Uszkodzony telefon - pierwsze kroki

DrukujEXPORTUJ PDF

Od czego zacząć?

Jeśli Twój telefon nie działa poprawnie:

  • wyłącz i włącz telefon - czasami zdarza się, że w wyniku chwilowego błędu (np. w działaniu aplikacji) telefon nie działa poprawnie
  • przełóż kartę SIM do innego telefonu, aby sprawdzić czy problem dotyczy telefonu czy może tylko karty SIM

Jeśli to nie pomoże:

  • spróbuj sam rozwiązać problem z telefonem - wejdź na stronę samnaprawiam.orange.pl, wpisz numer IMEI Twojego telefonu (IMEI pojawi się po wpisaniu z klawiatury telefonu *#06#) i wybierz opcję "rozwiąż problem"
  • przekaż telefon do naprawy w ramach gwarancji - udaj się do dowolnego salonu Orange (listę salonów znajdziesz tutaj) lub oddaj uszkodzony telefon bezpośrednio do serwisu producenta. Listę autoryzowanych punktów serwisowych znajdziesz na karcie gwarancyjnej oraz na stronie producenta Twojego telefonu.
  • skorzystaj z uprawnień z tytułu rękojmi

Jeśli kupiłeś towar w salonie lub w sklepie internetowym Orange i okaże się, że urządzenie ma wadę, możesz też skorzystać z uprawnienia do jego naprawy, wymiany, obniżenia ceny zakupu, odstąpienia od umowy zakupu w ramach odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi. Z tego prawa możesz skorzystać w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu.

Udaj się do salonu Orange, w którym kupiłeś urządzenie. Nie zapomnij wziąć ze sobą jednego z dokumentów:

  • dowodu zakupu (paragon lub faktura)
  • karty gwarancyjnej
  • umowy o świadczenie usług

Pamiętaj, że gdy określony przez ciebie sposób usunięcia wady nie jest możliwy do zrealizowania lub pociągałby za sobą nadmierne koszty po stronie sprzedawcy, wówczas sprzedawca ma prawo zaproponować ci inny sposób usunięcia wady.Termin rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi to 14 dni kalendarzowych od daty przyjęcia reklamacji.