W Orange przełamujemy
bariery w dostępie
do komunikacji

  • Proste i przejrzyste
    opisy ofert

  • Wygodny dostęp
    do cyfrowego
    świata

  • Wsparcie
    i udogodnienia
    w korzystaniu
    z usług

  • Programy edukacyjne
    dla wykluczonych
    cyfrowo

Dodatkowe udogodnienia

Ty lub ktoś z Twoich bliskich jest seniorem lub osobą z niepełnosprawnościami?
Mamy dla Was wiele dodatkowych udogodnień:

  • Salony łatwo dostępne
    dla seniorów i osób
    z niepełnosprawnościami

  • Faktury, bilingi,
    dokumenty –tj.
    wzoru umów i cenniki
    dostępne dla osób
    słabowidzących
    lub niewidomych

  • Dla klientów powyżej
    65 r.ż. wprowadziliśmy
    uproszczoną
    wersję infolinii * 100

Dostępne salony Orange

Wśród naszych salonów wytypowaliśmy placówki, które dodatkowo przystosowaliśmy
do potrzeb seniorów i osób z niepełnosprawnościami. Staraliśmy się, aby takie placówki znalazły się w każdym
mieście na prawach powiatu, w którym mamy Salony Sprzedaży Orange.

W salonach tych zapewniamy:

  • Swobodny dostęp bez barier architektonicznych
  • Pomoc we właściwym skonfigurowaniu urządzenia lub uruchomienia usługi
  • Dodatkowo przeszkolonych konsultantów
  • Pomoc tłumacza migowego

Zapewniamy dostęp do tłumacza on-line
w wybranych salonach sprzedaży Orange w godzinach 9.00 -17.00.
Jeśli będzie taka możliwość klient zostanie połączony od razu, a jeśli
tłumacz będzie w tym czasie zajęty - umówimy klienta w wybranym
przez niego terminie.

Wejście do dostępnego Salonu Orange oznaczyliśmy symbolami:

  • Symbol dostępności tłumacza migowego
  • Symbol dostępności dla osób głuchych
  • Symbol dostępności dla osób na wózkach
  • Symbol dostępności dla seniorów
Zobacz listę dostępnych salonów Zobacz mapę dostępnych salonów

Klienci seniorzy i osoby z niepełnosprawnościami mogą skorzystać również z każdego innego z naszych punktów obsługi Klienta. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najlepiej odpowiedzieć na przedstawione nam potrzeby.

Dokumenty i faktury

Dokumenty i faktury dostępne dla osób
słabowidzących lub niewidomych.

  • W każdym naszym salonie możesz poprosić o wydrukowanie
    dokumentów tj. regulamin, cennik, wzór umowy powiększoną czcionką.
  • Możemy dostarczyć Ci ogólne warunki umowy, wzór umowy, cennik
    i regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych w formacie
    tekstowym na nośniku elektronicznym, na papierze w alfabecie Braille’a
    lub przy użyciu dużej czcionki oraz pocztą elektroniczną w ciągu 30 dni
    od daty zamówienia. Zamówienia można składać za pośrednictwem
    www.orange.pl, facebooka i poprzez infolinie.
  • Masz możliwość zamówienia faktury VAT za usługi Orange w alfabecie Braille’a,
    dużą czcionką lub pocztą elektroniczną w formacie tekstowym.
  • W tym formacie możemy Ci również dostarczyć podstawowy wykaz usług
    telekomunikacyjnych (załącznik do faktury).
  • Możesz także zamówić szczegółowy wykaz usług telekomunikacyjnych (bilingi)
    dużą czcionką i w formacie tekstowym.
  • Dodatkową fakturę, załącznik oraz biling przygotowujemy jednorazowo
    lub cyklicznie na podstawie zamówienia złożonego przez osobę słabowidzącą
    lub niewidomą osobiście, listownie bądź telefonicznie.
  • Usługa jest bezpłatna.

Uproszczona infolinia dla seniorów

Każdy Klient jest inny i oczekuje indywidualnego podejścia.
Jeśli dodatkowo jest osobą starszą, dzwoniąc na infolinię,
może czuć się zagubiony.Dlatego, aby ułatwić połączenie
z doradcą na infolinii *100, specjalnie dla klientów powyżej
65 roku życia, wprowadziliśmy uproszczone menu IVR.

Klient słyszy krótki komunikat i wybiera temat rozmowy, bez konieczności przechodzenia
przez samoobsługowe menu. Dzięki temu szybciej i prościej połączy się
z doradcą oraz uzyska skuteczną pomoc.

Do obsługi Seniorów dedykowani są doradcy, którzy poza wiedzą
i umiejętnościami komunikacyjnymi wyróżniają się empatią i cierpliwością.
W standardach stosowanych w kontaktach z Seniorami nie używamy zwrotów branżowych
oraz ograniczamy skomplikowany język techniczny.