Zapraszamyzwiń

na nowe forum!

nasz.orange.pl

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

mój profil na forum

  • ilość punktów:3
  • ilość rozpoczętych wątków:1
  • ilość odpowiedzi:20
  • Odp: podwójne naliczanie danych w LTE dla domu (2016-04-28 13:50 w wątku podwójne naliczanie danych w LTE dla domu)

    Ja po kilkunastu reklamacjach i wizycie w salonie już sobie odpuściłem. W ostatnim miesiącu według Mój Orange wykorzystałem 228,66GB. Tyle też mam na fakturze. Prędkości mi nie ograniczyli więc nie zamierzam już do nich pisać i się użerać. Orange - Burdel na kółkach. :D Wychodzi na to, że na BOKu mają podgląd do rzeczywistego naszego zużycia, a to z Mój Orange to abstrakcja jakaś. 
  • Odp: Jak przedłużyć umowę Free Net przez Orange.pl? (2016-04-21 13:18 w wątku Jak przedłużyć umowę Free Net przez Orange.pl?)

    Miałem raz styczność z tą "infolinią" i konsultanci tam totalnie nie ogarniają ofert... Trzeba im tłumaczyć gdzie daną ofertę znalazłem na stronie by w ogóle skojarzyli o co chodzi... Nie polecam. 
  • Odp: Reklamacja Szczęśliwe Godziny (2016-04-11 11:49 w wątku Reklamacja Szczęśliwe Godziny)

    Po rozmowie z BOK konsultant zapewniał, że wszystko się zgadza. Szczęśliwe godziny działają prawidłowo i mimo, że na fakturze pokazuję, że jest to liczone z strefy domowej ponoć nie nalicza GB z puli 150gb. Jeden wielki burdel tam mają, bo faktura ewidentnie pokazuję co innego. No ale w takim razie już nie zamierzam się z nimi dochodzić, tylko będę interweniował dopiero jak wejdzie lejek. 
  • Odp: podwójne naliczanie danych w LTE dla domu (2016-03-31 13:58 w wątku podwójne naliczanie danych w LTE dla domu)

    Jeżeli to prawda, co panowie piszecie - piękna sprawa. :D Szkoda, że człowiek logując się i patrząc na to zużycie tylko ma nie potrzebne nerwy. 
  • Odp: podwójne naliczanie danych w LTE dla domu (2016-03-29 14:52 w wątku podwójne naliczanie danych w LTE dla domu)

    Ja teraz nie korzystałem przez 4 dni, router ciągle był off i nabiło mi tylko 9kb. :D Jest poprawa z ich strony.