Co zrobić, gdy mój telefon nie działa?

DrukujEXPORTUJ PDF

Gdy Twój telefon nie działa poprawnie

  • wyłącz i włącz telefon
  • sprawdź kartę SIM - przełóż ją do innego telefonu i sprawdź czy działa ona poprawnie
  • wykonaj kopię danych telefonu (kontakty, zdjęcia itp) a potem zresetuj telefon do ustawień fabrycznych
  • zaktualizuj oprogramowanie w telefonie

Uszkodzenie telefonu

  • wejdź na stronę www.samnaprawiam.orange.pl, wpisz numer IMEI Twojego telefonu i wybierz opcję "rozwiąż problem"
  • zgłoś telefon do naprawy w ramach gwarancji

Uszkodzenie karty SIM

Jeżeli Twoja karta SIM nie działa będziesz musiał ją wymienić. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Naprawa gwarancyjna

Uszkodzony telefon zanieś do najbliższego Salonu Orange lub serwisu producenta.

Nie zapomnij wziąć ze sobą jednego z dokumentów:

  • dowodu zakupu (paragon lub faktura)
  • karty gwarancyjnej
  • umowy o świadczenie usług

Listę autoryzowanych punktów serwisowych znajdziesz na karcie gwarancyjnej oraz na stronie producenta Twojego telefonu.

Rękojmia

Jeśli kupiłeś towar w salonie lub w sklepie internetowym Orange i okaże się, że urządzenie ma wadę, możesz skorzystać z przysługującego Ci z tytułu rękojmi prawa do jego naprawy, wymiany, obniżenia ceny zakupu lub odstąpienia od umowy zakupu. Z tego prawa możesz skorzystać w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu (dotyczy sprzętu zakupionego od 25.12.2014 r.).

Gdy określony przez ciebie sposób usunięcia wady nie jest możliwy do zrealizowania lub pociągałby za sobą nadmierne koszty po stronie sprzedawcy, wówczas sprzedawca ma prawo zaproponować Ci inny sposób usunięcia wady.

Uszkodzony telefon zanieś do najbliższego Salonu Orange lub serwisu producenta.

Nie zapomnij wziąć ze sobą jednego z dokumentów:

  • dowodu zakupu (paragon lub faktura)
  • karty gwarancyjnej
  • umowy o świadczenie usług

Termin rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi to 14 dni kalendarzowych od daty przyjęcia reklamacji.