Sieć i transmisja danych

Pełne wsparcie w rozwoju komunikacji Oriens Bijou w Polsce

  • Klient: Oriens Bijou
  • Strona www: www.touspolska.pl
  • Branża: sieci handlowe
  • Wielkość firmy: 190 pracowników, 45 sklepów TOUS w 20 polskich miastach

O Kliencie

Oriens Bijou to jedyny przedstawiciel hiszpańskiej marki biżuteryjnej Tous w Polsce.

Problemy

  • Kłopotliwa współpraca z lokalnymi dostawcami usług teleinformatycznych w centrach handlowych w całej Polsce, z uwagi na ich rozproszenie
  • Niestabilne połączenia teleinformatyczne w poszczególnych lokalizacjach

Wyzwanie

  • Jak uporządkować komunikację mobilną i dostęp do internetu we wszystkich firmowych sklepach.

Rozwiązanie

Pełna obsługa telekomunikacyjna salonów sprzedaży Tous w całej Polsce.Współpraca z lokalnymi dostawcami usług teleinformatycznych, którzy obsługiwali centra handlowe, była kłopotliwa – problemem były niestabilne połączenia.
Zaproponowaliśmy rozwiązanie Biznesowy VPN, który rozwinęliśmy o rozwiązania chmurowe, czyli usługę IaaS. Co ważne, usługa zawierała już koszty wewnętrzne. Po kilku miesiącach przejęliśmy też obsługę sieci w innych sklepach i przenieśliśmy infrastrukturę serwerową do naszego centrum kolokacji.

Rozwiazania

Proces implementacji

  1. Przeniesienie infrastruktury serwerowej do centrum kolokacji

  2. Wdrożenie usługi chmurowej, tj. IaaS

  3. Zastosowanie rozwiązania Biznesowy VPN

Usługi powiązane

  • Integrated Computing
    Bezpieczne miejsce dla Twoich aplikacji.
    Dowiedz się więcej
  • Kolokacja
    Specjalnie przygotowane miejsca, w którym można umieścić własną infrastrukturę IT.
    Dowiedz się więcej
  • Biznesowy VPN
    Stwórz nowoczesną platformę komunikacyjną.
    Dowiedz się więcej

Korzyści biznesowe

• Zapewnienie niezawodnej komunikacji
• Zmniejszenie liczby awarii
• Rozliczenia z jednym podmiotem na terenie całego kraju

siec-transmisja-danych-cs_v2

Dotychczasowa współpraca pozwoliła uporządkować naszą infrastrukturę – począwszy od komunikacji mobilnej, poprzez transmisję danych, aż po całą infrastrukturę serwerową. Udało nam się wspólnie wdrożyć nowoczesne narzędzia służące poprawie obsługi klientów i zwiększeniu sprzedaży. Kolejnym wyzwaniem jest integracja systemu ze sklepami poza Polską, co – dzięki usłudze SD WAN – powinno niebawem nastąpić. Przed nami kolejne kroki – rozwój sprzedaży internetowej i wdrożenie programów lojalnościowych.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Pobierz PDF
Podziel się stroną

Zobacz więcej

  • Sieć i Transmisja Danych
    Inteligentna sieć transmisji danych usprawnia logistykę baz paliwowych
    PERN
    Dowiedz się więcej
  • Sieć i Transmisja Danych
    Nowoczesna komunikacja w zakładzie oczyszczania miasta z tradycjami
    Urbis
    Dowiedz się więcej
  • Internet Rzeczy
    Włocławek stawia na ekologiczny transport
    Włower
    Dowiedz się więcej