UWAGA!zwiń

Uwaga na fałszywe wiadomości e-mail ? hakerzy podszywają się pod Orange Polska

Odnotowaliśmy przypadki dostarczania wiadomości e-mail dotyczących faktury od nadawcy podszywającego się pod Orange Polska. Informacje o tym, jak rozpoznać fałszywą wiadomość i jak chronić się przed działaniem oszustów, znajdziesz na www.cert.orange.pl. Sprawa nie wymaga zgłoszenia do Orange.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

logowanie

  •  

    logowanie (16.07.2013, 19:14)

    Witam proszę o pomoc bo nie mam już sił do Orange. sprawa polega na tym że moja babcia ma internet od kilku miesiąc i do tej pory dostawała faktury papierowe nagle dostała faktury na internecie lecz nie podała maila więc będą na stronie orange.pl no dobrze tylko że nie ma tu konto dowiedziałam się o tym że nie ma bo miałam problem z zalogowaniem więc zadzwoniłam na infolinie i Pani mi powiedziała  że nie ma konta i muszę założyć potrzebny mi jest do tego numer ewidencyjny. mam ten numer wpisuje go poprawnie sprawdzając cyferka po cyferce jest dobrze i wpisuje ten kod z obrazka też sprawdzając i mi wyskakuje błąd... szału można dostać robię tak kilka razy i nadal jest ten błąd.  nie mogąc sprawdzić ile i do kiedy trzeba zapłacić... dzwoniłam znów na tą infolinie prosząc Panią by mi podała do kiedy trzeba zapłacić lecz Pani z wielkim oburzeniem dopowiada że nie ma do tego wglądu i nie ma prawa... Więc jak mam sprawdzić ? nie mając konta na orange i bankowego konta internetowego nie zapłacę.....  Prosiłabym o pomoc ponieważ niedługo mogą odciąć internet i telefon bo są nieuregulowane wpłaty ponieważ nie mamy dostępu jak sprawdzić do kiedy. Dziękuje :)

  •  

    Odp: logowanie (16.07.2013, 19:38)

    A sprawdzałaś czy numer ewidencyjny zgadza się z numerem na ostatnim rachunku, który otrzymałaś w formie papierowej ?

  •  

    Odp: logowanie (16.07.2013, 20:00)

    to jest odpowiedź na post:

    Witam proszę o pomoc bo nie mam już sił do Orange. sprawa polega na tym że moja babcia ma internet od kilku miesiąc i do tej pory dostawała faktury papierowe nagle dostała faktury na internecie lecz nie podała maila więc będą na stronie orange.pl no dobrze tylko że nie ma tu konto dowiedziałam się o tym że nie ma bo miałam problem z zalogowaniem więc zadzwoniłam na infolinie i Pani mi powiedziała  że nie ma konta i muszę założyć potrzebny mi jest do tego numer ewidencyjny. mam ten numer wpisuje go poprawnie sprawdzając cyferka po cyferce jest dobrze i wpisuje ten kod z obrazka też sprawdzając i mi wyskakuje błąd... szału można dostać robię tak kilka razy i nadal jest ten błąd.  nie mogąc sprawdzić ile i do kiedy trzeba zapłacić... dzwoniłam znów na tą infolinie prosząc Panią by mi podała do kiedy trzeba zapłacić lecz Pani z wielkim oburzeniem dopowiada że nie ma do tego wglądu i nie ma prawa... Więc jak mam sprawdzić ? nie mając konta na orange i bankowego konta internetowego nie zapłacę.....  Prosiłabym o pomoc ponieważ niedługo mogą odciąć internet i telefon bo są nieuregulowane wpłaty ponieważ nie mamy dostępu jak sprawdzić do kiedy. Dziękuje :)



    Według mnie najpierw musisz się zarejestrować na stronie orange.pl używając tego numeru ewidencyjnego a dopiero później zalogować i wtedy powinnaś mieć dostęp do faktur.

  •  

    Odp: logowanie (16.07.2013, 20:07)

    nie mogę się właśnie zalogować. napisałam o tym powyżej. mam cały czas błąd jak próbuje się zalogować.
    tak sprawdzałam i numer jest ten sam .

  •  

    Odp: logowanie (16.07.2013, 22:03)

    to jest odpowiedź na post:

    nie mogę się właśnie zalogować. napisałam o tym powyżej. mam cały czas błąd jak próbuje się zalogować.
    tak sprawdzałam i numer jest ten sam .



    A co wybrałeś jestem klientem Orange (PTK Centertel lub Telekomunikacja Polska) czy nie jestem klientem Orange?

  •  

    Odp: logowanie (16.07.2013, 22:10)

    to jest odpowiedź na post:

    nie mogę się właśnie zalogować. napisałam o tym powyżej. mam cały czas błąd jak próbuje się zalogować.
    tak sprawdzałam i numer jest ten sam .



    Natalia wyjaśnimy coś :P Ty się próbujesz tym logować czy rejestrować ? Bo Ja już nie wiem :D Rejestrujesz się Tu ?

  •  

    Odp: logowanie (16.07.2013, 22:38)

    to jest odpowiedź na post:



    Natalia wyjaśnimy coś :P Ty się próbujesz tym logować czy rejestrować ? Bo Ja już nie wiem :D Rejestrujesz się Tu ?


    Raczej próbuje się zarejestrować bo przy logowaniu nie trzeba przepisywać żadnego kodu z obrazka.

  •  

    Odp: logowanie (17.07.2013, 13:45)

    wybrałam jestem klientem orange. i ogółem próbuje się zalogować lecz nie mam konta to je zakładam i rejestruje lecz gdy rejestruje się to mam błąd. jutro przejadę się do punktu bo to jest chore żeby człowiek nie mógł sprawdzić opłat. a gdy zakładałam konto jako "nie jestem klientem orange" wszystko poszło jak bułka z masłem. więc nie rozumiem tego. Tak przez tą stronę się rejestruje.

  •  

    Odp: logowanie (17.07.2013, 14:04)

    to jest odpowiedź na post:

    wybrałam jestem klientem orange. i ogółem próbuje się zalogować lecz nie mam konta to je zakładam i rejestruje lecz gdy rejestruje się to mam błąd. jutro przejadę się do punktu bo to jest chore żeby człowiek nie mógł sprawdzić opłat. a gdy zakładałam konto jako "nie jestem klientem orange" wszystko poszło jak bułka z masłem. więc nie rozumiem tego. Tak przez tą stronę się rejestruje.



    Spróbuj wpisać numer telefonu zamiast numeru ewidencyjnego.

  •  

    Odp: logowanie (17.07.2013, 14:14)

    to jest odpowiedź na post:



    Spróbuj wpisać numer telefonu zamiast numeru ewidencyjnego.


    robiłam tak i mi wyskoczyło że muszę podać ten Pin to podałam i miałam że PIN został zablokowany a chociaż dobrze wpisałam .....

aktualnie na forum znajduje się 772 gości i 17 zalogowanych użytkowników