Apple Watch
series 6

Bądź w kontakcie
ze swoim
Klientem
nawet z dala od
swojego iPhone'a

Jedynie
w Orange
Apple Watch series 5 z eSIM

 

Szczegóły opłat

  • Rata za smartwatch 0,00 zł/mies.
    + VAT
  • Abonament 0,00 zł/mies.
    + VAT
  • Opłata miesięczna 0,00 zł/mies.
    + VAT
  • na start za 0 zł + VAT

 

Szczegóły planu taryfowego

  • Internet w telefonie bez limitu GB (+ 5,14 GB w UE)  
  • Rozmowy, SMS/MMS do wszystkich w kraju i w UE bez limitu
  • Rozmowy międzynarodowe
    do Europy, USA i Kanady
    250 minut

Plan Komórkowy   (umowa na 0 mies.)

Szczegóły opłat
Abonament 0 zł
W tym rabat za e-fakturę i terminowe płatności 5 zł
W tym rabat za wyrażenie zgody marketingowej 5 zł
Opłata na start 0 zł
Rata za urządzenie 0 zł
   
Opłata miesięczna 0 zł
Usługi w ramach abonamentu
Internet w telefonie bez limitu ( )
Rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych w kraju i w roamingu w UE bez limitu
SMS-y/MMS-y do wszystkich sieci komórkowych w kraju i w roamingu w UE bez limitu
Rozmowy międzynarodowe do Europy, USA i Kanady 100 minut
   
Orange Smart Care (serwis telefonu) 0 zł przez 1 mies. potem 9,99 zł/mies.
Wybieram

Szczegóły opłat

  • Rata za smartwatch 0,00 zł/mies.
    + VAT
  • Liczba rat 20
  • na start za 0 zł
Wybieram

Rata za urządzenie w Love Premium z umową na 24 miesiące

0 zł/mies.

na start za 0 zł

Aby zamówić urządzenie z Love Premium, wybierz „Zamów rozmowę”.
Zamówienie może zostać zrealizowane po rozmowie z konsultantem Infolinii.

Zamów rozmowę

Informacje prawne

Prezentowane wartości abonamentów uwzględniają rabaty, które otrzymujesz, jeżeli wyrazisz zgodę na e-fakturę i terminowe płatności – 5,00 zł + VAT oraz zgodę marketingową – 5,00 zł + VAT. Brak wyrażenia zgody na e-fakturę i zgody marketingowej spowoduje podwyższenie abonamentu na kolejnych krokach procesu składania zamówienia.

Usługa „Ekstra karta eSIM” dla Apple Watch dostępna jest tylko w abonamentach: Plany Firmowe, Dla Firm, Orange Biz  Krajowy, Orange Biz Europejski, Orange Biz Podstawowy, Orange Biz VIP, FIRMA. Apple Watch nie wspiera wariantu usługi „Ekstra karta eSIM – tylko internet”, który jest jedynym dostępnym wariantem w abonamentach na internet mobilny.

Więcej informacji o eSIM i o usłudze „Ekstra karta eSIM” na  www.orange.pl/esim-dla-firm.

Poznaj możliwości Apple Watch GPS + eSIM (Cellular) z usługą "Ekstra karta eSIM"

Rozmawiaj i odpowiadaj na wiadomości na zegarku, nawet gdy jesteś daleko od iPhone'a.

  • Bądź w kontakcie ze swoim Klientem nawet, gdy Twój telefon zostanie w domu albo gdy się rozładuje

  • Biegaj i trenuj z samym zegarkiem, pozostając w kontakcie z bliskimi.

„Ekstra karta eSIM” to druga karta z tym samym numerem telefonu, który masz w swoim iPhone.

Twój numer działa na obu urządzeniach i kartach, niezależnie od siebie. Używaj tego urządzenia, z którego jest ci najwygodniej skorzystać w danej chwili.

"Ekstra karta eSIM" jest wirtualną kartą SIM. Pobierzesz ją na zegarek w trakcie aktywacji usługi bądź w przypadku Klientów Korporacyjnych poprzez kontakt z dedykowanym Opiekunem Klienta.

Czego potrzebujesz, aby w pełni skorzystać z możliwości Apple Watch z usługą "Ekstra karta eSIM"?

Usługa nie działa w roamingu.

Usługa "Ekstra karta eSIM" jest dostępna dla wybranych abonamentów.

Aby sprawdzić, czy możesz aktywować usługę na Twoim numerze telefonu, wyślij bezpłatny SMS o treści EKSTRA na numer 805 wyślij bezpłatny SMS o treści EKSTRA na numer 805

Ile kosztuje usługa "Ekstra karta eSIM"?

W promocji "Mój pierwszy eSIM"

Promocja dotyczy tylko pierwszej "Ekstra karty eSIM"

aktywacja usługi
"Ekstra karta eSIM"
opłata w trakcie trwania
promocji (przez pierwszy miesiąc)
opłata po upływie
promocji (od 2 mies.)
0 0 zł/mies. 7,32 zł + VAT/mies.
aktywacja usługi
"Ekstra karta eSIM"
0 zł
opłata w trakcie trwania
promocji (przez pierwszy miesiąc)
0 zł/mies.
opłata po upływie
promocji (od 2 mies.)
7,32 zł + VAT/mies.

Poza promocją:

aktywacja usługi
"Ekstra karta eSIM"
opłata za usługę
4,07 zł + VAT 7,32 zł +VAT /mies.
aktywacja usługi
"Ekstra karta eSIM"
4,07 zł + VAT
opłata za usługę 7,32 zł + VAT/mies.

Z usługi możesz zrezygnować w każdej chwili.

Jak aktywować usługę "Ekstra karta eSIM" na Apple Watch?

Jeśli masz numer w innej sieci, najpierw przenieś go do Orange.

Jeśli masz już numer w abonamencie z którym działa usługa "Ekstra karta eSIM"

Często zadawane pytania

eSIM

Czy w chwili pobierania karty eSIM urządzenie musi mieć dostęp do internetu?

  • Tak.
  • W przypadku zegarków, kartę eSIM pobiera się za pośrednictwem telefonu, który musi być połączony z internetem.

Czy karta eSIM i profil eSIM to to samo?

  • Tak.

Działanie usługi „Ekstra karta eSIM”

Czym różni się karta główna eSIM od „Ekstra karty eSIM”?

  • Karta główna (SIM lub eSIM) to podstawowa, aktywna karta dla danego numeru telefonu.
  • „Ekstra karta eSIM” to kolejna karta z takim samym numerem telefonu, który masz już na karcie głównej SIM lub eSIM.
  • Z „Ekstra kartami eSIM” Twój numer telefonu i przypisane do niego pakiety usług mogą działać na kilku różnych urządzeniach.

Czy „Ekstra karta eSIM” działa w roamingu?

  • Na obecnym etapie, nie.
  • Za granicą zegarek działa w trybie Bluetooth (będzie musiał pozostawać w zasięgu połączenia Bluetooth, nie będzie działać samodzielnie).
  • Apple Watch Serii 3, 4 i 5 nie wspiera roamingu od strony urządzenia (tzn. nawet gdyby Ekstra karta eSIM wspierała roaming, to nadal nie będzie go wspierał Apple Watch Serii 3, 4 i 5).

Czy Apple Watch obsługuje SMSy i MMSy?

  • Apple Watch wspiera odbieranie i wysyłanie wiadomości tylko przez usługę iMessage z włączoną usługą iCloud. Oznacza to, że na Apple Watch z usługami: Ekstra karta eSIM, iMessage i iCloud:
    • Możesz odbierać i odpowiadać na SMS/MMS na zegarku, dopóki iPhone jest włączony i ma połączenie z internetem, nawet gdy jest z dala od zegarka.
    • Gdy iPhone jest wyłączony lub nie ma połączenia z internetem, nie możesz odbierać i odpowiadać na SMS/MMS na zegarku.
    • Zawsze możesz odbierać i odpowiadać na wiadomości iMessage na zegarku.
    • Przy aktywacji Ekstra karty eSIM na Apple Watch domyślnie włączamy blokadę SMS / MMS przychodzących. Nie wyłączaj blokady SMS / MMS przychodzących na Apple Watch w ustawieniach usługi Ekstra karta eSIM w serwisie Mój Orange. Może to spowodować nieprawidłowe działanie usługi na Apple Watch.

Nie dostałem SMSa na Apple Watch. Nie mogę wysłać SMSa z Apple Watch. Nie działają mi SMSy na Apple Watch. Co mam zrobić?

  • Upewnij się, że iPhone pozostaje włączony, w zasięgu sieci komórkowej Orange i ma dostęp do internetu, nawet jeśli jest daleko od zegarka.
  • Upewnij się, że masz aktywne na iPhone usługi iMessage i iCloud, oraz skonfigurowane także dla Apple Watch. Odnośnie tych usług poszukaj pomocy na stronie internetowej Apple.
  • Upewnij się, że masz aktywną na Apple Watch „Ekstra kartę eSIM”.
  • Sprawdź, czy możesz dzwonić i odbierać połączenia na zegarku, który jest z dala od iPhona. Jeśli nie, to przyczyną problemu może być: brak zasięgu, wyłączona łączność komórkowa na zegarku, brak „Ekstra karty eSIM” w zegarku.

Jak działają połączenia głosowe na „Ekstra kartach eSIM”?

  • Urządzenia działają niezależnie od siebie. Możesz np. pójść biegać tylko z zegarkiem, a będziesz mógł odbierać i nawiązywać połączenia tak długo jak znajdujesz się w zasięgu sieci Orange.
  • Jeśli więcej niż jedno urządzenie będzie włączone i zalogowane do sieci komórkowej, to gdy ktoś do Ciebie zadzwoni, urządzenia będą dzwonić równolegle. Gdy odbierzesz połączenie na jednym urządzeniu, pozostałe przestaną dzwonić.
  • Możliwe jest też prowadzenie równoległych rozmów z różnymi osobami.

Jak „Ekstra karta eSIM” działa na zegarkach?

  • Zegarek pozostaje połączony przez Bluetooth, dopóki jest w niedużej odległości od smartfona, a po wyjściu z zasięgu Bluetooth automatycznie połączy się z siecią komórkową i zaczyna działać niezależnie od smartfona.
  • Po powrocie do zasięgu bliżej smartfona, zegarek automatycznie przełączy się z powrotem w tryb Bluetooth.
  • Będziesz w kontakcie ze światem zawsze i wszędzie.

Zegarek bez funkcji eSIM pozwala mi już wykonywać połączenia i sms-ować. Co takiego daje mi więc „Ekstra karta eSIM”?

  • Zegarek działa w ten sposób tylko wtedy, gdy jest podłączony ze smartfonem przez Bluetooth. Orange przenosi takie doświadczenia w korzystaniu z zegarka na zasięg całej swojej sieci komórkowej, bez względu na to jak daleko jesteś od smartfona i czy jest on włączony.

Aktywacja i deaktywacja karty i usługi

Gdzie i jak mogę aktywować usługę „Ekstra kartę eSIM” na Apple Watch?

  • Podczas łączenia Apple Watch z iPhonem, wybierz opcję „Konfiguruj sieć komórkową”, gdy się ona pojawi
  • Po połączeniu Apple Watch z iPhonem, w aplikacji Watch na iPhone wybierz opcję Mój zegarek > Sieć komórkowa > Konfiguruj sieć komórkową.
  • Nie aktywujesz usługi na Apple Watch logując się do Mój Orange w przeglądarce internetowej
  • Jeśli jesteś Klientem Korporacyjnym bez dostępu do Mój Orange skontaktuj się dedykowanym Opiekunem Klienta bądź zadzwoń pod *600

Czy aby mieć Ekstra kartę eSIM na Apple Watch, w moim iPhone też musi być karta eSIM?

  • Nie. W iPhone musi być karta główna, obojętnie jakiego rodzaju, SIM lub eSIM.

Czy występują jakieś inne ograniczenia i wykluczenia dla usługi?

  • Usługa „Ekstra karta eSIM” wyklucza się z usługami: Halo Granie, Halo Granie bez limitu, Twoja Strefa Domowa, Twoja  Strefa Firmowa, Orange Ekstra Numer, Poczta głosowa w roamingu, oraz z usługami dostępnymi tylko w ofertach dla firm: Ekstra Strefa Firmowa, Wirtualna Centralka Orange, Filtr Roamingowy, Limit info z Blokadą, co oznacza, że nie jest możliwa aktywacja Usługi jeśli te usługi są aktywne na numerze telefonu.

Czy muszę instalować jakąś aplikację, żeby korzystać z funkcjonalności eSIM?

  • Nie, odszukaj aplikację Watch na iPhone

Podczas łączenia Apple Watch z iPhonem nie pojawia się lub jest nieaktywna opcja „Konfiguruj sieć komórkową”.
Nie widzę w aplikacji Watch lub jest nieaktywna opcja Mój zegarek > Sieć komórkowa > Konfiguruj sieć komórkową.
Co mam zrobić?

  • Sprawdź, czy Twój Apple Watch jest w wariancie eSIM (Cellular). Warianty z eSIM mają element w kolorze czerwonym na Digital Crown (na okrągłym pokrętle z boku Apple Watch)
  • Sprawdź, czy masz najnowszą wersję systemu operacyjnego na iPhone (12.2 lub wyższą)
  • Sprawdź, czy masz najnowszą wersję systemu WatchOS na Apple Watch. Po połączeniu zegarka z iPhonem, wejdź w Mój zegarek > Ogólne > Uaktualnienia i jeśli jest dostępna aktualizacja, zainstaluj ją.
  • Sprawdź, czy masz w iPhone kartę SIM typu „USIM”, umożliwiającą działanie LTE. Jeśli na odwrocie karty nie ma wydrukowanego napisu „USIM” lub „NFC”, udaj się do najbliższego salonu Orange lub zadzwoń na numer *100 (*600 dla Klientów firmowych) w sprawie wymiany karty na nową, wspierającą LTE.
  • Jeśli pojawi się pytanie o zaktualizowanie ustawień operatora, wybierz Uaktualnij.
  • Wejdź na iPhone w Ustawienia > Ogólne > To urządzenie i jeśli pojawi się pytanie o zaktualizowanie ustawień operatora, wybierz Uaktualnij / Instaluj
  • Wyjmij kartę SIM z iPhone, włóż ją z powrotem i jeśli pojawi się pytanie o zaktualizowanie ustawień operatora, wybierz Uaktualnij / Instaluj
  • Upewnij się, że Twój zegarek został kupiony w regionie Europy. Apple Watch nie wspiera wszystkich pasm LTE występujących na świecie. Producent wprowadził regionalizację wsparcia dla LTE, co oznacza, że tylko na modelach kupionych w naszym regionie (Europa i Azja Południowo-Wschodnia) łączność komórkowa będzie prawidłowo działać.
  • Sprawdź poprzez Opiekuna, czy na numerze (na karcie głównej) masz włączoną usługę VoLTE (Voice over LTE). Apple Watch wymaga włączonego VoLTE

W trakcie łączenia Apple Watch z iPhone na ekranie „Konfiguruj sieć komórkową” dostaję komunikat, że „nie można włączyć sieci komórkowej dla konta Orange”
W aplikacji Watch opcja Sieć komórkowa > Konfiguruj sieć komórkową jest nieaktywna.
W trakcie aktywacji usługi otrzymuję komunikat, że posiadam niezgodny plan taryfowy. Co mam zrobić?

  • Sprawdź, czy numer telefonu na karcie SIM w iPhone jest w planie taryfowym zgodnym z usługą. Jeśli nie jest lub nie wiesz jaki masz plan taryfowy, skontaktuj się z nami pod numerem *100 (klienci indywidualni) lub *600 (klienci firmowi)
  • Upewnij się, że karta SIM w iPhone nie ma założonej blokady antykradzieżowej lub nie została zablokowana w związku z nieuregulowanymi należnościami
  • Jeśli masz numer w ofercie na kartę, przenieś go do jednego z planów zgodnych z usługą
  • Sprawdź, czy na Twoim numerze nie ma aktywnych usług wymienionych poniżej. Jeśli są, to o ile to możliwe wyłącz każdą aktywną usługę przed aktywacją „Ekstra karty eSIM” (poczekaj aż otrzymasz potwierdzenie wyłączenia tych usług). Niektóre z tych usług są integralną częścią planu taryfowego, co oznacza, że ich wyłączenie wiąże się z koniecznością zmiany planu:
    • Klienci indywidualni: Orange Ekstra Numer, Poczta Głosowa w Roamingu, Twoja Strefa Domowa;
    • Klienci firmowi: Orange Ekstra Numer, Poczta Głosowa w Roamingu, Twoja Strefa Domowa, Twoja Strefa Firmowa, Ekstra Strefa Firmowa, Wirtualna Centralka Orange, Filtr Roamingowy, Limit info z Blokadą.
  • Skontaktuj się z nami pod numerem *100 (klienci indywidualni) lub *600 (klienci firmowi)

Mam numer w ofercie dla firm. Co mam zrobić?

  • Jeżeli masz konto w nowym Mój Orange, możesz aktywować usługę na Apple Watch samodzielnie. Konto w nowym Mój Orange możesz założyć, jeśli posiadasz do 30 numerów telefonu opłacanych na jednej fakturze.
  • W przeciwnym wypadku, skontaktuj się z dedykowanym Opiekunem Klienta

Co zrobić, jeśli posiadam dotychczasową wersję konta Mój Orange, do której loguję się numerem telefonu, i nie mogę się zalogować przy aktywacji usługi „Ekstra karta eSIM”?

  • Jeśli korzystasz z dotychczasowej wersji Mój Orange, do której logujesz się numerem telefonu, to aby aktywować usługę „Ekstra karta eSIM” musisz mieć konto w nowym Mój Orange.
  • W tym celu wejdź na www.orange.pl/twojekonto/rejestracja i zarejestruj się.

Co zrobić, jeśli do Apple Watch aktywowałem usługę „Ekstra karta eSIM” w serwisie Mój Orange przez przeglądarkę internetową i otrzymałem do niej QR kod?

  • QR kod nie umożliwia aktywacji karty na dla Apple Watch, o czym ostrzegamy przy aktywacji usługi przez przeglądarkę. W tej sytuacji:
    • aktywuj usługę na Apple Watch ściśle wg. instrukcji, tj. używając loginu i hasła do Mój Orange wyłącznie w aplikacji Watch na iPhone (Watch > Mój zegarek > Sieć komórkowa > Konfiguruj sieć komórkową);
    • skontaktuj się z dedykowanym Opiekunem Klienta
    • poczekaj 30 dni, po których usługa aktywowana z QR kodem automatycznie zostanie wyłączona z powodu nie zeskanowania QR kodu. Nie poniesiesz z opłat z tytułu tej usługi w ramach promocji „Mój pierwszy eSIM”, o ile to była pierwsza aktywacja „Ekstra karty eSIM”;
    • Jeżeli zeskanowałeś QR kod iPhonem z funkcją eSIM (XS, XS Max lub XR) i pobrałeś na niego „Ekstra kartę eSIM”, zamiast na Apple Watch, to zaloguj się do Mój Orange przez przeglądarkę, odszukaj usługę „Ekstra karta eSIM” i kliknij [Zarządzaj] i [Wyłącz usługę]. Następnie usuń kartę z iPhona (Ustawienia > Sieć komórkowa).

Czy zegarek Apple Watch, na którym instaluję Ekstra kartę eSIM musi być kupiony w Orange?

  • Nie, nie ma takiej potrzeby, tym nie mniej polecamy szereg modeli w atrakcyjnych cenach i warunkach finansowania.
  • Zegarek Apple Watch GPS + eSIM (Cellular) nie wspiera roamingu, ponieważ, inaczej niż iPhone, nie wspiera wszystkich pasm LTE występujących na świecie. Na zegarkach Apple Watch z eSIM producent wprowadził regionalizację wsparcia dla LTE. To oznacza, że tylko model zegarka kupiony w naszym regionie (Europa i Azja Południowo-Wschodnia) będzie umożliwiał aktywację usługi „Ekstra karta eSIM” i prawidłowo łączył się z siecią komórkową w Polsce.

Zegarek z kartą eSIM został mi skradziony, jak mogę zablokować kartę?

  • Blokadę kradzieżową można zgłosić w najbliższym punkcie sprzedaży Orange lub zadzwonić pod numer 510 100 100 (klienci indywidualni) lub 510 600 600 (klienci firmowi).

Jak mogę przenieść „Ekstra kartę eSIM” na inny (nowy) zegarek Apple Watch?

  • Musisz zdezaktywować usługę na starym zegarku np. korzystając z opcji w aplikacji Watch na iPhone, albo w serwisie nowy Mój Orange na www.orange.pl, a następnie aktywować i wgrać „Ekstra kartę eSIM” na nowym zegarku.

Co mam zrobić, jeśli przypadkowo usunę kartę eSIM z zegarka?

  • W takim przypadku deaktywuj usługę „Ekstra karta eSIM” powiązaną z usuniętą kartą, a następnie aktywuj usługę „Ekstra kartę eSIM” ponownie na urządzeniu, z którego korzystasz.

Co zrobić, gdy urządzenie z kartą eSIM ulegnie uszkodzeniu i chcę je oddać do naprawy?

  • Wyłącz (deaktywuj) usługę „Ekstra karta eSIM”, następnie usuń kartę z urządzenia (o ile to możliwe po uszkodzeniu), a na końcu oddaj urządzenie do naprawy;
  • Po naprawie aktywuj „Ekstra kartę eSIM” ponownie na urządzeniu.

Opłaty za usługę

Jaka oferta / jaki plan taryfowy obowiązuje dla „Ekstra karty eSIM”?

  • Twoja oferta i pakiety rozmów, SMS i transmisji danych są współdzielone na wszystkich urządzeniach i kartach (głównej i „Ekstra kartach eSIM”).

Dlaczego mam zapłacić za kartę eSIM – skoro SIM dostałem bez opłat?

  • W przypadku usługi „Ekstra karta eSIM” nie płacisz za kartę eSIM jako taką, tylko za usługę dodatkowej karty z tym samym numerem – czyli za możliwość dzwonienia, wysyłania wiadomości i transmisji danych na kolejnym, dodatkowym urządzeniu, z tym samym numerem telefonu i tą samą ofertą i umową, niezależnie od tego, gdzie znajduje się główne urządzenie;
  • Zobacz powyżej, dlaczego warto skorzystać z usługi.