Jak zgłosić problem z Neostradą?

DrukujEXPORTUJ PDF

wyślij zgłoszenie przez formularz

1. Zaloguj się do Mój Orange

i w sekcji Kontakt z biurem obsługi kliknij zgłoś uszkodzenie.

Zaloguj się do Mój Orange

Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
Zarejestruj się

Jesli nie wiesz jak się zarejstrować skorzystaj z instrukcji

2. Wypełnij formularz

Opisz dokładnie czego dotyczy problem i wyślij zgłoszenie.

W każdej chwili możesz sprawdzić numer zgłoszenia i jego status w zakładce lista zgłoszeń.

zadzwoń na infolinię pomocy technicznej

1. Przygotuj się do rozmowy

  • zrestartuj modem i poczekaj kilka minut zanim się uruchomi
  • przygotuj numer telefonu lub numer ID usługi, której problem dotyczy

2. Zadzwoń na infolinię pomocy technicznej

Zadzwoń pod numer 510 100 100 (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem oferty, z której korzystasz).

Zadzwoń do nas z miejsca instalacji usługi.

zgłoszenie uszkodzenia infrastruktury

Uszkodzenie infrastruktury zgłosisz:

Przykłady uszkodzenia infrastruktury Orange:

  • uszkodzona lub otwarta studzienka telekomunikacyjna
  • złamany lub niebezpiecznie pochylony słup (np. w wyniku działania osób trzecich, wypadku drogowego lub sił natury)
  • oberwane kable telekomunikacyjne, zerwana linia napowietrzna, obwieszona linia utrudniająca ruch
  • otwarte wykopy
  • uszkodzona szafa kablowa, słupek telekomunikacyjny lub puszka teletechniczna zagrażająca wystąpieniem awarii
  • gałęzie i konary drzew leżące na liniach napowietrznych i przyłączach zagrażające wystąpieniem awarii
  • otwarta szafa lub puszka teletechniczna Orange zagrażająca możliwością nadużyć telekomunikacyjnych (obcych podłączeń)


Zobacz film, w którym Orange Ekspert pokaże Ci jak szybko zgłosić problem np. z Neostradą w aplikacji Mój Orange.

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?