Zapraszamyzwiń

na nowe forum!

nasz.orange.pl

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

wątek został zamknięty

problem ze zgłoszeniem awarii linii DSL przez stronę Mój Orange

  •  

    problem ze zgłoszeniem awarii linii DSL przez stronę Mój Orange (30.12.2015, 11:18)

    Dzień dobry.
    Mam problem ze zgłoszeniem awarii usługi DSL poprzez formularz dostępny po zalogowaniu się na stronę Mój Orange. 
    Po wybraniu Formularza zgłoszenia uszkodzenia usługi internet DSL, wpisaniu odpowiedniego (w 100% poprawnego gdyż kopiowanego ze strony Orange) numeru usługi DSL, wybraniu odpowiedniego obrazka wyskakuje mi komunikat: Wpisany numer nie został odnaleziony w systemie. Prosimy wpisać prawidłowy numer usługi lub linii telefonicznej.


    Po wpisaniu nr linii telefonicznej (też w 100% poprawnego) pojawia się taki sam komunikat.


    Jak mogę zgłosić ten, a także problem z usługą DSL?

  •  

    Odp: problem ze zgłoszeniem awarii linii DSL przez stronę Mój Orange (30.12.2015, 15:48)

    A wyloguj się z 'Mój Orange' i spróbuj zgłosić problem przez ten formularz. Działa?
    Inny kanał kontaktu, w którym mógłbyś zgłosić problem z DSL-em (a przy okazji także z funkcjonalnością na portalu 'Mój Orange') to infolinia.

  •  

    Odp: problem ze zgłoszeniem awarii linii DSL przez stronę Mój Orange (31.12.2015, 08:26)

    Niestety również nie działa. 
    Spróbuję przez telefon 510 600 600 ale wpierw muszę poszukać ile kosztuje minuta rozmowy bo nie chcę się obudzić z ręką w nocniku :)


    pozdrawiam

  •  

    Odp: problem ze zgłoszeniem awarii linii DSL przez stronę Mój Orange (31.12.2015, 11:30)

    to jest odpowiedź na post:

    Niestety również nie działa. 
    Spróbuję przez telefon 510 600 600 ale wpierw muszę poszukać ile kosztuje minuta rozmowy bo nie chcę się obudzić z ręką w nocniku :)


    pozdrawiam


    Jedna minuta z tym numerem to koszty 29.gr

  •  

    post został zablokowany przez moderator_mikolaj (28.06.2016, 10:51)

    powód zablokowania: Wpis nie zawiera nowej treści

  •  

    Odp: problem ze zgłoszeniem awarii linii DSL przez stronę Mój Orange (09.07.2016, 13:53)

    Ktoś w końcu odpowie na zadane pytanie ???? Wpisuję nr usługi będący na fakturze - nie dział, nr DSL - i nie działa !!!!!!!!! Coś działa w tym Orange ???? Prędkość neozdrady ledwo przekracza 1,2Mbps a umowa mówi o do 20Mbp... To "do" jest mocno zaniżone...

  •  

    Odp: problem ze zgłoszeniem awarii linii DSL przez stronę Mój Orange (09.07.2016, 14:48)

    to jest odpowiedź na post:

    Ktoś w końcu odpowie na zadane pytanie ???? Wpisuję nr usługi będący na fakturze - nie dział, nr DSL - i nie działa !!!!!!!!! Coś działa w tym Orange ???? Prędkość neozdrady ledwo przekracza 1,2Mbps a umowa mówi o do 20Mbp... To "do" jest mocno zaniżone...


    Po prostu zadzwoń na infolinie lub zobacz tu

  •  

    Odp: problem ze zgłoszeniem awarii linii DSL przez stronę Mój Orange (11.07.2016, 09:28)

    to jest odpowiedź na post:

    Ktoś w końcu odpowie na zadane pytanie ???? Wpisuję nr usługi będący na fakturze - nie dział, nr DSL - i nie działa !!!!!!!!! Coś działa w tym Orange ???? Prędkość neozdrady ledwo przekracza 1,2Mbps a umowa mówi o do 20Mbp... To "do" jest mocno zaniżone...


    To w końcu chcesz zgłosić problem z neostradą czy z DSLem, bo to dwie rożne usługi. Jeśli wpisujesz numer Neostrady w polu do zgłaszania usterek DSL to nie ma się co dziwić, że dostajesz informacje, że numer nie został odnaleziony. Neostrada ma inny formularz zgłoszeniowy.

aktualnie na forum znajduje się 0 gości i 0 zalogowanych użytkowników