Zapraszamyzwiń

na nowe forum!

nasz.orange.pl

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

mój profil na forum

  • ilość punktów:4
  • ilość rozpoczętych wątków:2
  • ilość odpowiedzi:15
  • Odp: Sagemcom UHD 88 i lista kanałów "ulubionych". (2014-12-11 17:57 w wątku Sagemcom UHD 88 i lista kanałów "ulubionych".)

    Witam ! można sobie stworzyć taką listę ulubionych wchodząc w menu(biały klawisz z domkiem)- moje ustawienia-kanały z serduszkiem,i wyświetli się lista wszystkich kanałów,noi trzeba pozaznaczać serduszkiem naciskając OK na pilocie te kanały ,które chcemy w ulubionych,a kanały naziemne też są na tej liście i też je można dodać do ulubionych.U mnie kanały dvb-t zaczynają się od liczby 230.
  • Odp: Zez na Astrę (2013-01-10 20:06 w wątku Zez na Astrę)

    Ten firmware, który wskazałeś w linku pochodzi z nboxa adb 5800 i w notatniku tego oprogramowania pisze,że nie będzie współpracował z pilotem z uhd88,tylko z pilotem z nboxa,a pozatym nie wiadomo, czy karta dostanie uprawnienia z tego nowego oprogramowania ?
  • Odp: czy jest w ofercie TV TRWAM? (2012-09-14 13:52 w wątku czy jest w ofercie TV TRWAM?)

    Dla uściślenia TV Trwam jest nadawana  w systemie nie kodowanym(FTA) z satelity  Astra 19,2 na częstotliwości 12.604 MHz, i przez operatorów kablowych jest pozyskiwana z tego satelity i dalej przesyłana kablem do abonenta.TV Orange nadaje swoje kanały przez satelitę Hotbird 13,więc  nie ma możliwości przesyłu  tego kanału drogą satelitarną ,i udostępnia go w technologii kablowej.
  • Odp: nie mam kanalu tvp historia? (2012-09-14 08:34 w wątku nie mam kanalu tvp historia?)

    TVP Historia jest nadawana na dwóch kanałach,to jest 32 i 101,czy na obu dwóch nie ma ? włącz kanał 164 na godzinę,a póżniej wyłącz dekoder na pilocie i ponownie włącz ,powinno zadziałać. 
  • Odp: Płacenie z własnej kieszeni za zgłaszanie awarii Orange (2012-09-13 09:52 w wątku Płacenie z własnej kieszeni za zgłaszanie awarii Orange)

    Ja też potwierdzam,że na maile nie odpowiadają,a dodzwonienie się na tą ich infolinię "skarbonkę"graniczy z cudem,bo ciągle się przewija komunikat typu ...telefon wybierz 1,internet wybierz 2,powrót do poprzedniego menu wybierz gwiazdkę...,a na połączenie z konsultantem nie ma szans ,a minuty lecą.Kontakt abonenta ze swoim operatorem telekomunikacyjnym powinien być bezpłatny!