zarządzanie kontem

  • Zmiany na koncie przez Automatyczne Biuro Obsługi Klienta Biznesowego sieci stacjonarnej *200

    Chcesz skorzystać z automatycznego biura obsługi klienta biznesowego sieci stacjonarnej *200? W artykule tym znajdziesz jak samodzielnie sprawdzać informacje o płatnościach.

  • zmiany na koncie przez Mój Orange dla klientów usług stacjonarnych

    Chcesz zarządzać swoim kontem i usługami w Orange przez internet? Skorzystaj z bezpłatnego serwisu dostępnego przez 24 godziny na dobę. Wystarczy, że wejdziesz w link będący tytułem tego artykułu a dowiesz się, jakie możliwości daje Ci Mój Orange.

  • Firmowy numer PIN dla klientów sieci stacjonarnej

    Jeśli chcesz szybko i wygodnie zarządzać swoim firmowym kontem lub złożyć dyspozycję telefonicznie ustal swój numer PIN. Dowiedz się więcej na temat numeru PIN oraz możliwości jakie daje ci jego ustanowienie. Kliknij w tytuł i przeczytaj artykuł.

  • Kod abonencki dla klientów usług mobilnych

    Jeśli chcesz samodzielnie dokonywać zmian na swoim koncie w internecie lub złożyć dyspozycję telefonicznie, możesz potrzebować swojego kodu abonenckiego. Klikając w tytuł dowiesz się więcej o kodzie abonenckim.

  • Zarządzaj kontem dla usług mobilnych przez Mój Orange

    Chcesz zarządzać swoim kontem i usługami w Orange przez internet? Korzystaj z Mój Orange dostępnego - bezpłatnego serwisu dostępnego dla Ciebie przez 24 g na dobę. Zobacz, jakie daje Ci możliwości.

  • Zmiany na koncie przez Orange Automatyczne Biuro Obsługi Klienta *500

    Orange Automatyczne Biuro Obsługi Klienta *500 pozwala na uzyskanie informacji o płatnościach, ofercie i promocjach, a także umożliwia samodzielne dokonywanie zmian na koncie, np. włączenie dodatkowych usług lub zmianę planu taryfowego. Jest dostępne w ciągu 72 godzin od momentu aktywacji numeru lub zmiany planu taryfowego.

  • zadaj pytanie

    wirtualny doradcazdalny dostęp