Menu główne

Jak zgłosić reklamację?

DrukujEXPORTUJ PDF

Wybierz najwygodniejszy sposób, by zgłosić reklamację:

  • Skorzystaj z formularza po zalogowaniu do konta w Mój Orange
    zaloguj się i zgłoś sprawę
  • Zadzwoń pod numer *600  lub 510 600 600 (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora)
  • Wyślij pismo na adres:

Orange Polska S.A.

ul. Jagiellońska 34

96-100 Skierniewice

Jak wypełnić formularz?

Przy wypełnianiu formularza:

  • określ rodzaj problemu
  • wybierz temat Twojego zgłoszenia
  • podaj dokładny opis Twojego problemu
  • zdecyduj o sposobie powiadamiania o zmianie statusu zgłoszenia - SMS-em lub mailowo

Termin

Większość reklamacji rozpatrywana jest w ciągu 14 dni  od dnia jej wpłynięcia, jednak nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych, licząc od następnego dnia po wpłynięciu reklamacji.

W jaki sposób otrzymam odpowiedź?

Odpowiedź  możesz otrzymać:

  • e-mailem - jeśli podałeś adres e-mail
  • listem zwykłym - jeśli odpowiedź na reklamację jest pozytywna
  • listem poleconym - jeśli odpowiedź na reklamację jest negatywna

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?