Menu główne

Dlaczego mój internet mobilny zwolnił?

DrukujEXPORTUJ PDF

Wykorzystany limit transferu danych

Jedną z najczęstszych przyczyn wolnego działania internetu mobilnego jest wykorzystanie limitu transferu danych.

Limit transferu danych to liczba danych jaką możesz wykorzystać (odebrać i wysłać) w danym okresie rozliczeniowym. Po wykorzystaniu danych określonych limitem może nastąpić ograniczenie szybkości połączenia.
Prędkość maksymalna transferu po wykorzystaniu limitu danych spada w zalezności od wykupionej oferty - może wynosić:
  • 16 kb/s
  • 64 kb/s
  • 32 kbp/s
  • 512 kb/s
Są to wartości, które umożliwiają korzystanie z internetu, ale otwieranie stron www, pobieranie poczty lub plików będzie bardzo wolne.

Jak sprawdzić limit transferu danych?

Zainstaluj bezpłatną aplikację Mój Orange. Stan pakietu internetowego będzie widoczny po zalogowaniu w zakładce Stan konta.

więcej o Mój Orange

Możesz też zalogować się do Mój Orange np na komputerze lub tablecie. Stan pakietu internetowego sprawdzisz w zakładce bieżące wykorzystanie.

Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Jesli nie wiesz jak się zarejstrować skorzystaj z instrukcji

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?