztę elektroniczna (email), komunikatory internetowe (np. czat), komunikację internetową poprzez www, Web Collaboration, SMS, faks, wideo.
Dzięki niemu jesteś dostępny dla Klientów w odpowiednim dla nich czasie z wykorzystaniem dogodnej formy kontaktu, szybko dotrzesz do Klientów ze swoja ofertą, szybko odpowiesz na coraz częściej zmieniające się potrzeby biznesowe.
Co zyskujesz:
W ramach oferty Contact Center proponujemy następujące rozwiązania:

Genesys
Nowoczesne, łatwe w zarządzaniu i adekwatne do aktualnych wymagań rynku rozwiązanie. Zapewnia elastyczność, która spełni potrzeby każdej dużej lub średniej firmy.
Nowoczesne, łatwe w zarządzaniu i adekwatne do aktualnych wymagań rynku rozwiązanie. Zapewnia elastyczność, która spełni potrzeby każdej dużej lub średniej firmy.

Master Telecom
Profesjonalna platforma do budowy rozwiązań i aplikacji dla Contact Center oparta o VCC Studio firmy Master Telecom
Profesjonalna platforma do budowy rozwiązań i aplikacji dla Contact Center oparta o VCC Studio firmy Master Telecom

Asseco South Eastern Europe
Zaawansowane rozwiązanie klasy All-in-One w zakresie Contact Center i CRM oparte na rozwiązaniu Aseba Live dla klientów średnich i małych firm.
Zaawansowane rozwiązanie klasy All-in-One w zakresie Contact Center i CRM oparte na rozwiązaniu Aseba Live dla klientów średnich i małych firm

Zalety
Podniesiesz kontrolę nad sposobem obsługi klienta
Jeszcze lepiej rozpoznasz potrzeby swoich klientów
Zwiększysz sprzedaż, przychody i zredukujesz jednocześnie koszty operacyjne
Znacznie podwyższysz wydajność pracy Doradców, dzięki wykorzystaniu zaawansowanych i funkcjonalnych narzędzi
Skoncentrujesz się na swojej podstawowej obsłudze biznesowej
Zalety
01
Podniesiesz kontrolę nad sposobem obsługi klienta
02
Jeszcze lepiej rozpoznasz potrzeby swoich klientów - dzięki temu zoptymalizujesz swoją strategię relacji z Klientami i zwiększysz szanse na pozyskanie nowych.
03
Zwiększysz sprzedaż, przychody i zredukujesz jednocześnie koszty operacyjne
04
Doradców,
05
Skoncentrujesz się na swojej podstawowej obsłudze biznesowej

Jak to działa?
W zależności od potrzeb Twojej firmy proponujemy Contact Center w modelu:
tradycyjnym:
- wdrożenie systemu CC na własnych serwerach aplikacyjnych firmy gdzie Klient posiada rozbudowany dział IT dedykowany obsłudze wyłącznie systemów CC
- rozbudowanym pakiecie funkcjonalności na bazie jednego systemu CC;
- wykorzystaniu dotychczasowych inwestycji technologicznych oraz możliwości integracji pomiędzy systemami;
hostingowym:
- bez konieczności posiadania własnego rozbudowanego działu IT i zasobów sprzętowych
- z szybkim wdrożeniem i uruchomieniem systemu
- przeniesienie obowiązków administracyjnych na dostawcę.

Wybierz, jak chcesz kupić usługi Orange
