Gdzie mogę reklamować uszkodzony telefon?

DrukujEXPORTUJ PDF

Jeśli Twój telefon nie działa, możesz reklamować go w ramach gwarancji:

  • w dowolnym salonie Orange
  • miejscu wskazanym przez producenta w karcie gwarancyjnej lub na dedykowanej infolinii producenta

Jakich dokumentów potrzebuję?

Oprócz uszkodzonego telefonu zabierz ze sobą:

  • dowód osobisty

  • dowód zakupu sprzętu w Orange (np. fakturę, paragon lub inny dokument potwierdzający zakup)

  • kartę gwarancyjną

Co dalej?

Czas oczekiwania na naprawę w ramach gwarancji zależy od producenta. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz SMS z informacją o możliwości odbioru urządzenia.

Jeśli telefon oddałeś do naprawy lub wymiany w ramach gwarancji w salonie Orange, urządzenie odbierzesz w tym samym salonie. Jeśli Orange nie pośredniczy w Twoich kontaktach z producentem, odbierzesz telefon w miejscu, w którym go oddałeś do naprawy.