Dostępność

Contact Center
Solution

Nowoczesne
rozwiązania
do
obsługi Twoich
klientów

Opis usługi

rozwiń szczegóły usługi zwiń szczegóły usługi

Co zyskujesz:

W ramach oferty Contact Center proponujemy następujące rozwiązania:

Genesys

Nowoczesne, łatwe w zarządzaniu i adekwatne do aktualnych wymagań rynku rozwiązanie. Zapewnia elastyczność, która spełni potrzeby każdej dużej lub średniej firmy.

rozwiń szczegóły korzyści Oszczędność zwiń szczegóły korzyści Oszczędność

Master Telecom

Profesjonalna platforma do budowy rozwiązań i aplikacji dla Contact Center oparta o VCC Studio firmy Master Telecom

rozwiń szczegóły korzyści Dostępność zwiń szczegóły korzyści Dostępność

Asseco South Eastern Europe

Zaawansowane rozwiązanie klasy All-in-One w zakresie Contact Center i CRM oparte na rozwiązaniu Aseba Live dla klientów średnich i małych firm.

rozwiń szczegóły korzyści Dostępność zwiń szczegóły korzyści Dostępność

Zalety

Podniesiesz kontrolę nad sposobem obsługi klienta

Jeszcze lepiej rozpoznasz potrzeby swoich klientów

Zwiększysz sprzedaż, przychody i zredukujesz jednocześnie koszty operacyjne

Znacznie podwyższysz wydajność pracy Doradców, dzięki wykorzystaniu zaawansowanych i funkcjonalnych narzędzi

Skoncentrujesz się na swojej podstawowej obsłudze biznesowej

Zalety

01

Podniesiesz kontrolę nad sposobem obsługi klienta

02

Jeszcze lepiej rozpoznasz potrzeby swoich klientów - dzięki temu zoptymalizujesz swoją strategię relacji z Klientami i zwiększysz szanse na pozyskanie nowych.

03

Zwiększysz sprzedaż, przychody i zredukujesz jednocześnie koszty operacyjne

04

Doradców,

05

Skoncentrujesz się na swojej podstawowej obsłudze biznesowej

Jak to działa?

W zależności od potrzeb Twojej firmy proponujemy Contact Center w modelu:

tradycyjnym:

  • wdrożenie systemu CC na własnych serwerach aplikacyjnych firmy gdzie Klient posiada rozbudowany dział IT dedykowany obsłudze wyłącznie systemów CC
  • rozbudowanym pakiecie funkcjonalności na bazie jednego systemu CC;
  • wykorzystaniu dotychczasowych inwestycji technologicznych oraz możliwości integracji pomiędzy systemami;

hostingowym:

  • bez konieczności posiadania własnego rozbudowanego działu IT i zasobów sprzętowych
  • z szybkim wdrożeniem i uruchomieniem systemu
  • przeniesienie obowiązków administracyjnych na dostawcę.

Wybierz, jak chcesz kupić usługi Orange

Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą

Skontaktuj się ze swoim Opiekunem Orange