Nowa faktura dla firm
Nowa faktura dla firm

Zmieniamy system informatyczny do wystawienia faktur. Co to oznacza dla Twojej firmy?

Termin płatności Twojej firmowej faktury nie ulega zmianie.

Otrzymałeś nowy numer rachunku do wpłat za usługi stacjonarne.

Otrzymałeś nowy numer ewidencyjny klienta biznesowego.
Zmiany zdarzają się od czasu do czasu
Zmieniliśmy system informatyczny do wystawiania faktur. Twoje dane zostały bezpieczenie przeniesione
do nowego systemu. Zobacz, co to oznacza dla Ciebie i Twojej firmy?
do nowego systemu. Zobacz, co to oznacza dla Ciebie i Twojej firmy?
- Nowy numer ewidencyjny klienta biznesowego
Zmiana numeru ewidencyjnego może mieć znaczenie przy logowaniu się na stronie www.orange.pl lub w kontakcie z naszą infolinią.
- Nowy numer rachunku do wpłat
Pamiętaj, aby dokonywać wpłaty na nowy numer rachunku do wpłat. Jeżeli korzystasz z polecenia zapłaty lub zlecenia stałego, płatności będą realizowane bez zmian. Upewnij się tylko, że w nowym terminie płatności na Twoim koncie bankowym znajduje się odpowiednia ilość środków pieniężnych.
- Termin płatności
Termin płatności Twojej firmowej faktury nie ulega zmianie.
- Kwota pierwszej faktury
Może być ona wyższa, ponieważ może obejmować dłuższy o kilka dni okres świadczenia usług. Kolejne faktury dotyczyć będą już tylko jednego miesięcznego okresu rozliczeniowego.





Numer Rachunku do wpłat
Nowa faktura będzie zawierała nowy numer rachunku do wpłat. Sprawdź na fakturze, pod kwotą do zapłaty, z jakiej formy płatności korzystasz. Jeśli jest to:

Polecenie zapłaty
Płatności będą realizowane bez zmian, upewnij się, że masz środki na rachunku w nowym terminie płatności.
Płatności będą realizowane bez zmian, upewnij się, że masz środki na rachunku w nowym terminie płatności.

Z konta
Płatności będą realizowane bez zmian. Upewnij się, że masz środki na rachunku w nowym terminie płatności.
Płatności będą realizowane bez zmian. Upewnij się, że masz środki na rachunku w nowym terminie płatności.

Przelew
Pamiętaj, aby dokonać przelewu na nowy rachunek.
Pamiętaj, aby dokonać przelewu na nowy rachunek.

Gotówka
Pamiętaj, aby dokonać wpłaty na nowy rachunek.
Pamiętaj, aby dokonać wpłaty na nowy rachunek.
Numer ewidencyjny klienta biznesowego
Zmiana numeru ewidencyjnego może mieć dla Ciebie znaczenie, gdy:

Kontaktujesz się z infolinią Orange
do identyfikacji kilenta powinieneś podać nowy numer ewidencyjny
do identyfikacji kilenta powinieneś podać nowy numer ewidencyjny

Rejestrujesz się na portalu orange.pl
FAQ
Jeśli masz dodatkowe pytania to odpowiedzi na nie znajdziesz poniżej:
- Skąd będę wiedział, że moje konto zostało przeniesione do nowego systemu?
Informację o przeniesieniu znajdziesz na pierwszej fakturze z nowego systemu.
Jeśli masz konto w Mój Orange informację o przeniesieniu znajdziesz także po zalogowaniu w zakładce "podsumowanie" i w spisie wiadomości. - Czy w związku z przeniesieniem do nowego systemu rozliczeniowego zmieni się moja umowa?
Nie. Twoja umowa nie zmieni się po przeniesieniu do nowego systemu rozliczeniowego. Data końca umowy, jak również treść umowy, cenników oraz zasady świadczenia usług pozostają bez zmian. Nie musisz podpisywać żadnych nowych dokumentów.
- Czy po zmianie systemu zmieni się także sposób wysyłki faktur?
Nie. W dalszym ciągu będziesz otrzymywał swoje faktury w taki sam sposób, w jaki otrzymywałeś je do tej pory.
Jeśli korzystasz z e-faktury na mail, Twoje faktury z nowego systemu dalej będą przychodzić na Twój adres mailowy. - Co zrobić, jeśli dokonałem wpłaty na stare konto?
Nie przejmuj się. Pieniądze zostaną automatycznie przeksięgowane na Twoje nowe konto do wpłat.
Pamiętaj, by wpłat za kolejne faktury dokonywać już na nowe konto. Wszystkie dane do przelewu znajdziesz na swojej fakturze. - Mam ustawione Polecenie Zapłaty, a zmienia się mój numer rachunku do wpłat. Czy muszę coś zmieniać?
Jeżeli korzystasz z Polecenia Zapłaty (lub Zlecenia Stałego) Twoje płatności będą realizowane bez zmian.
Pamiętaj tylko o zapewnieniu środków pieniężnych w nowym terminie płatności.