Jak zgłosić reklamację?

DrukujEXPORTUJ PDF
  • zgłoś reklamację przez Mój Orange
    zaloguj się i zgłoś sprawę
  • na infolinii  – zadzwoń pod numer *600  lub 510 600 600 (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora)

Przy wypełnianiu formularza:

  • określ rodzaj problemu
  • wybierz temat Twojego zgłoszenia
  • podaj dokładny opis Twojego problemu
  • zdecyduj o sposobie powiadamiania o zmianie statusu zgłoszenia - SMS-em lub mailowo

Kiedy otrzymam odpowiedź?

Odpowiedź otrzymasz nie później niż 30 dni kalendarzowych, licząc od następnego dnia po wpłynięciu reklamacji.

Odpowiedź  możesz otrzymać:

  • e-mailem - jeśli podałeś adres e-mail
  • listem zwykłym - jeśli odpowiedź na reklamację jest pozytywna
  • listem poleconym - jeśli odpowiedź na reklamację jest negatywna

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?