Rozmowa na Koszt Odbiorcy w obniżonej cenie

Jeżeli chcesz skontaktować się z innym użytkownikiem Orange, a sam z różnych powodów nie możesz dzwonić, ani SMS-ować skorzystaj z usługi Rozmowa na Koszt Odbiorcy.

dla kogo

Usługa dostępna jest dla wszystkich Klientów Orange.
Wystarczy, że osoba, z którą chcesz rozmawiać również korzysta z oferty Orange oraz:

  • nie ma włączonych blokad połączeń, jeżeli korzysta z oferty abonamentowej
  • ma środki na koncie, jeżeli korzysta z oferty na kartę

jak zamówisz rozmowę na koszt odbiorcy

  • poprzedź numer odbiorcy cyframi *550 (np.*5505XXXXXXXX) i zadzwoń
  • jeżeli jesteś za granicą, wpisz w telefonie kod *111*numer odbiorcy# i zadzwoń.

Jeżeli odbiorca wyrazi zgodę na rozmowę na jego koszt, uzyskasz połączenie.

Zamówienie Rozmowy na Koszt Odbiorcy jest zawsze bezpłatne.

tylko za zgodą odbiorcy

Jeżeli ktoś zamówi rozmowę na Twój koszt, na ekranie telefonu zobaczysz numer tej osoby lub jej imię, jeżeli numer jest zapisany w Twojej książce telefonicznej.

Po odebraniu telefonu:

  • zostaniesz poinformowany, że osoba, od której otrzymałeś połączenie, próbuje się z Tobą skontaktować na Twój koszt
  • zostaniesz poinformowany o cenie połączenia
  • oraz zapytany o zgodę na przyjęcie rozmowy na swój koszt - opłata za połączenie liczona jest od momentu, kiedy wyrazisz zgodę na rozmowę.

gdy nie możesz się połączyć

W sytuacjach, gdy odbiorca:

  • ma wyłączony telefon
  • prowadzi inną rozmowę
  • przebywa poza zasięgiem
  • nie odbiera telefonu

otrzymasz informację, że połączenie nie może zostać zrealizowane. W ciągu następnej pół godziny jeszcze trzy razy spróbujemy połączyć się z numerem podanym w zamówieniu. Potem zlecenie zostanie anulowane, a odbiorca otrzyma SMS-a z informacją o próbie kontaktu oraz numer zamawiającego.