kontakt

Pytania i zgłoszenia dotyczące serwisu Telewizja Tu i Tam oraz umieszczonych w nim materiałów wideo możesz zgłaszać:

a) jeżeli jesteś Klientem korzystającym z usług mobilnych Orange - tutaj
b) jeżeli jesteś Klientem korzystającym z stacjonarnych Orange - tutaj
c) jeżeli nie posiadasz usług Orange - tutaj

W treści maila prosimy o podanie:

a) numeru telefonu, lub ID usługi Neostrada lub loginu na który zalogowaliście się Państwo aby korzystać z usługi,
b) informacji o tym, jaki film/program był zamówiony/oglądany,
c) numeru zamówienia,
d) kosztu oraz sposobu opłaty za film/program,
e) opisu problemu – błąd jaki wystąpił, kod błędu, na jakim  urządzeniu film/program był oglądany, system operacyjny, przeglądarka danych osobowych: imię, nazwisko, adres do korespondencji, adres email
f) jeżeli korzystają Państwo z usług mobilnych Orange - kodu abonenckiego (dla numerów w ofercie abonamentowej lub mix) lub kodu PUK (dla numerów w ofercie na kartę i Zetafon)