W 1999 r., Bartosz Waglewski znany jako Fisz, wspólnie ze swoim młodszym bratem Piotrem, znanym wtedy jako DJ M.A.D. oraz raperem Inespe, wydał pierwszą płytę, zatytułowaną "Opowieści z podwórkowej ławki". Krążek, firmowany jako RHX Skład, wydany został nakładem wytwórni Asfalt. Zebrał bardzo pozytywne recenzje ze strony środowiska hiphopowego. Jednak drogi muzyków RHX Składu rozeszły się wkrótce po wydaniu debiutu i tym samym zespół przestał istnieć.

W czerwcu 2000 roku ukazał się pierwszy solowy album Fisza, "Polepione dźwięki", wydany przez Sony Music Polska, produkcją zajął się ponownie DJ M.A.D. Dzięki tej płycie do Fisza przylgnął tytuł najlepszego polskiego MC, w swoich tekstach poruszał emocjonalne i refleksyjne tematy, czym znacznie różnił się od większości krajowych raperów. "Polepione dźwięki" zdobyły szereg nagród muzycznych branżowych czasopism, a także dwie nominację do Fryderyków, w kategoriach album roku - rap, hip-hop i fonograficzny debiut roku.

Na kolejną płytę nie trzeba było długo czekać. Już w 2001 roku ukazał się album "Na wylot". Ci, których zachwyciła nowoczesna poezją, jaką Fisz prezentował na debiucie, w tym przypadku nie wiedzieli za bardzo, co powiedzieć. Zamiast społecznych obserwacji, teksty artysty tonęły w oparach surrealizmu i abstrakcyjnych sformułowań. W nagraniach wzięli udział zaproszeni goście: Kasia Nowicka z zespołu Futro znana bardziej jako Novika i Wojciech Waglewski.

Fisz współpracował z wieloma artystami, nie tylko hiphopowymi. Nagrał utwór "Pamiętam", który znalazł się na płycie grupy Grammatik, artysta pojawił się też na albumach Ośki, DJ-a 600V i kolegi z RHX Składu - Inespe. Współpracował także z wykonawcami rockowymi, z T.Love przy nagraniu "Model 01" i z zespołem ojca, Voo Voo w utworze "Poziomy piony".

Grudzień 2002 roku przyniósł nowy projekt Fisza - Fisz Emade jako Tworzywo Sztuczne i płytę "F3". Album ten wymykał się wszelkim klasyfikacjom i ciężko go zaliczyć do jakiegokolwiek trendu w krajowej muzyce. Znaleźć na nim można zarówno wpływy starych mistrzów jazzu, jak i nowoczesne elektroniczne brzmienia, a wszystko to okraszone rymami Fisza, podobnie jak na "Na wylot" nieoczywistymi, będącymi odkrywczą zabawą słowem.

Intrygująca była także nazwa projektu. Pod pojęciem "tworzywo sztuczne" muzycy rozumieli współczesną, postmodernistyczną muzykę tworzoną za pomocą samplera, który oryginalne, funkcjonujące w przeszłości elementy składa w coś nowego, sztucznego. Chociaż dzięki nazwie powszechnie odbierano zespół jako korzystający z całej masy syntezatorów i keyboardów, to podczas występów muzycy tworzący Tworzywo Sztuczne używali wyłącznie normalnych instrumentów, bez wspomagania się elektroniką.

Chociaż muzyka Fisza wyłoniła się na gruncie rodzimej sceny hiphopowej, to z czasem jego kolejne płyty coraz bardziej oddalały się od tej stylistyki na rzecz brzmień bardziej eklektycznych i trudnych do sklasyfikowania. Sam artysta wzbrania się przed nazywaniem go hiphopowcem.

Muzyk od lat pozostaje w wyśmienitej formie, o czym świadczyć mogą ukazujące się niemal co roku płyty jego nowych projektów. Oprócz drugiej płyty Tworzywa Sztucznego ("Wielki Ciężki Słoń" z 2004 roku) Fisz nagrywał także wspólnie z producentem Envee ("Fru!" z 2005 roku), Bassisters Orchestra ("Numer Jeden" z 2006 roku) a także razem z ojcem (płyta "Męska muzyka" tria Waglewski Fisz Emade z 2008 roku).

Oprócz muzyki drugą pasją Fisza jest malarstwo, inspirowane pracami Joana Miró i Basquiata, a kontynuowane od czasu studiów na Europejskiej Akademii Sztuk w Warszawie. Muzyk ma już na koncie kilka wystaw w różnych miastach Polski. Jego żona Marta jest również związana z malarstwem, prowadzi galerię sztuki "Białko".

Wspólnie z ojcem prowadzi autorską audycję w radiowej Trójce zatytułowaną "Magiel Wagli", emitowaną w każdy wtorek o 19. Ostatnim jak dotąd muzycznym dokonaniem Fisza jest nagrana pod szyldem Fisz Emade płyta "Heavi Metal" wydana w listopadzie 2008 roku.