Tefeloniczna Opieka

Twoje korzyści:

Telefoniczna Opieka to usługa przyjazna seniorom, osobom mieszkajacym
samotnie, a także osobom chorym lub niepełnosprawnym. Dzięki usłudze:

  • masz możliwosć uzyskania pomocy w razie nagłego przypadku
    w szybki i prosty sposób
  • jeśli coś się wydarzy Twoi bliscy od razu zostaną
    o tym poinformowani
  • masz poczucie, że ktoś zawsze nad Tobą czuwa
  • zyskujesz poczucie bezpieczeństwa i spokoju
  • wybieram

oferta

za 29 zł miesięcznie otrzymujesz:

  • całodobową pomoc Centrum Operacyjno-Alarmowego
  • gotowość do wykonania zleconych procedur od razu po otrzymaniu sygnału za pośrednictwem
    czerwonego przycisku alarmowego
  • powiadomienie jednej z osób do kontaktu o wywołanym alarmie i zaistniałym problemie według kolejności
    określonej podczas przeprowadzonego wcześniej wywiadu
  • w razie konieczności wezwanie karetki pogotowia ratunkowego, policji lub straży pożarnej pod adres Klienta

Kupując usługę otrzymujesz specjalny telefon i przenośny przycisk SOS - jego naciśnięcie pozwala
szybko wezwać pomoc w sytuacji zagrożenia.

  • telefon stacjonarny ma specjalnie zaprojektowaną klawiaturę z dużymi przyciskami
  • przycisk SOS jest bardzo praktyczny i przyjazny w codziennym użytkowaniu - ma niewielkie rozmiary,
    jest łatwy w obsłudze i odporny na zachlapania, dlatego można go nosić na szyi także podczas różnych
    domowych czynności
  • z umową na 24 miesiące obydwa urządzenia otrzymasz już za 1 zł

Dostawcą usługi Telefoniczna Opieka jest Polskie Centrum Opieki Sp. z o.o. Polskie Centrum Opieki świadczy
również inne usługi – więcej na ten temat na www.centrum-opieki.pl

Z usługi mogą skorzystać osoby posiadające usługę telefonii stacjonarnej, której dostawcą jest Orange Polska S.A

jak to działa

1
gdy zostanie naciśnięty przenośny przycisk SOS lub czerwony przycisk alarmowy na telefonie, natychmiast
następuje bezpłatne połączenie z Centrum Operacyjno-Alarmowym
2
operator nawiązuje kontakt głosowy przez system głośnomówiący w telefonie i ustala zakres koniecznej pomocy
3
po uzyskaniu informacji o problemie operator udziela odpowiedniego wsparcia lub w razie potrzeby wzywa
pomoc przekazując istotne informacje i telefonicznie nadzoruje przebieg sytuacji do chwili przybycia
wezwanych osób lub służb
4
w przypadku gdy nie zostanie nawiązany kontakt głosowy, operator zawiadamia bliskich (rodzinę, opiekunów,
sąsiadów) lub odpowiednie służby ratunkowe (pogotowie, straż pożarną, policję)

informacje dodatkowe

  • usługa dostępna jest 24 godziny na dobę, 365 dni w roku
  • w przypadku innych usług dostęp uzyskuje się poprzez odpowiednie przyciski na urządzeniu abonenckim
    lub Biuro Obsługi Klienta PCO
  • Polskie Centrum Opieki dzięki przeprowadzonemu wcześniej wywiadowi posiada wszelkie niezbędne
    informacje na temat stanu zdrowia, przyjmowanych leków i ewentualnych zagrożeń i może błyskawicznie
    udzielić podopiecznemu właściwej pomocy
  • telefon stacjonarny i przycisk SOS są zaprojektowane z myślą o osobach starszych lub chorych
  • instalacja telefonu jest szybka i łatwa – podłącza się go do gniazdka tak samo jak tradycyjny telefon domowy,
    istnieje też możliwość instalacji przez przedstawiciela Polskiego Centrum Opieki

gdzie kupisz

pod numerem telefonu
801 234 567
w sklepie internetowym
www.orange.pl
w sieci
salonów sprzedaży
Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?