Gdzie reklamować uszkodzony sprzęt?

DrukujEXPORTUJ PDF

Jeśli chcesz zgłosić awarię modemu/dekodera skontaktuj się z infolinią 510 100 100 (opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora). Doradca zdiagnozuje problem, a następnie wystawi zgłoszenie wymiany sprzętu. Z przekazanym przez doradcę numerem zgłoszenia udaj się do salonu Orange:

  • jeśli reklamujesz sprzęt dzierżawiony - udaj się do najbliższego salonu Orange
  • jeśli reklamujesz sprzęt zakupiony na własność - wymiany sprzetu dokonasz tylko w salonie, w którym zakupiłeś sprzęt
  • jeśli upłynął już okres gwarancyjny - wymiany możesz dokonać jedynie we własnym zakresie

Przed wizytą w salonie upewnij się, że wybrany przez Ciebie salon dysponuje sprzętem na wymianę.

sprawdź dostępność sprzętu w Salonie Orange

Podczas wizyty w salonie podpiszesz protokół zdawczo-odbiorczy i wymienisz urządzenie.