Menu główne

Jak skorzystać z pomocy informatycznej w ramach
usługi Business Everywhere?

Jeżeli posiadasz usługę Business Everywhere w Pakiecie ze wsparciem to możesz korzystać z pomocy informatycznej dotyczącej sprzętu w ramach tej usługi.

Pomoc jest bezpłatna.

Jak skorzystać z pomocy informatycznej?

Krok 1

Pobierz aplikację i zainstaluj ją na swoim komputerze. Do prawidłowego działania aplikacji konieczne jest aktywne połączenie z siecią Internet.

Krok 2

Zadzwoń pod numer 800 600 800 (infolinia czynna w dni powszednie, w godzinach 8-18).

Krok 3

Opisz swój problem a informatyk udzieli wsparcia:

  • zdalnie - łącząc się za pomocą bezpiecznego, szyfrowanego połącznia z komputerem Klienta. Klient śledzi na ekranie każdy ruch informatyka.
  • telefonicznie - w trakcie rozmowy telefonicznej.

Co obejmuje wsparcie informatyczne?

  • konfigurację oraz rozwiązywanie problemów dotyczących systemu operacyjnego: Microsoft Windows XP (i wyższych wersji) – przy czym wsparcie nie obejmuje instalacji danego systemu operacyjnego
  • instalację oraz rozwiązywanie problemów informatycznych dotyczących oprogramowania: Mircosoft Office Word, Mircosoft Office Excell, Microsoft Office Access, Microsoft Office Publisher, Microsoft Office Power Point, Microsoft Office Outlook, Microsoft Office One Note, Microsoft Windows Live, Open Office, IBM Lotus Symphony, Internet Explorer, Firefox, Symantec Endpoint Protection, Norton Antivirus, Avast
  • konfigurację połączeń sieciowych i poczty elektronicznej danego terminala
  • ponowną konfigurację komputerów w przypadku utraty standardowej konfiguracji.
Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?