Zapraszamyzwiń

na nowe forum!

nasz.orange.pl

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

mój profil na forum

  • ilość punktów:0
  • ilość rozpoczętych wątków:0
  • ilość odpowiedzi:11
  • Odp: podwójne naliczanie danych w LTE dla domu (2016-03-31 14:47 w wątku podwójne naliczanie danych w LTE dla domu)

    Gdyby to była prawda to na fakturze nie pojawiałyby się bzdury - zobaczcie sobie. U mnie faktura pokrywa się z tym co na Mój Orange tylko jest bardziej dokładnie. Np. wartość 250664kB pojawia mi się w ciągu dwóch dni 4 razy (oczywiście w godzinach 00:00 i 08:00). Takich krzaczków jest więcej. Poza tym skoro piszą, że to tylko kwestia prezentacji to co za problem tego po prostu nie prezentować? Czy to naprawdę jest takie trudne dodać klika linijek kodu do systemu, który będzie odejmował te dziwne wartości, które niby są odliczane?
    Przy okazji - mnie ostatnio zaskoczył konsultant na infolinii na moje pytanie dlaczego na fakturze transfer w godzinach 00:00 - 08:00 nie jest oznaczony ikonką jako szczęśliwe godziny i powiedział, że w strefie domowej nie ma czegoś takiego jak szczęśliwe godziny - to co w takim razie się odlicza?
    Wczoraj byłem w UKE - podpisałem wszystkie odpowiednie zgody i przekazałem działanie mądrzejszym ode mnie - sam już straciłem cierpliwość.
  • Odp: podwójne naliczanie danych w LTE dla domu (2016-03-22 13:13 w wątku podwójne naliczanie danych w LTE dla domu)

    Ja już straciłem cierpliwość i zgłosiłem sprawę do UKE - czekam na kontakt i mam nadzieję, że pomogą skoro Orange nie chce nic z tym zrobić.
    Przy okazj - ładnie mi powiedziała Pani na infolini: "czytamy forum ale nie mam pojęcia o jakim podwójnym naliczaniu Pan mówi - jest Pan pierwszy z takim problemem (a moje dwie reklamacje oczywiście wcześniej odrzucone)
  • Odp: mobilny internet dla domu pytanie o pakiet (2016-03-11 00:30 w wątku mobilny internet dla domu pytanie o pakiet)

    to jest odpowiedź na post:

    A może poznać zasady rozliczania usług internetowych? Wykluczając już podłączenie kogoś innego. Może to być związane np. z tym, że połączenie jest rozliczone z opóźnieniem (nie poprawne rozłączenie z internetem, zawieszenie sesji, lag na nadajniku itp itd). Kolejna kwestia to dane na mój orange w zakładce bieżące zużycie są tylko poglądowe. Pełne poprawne rozliczenie jest na rachunków szczegółowym, który można pobrać po zamknięciu okresu rozliczeniowego i wygenerowaniu faktury.


    Zachowujesz się kolego jak operator z infolinii orange - nic do Ciebie nie dociera i próbujesz wszystkich przekonać że jest OK. Już w innym wątku gdzie też odpowiadałeś podawałem kilka przykładów z ostatniej faktury - podwójne naliczane dane co do bajta. Wyraźnie widać że coś jest nie tak z systemem orange i coś muszą zmienić - rozumiałbym to jakby się działo u jednej / dwóch osób ale wystarczy popatrzyć na to forum - praktycznie ostatnio wszystkie posty dotyczą tego naliczania.
    Ja na stronie orange mam już ponad 30GB w tym okresie rozliczeniowym a router pokazuje zaledwie 7. Mam tak po prostu z tym żyć i dawać się oszukiwać? Na razie jeszcze czekam na kolejną zgłoszoną reklamację i na odpowiedź jednego z operatorów Orange Expert, który podczas ostatniej rozmowy w końcu przyznał mi rację i też powtwierdził, że te naliczenia nie są normalne - obiecał zająć się tematem i oddzwonić więc poczekam jeszcze kilka dni. Jak nie pomoże to robię to o czym pisze Tomasz - idę z tym dalej do odpowiednich urzędów.
  • Odp: podwójne naliczanie danych w LTE dla domu (2016-03-09 19:14 w wątku podwójne naliczanie danych w LTE dla domu)

    Dzięki za info - poczekam jeszcze cierpliwie na odpowiedź na tą ostatnią reklamację gdzie pokazałem im na fakturze dokładnie identyczne wartości i jak się nie poprawi to idę z tym wszystkim do UOKiK.
  • Odp: podwójne naliczanie danych w LTE dla domu (2016-03-09 18:15 w wątku podwójne naliczanie danych w LTE dla domu)

    Reklamacja nie pomaga, orange ciągle twierdzi, że rozlicza prawidłowo. U mnie niestety przez okres próbny wszystko śmigało poprawnie a zaczęło się dopiero wtedy kiedy już nie mogłem zrezygnować. Kolejna reklamacja złożona i czekam - może w końcu ktoś po ich stronie na to zerknie jak będzie więcej takich osób bo na razie to jest kpina jak traktują Klienta. 
    Tak więc na dzień dzisiejszy moja rada to rezygnuj jak jeszcze tylko możesz.